Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Пояснювальна записка

 

Алексєєв Ю.М., Вертегел А.Г., Даниленко В.М. Історія України. – К., 1994.

Аркас М.М. Історія України-Русі. – К., 1990.

Багалій Д. Нарис історії України. – К., 1994.

Бойко Історія України. – К., 1999.

Борисенко В. Курс української історії. – К., 1997.

Велика історія України: У 2-х т. – К., 1993.

Верига В. Нариси з історії України (кінець ХVІІІ – початок ХХ ст.). – Львів, 1996.

Верстюк В.Ф., Дзюба О.М., Репринцев В.Ф. Україна від найдавніших часів до сьогодення. Хронологічний довідник. – К., 1995.

Винокур О., Трубчанінов С. Давня і середньовічна історія України. – К., 1996.

Володарі гетьманської булави. Історичні портрети. – К., 1994.

Гетьмани України. – К., 1991.

Грабовський С., Ставрояні С., Шкляр Л. Нарис з історії українського державотворення. – К., 1995.

Грицак Я. Нарис історії України. Формування модерної української нації ХІХ – ХХ ст. – К., 1996.

Грушевський М. Ілюстрована історія України. – К., 1990.

Грушевський М. Історія України-Руси: В 11 т., 12 кн. – К., 1991-1998.

Давня історія України: У 2 кн. – К., 1994, 1995.

Довідник з історії України в трьох томах. – К., 1993-1995.

Дорошенко Д. Нарис історії України: У 2 т. – К., 1992.

Етнонаціональний розвиток України: терміни, визначення, персоналії. – К., 1993.

Єфименко О Історія України та її народу. – К., 1994.

Жуковський А., Субтельний О. Нарис історії України. – Львів, 1993.

Історія господарства: Україна і світ / За ред. Лановика Б.Д. – К., 1995.

Історія України / За ред. Смолія В.А.. – К., 1997.

Історія України. Курс лекцій: У 2 кн. – К., 1991, 1992.

Історія України / Керівник авт. колект. Зайцев Ю. – Львів, 1996.

Історія України / За ред Лановика Б.Д. – К., 2000.

Історія України. Документи. Матеріали / Уклад. комент. Короля В. – К., 2001.

Історія України. Нове бачення: В 2 т. – К., 1995-1996.

Історія України в особах. ІХ – ХVІІІ ст. – К., 1993.

Історія України в особах. ХІХ – ХХ ст. – К., 1995.

Історія України в документах, матеріалах і спогадах очевидців. – К., 1991..

Коваль М., Кульчицький С.В., Курносов Ю.О. Історія України. – К., 1992.

Король В. Історія України. – К., 1995.

Котляр М., Кульчицький С. Шляхами віків: довідник з історії України. – К., 1996.

Котляр М., Смолій В. Історія в життєписах. – К., 1994.

Крип’якевич І. Історія України. – Львів, 1992.

Малий словник історії України. – К., 1997.

Малик Я., Вол. Б., Чуприна В. Історія української державності. – Львів, 1995.

Мирончук В., Ігешкін С. Історія України. – К., 2001.

Мороз В. Історія України. – Тернопіль, 1992.

Нагаєвський І. Історія української держави ХХ ст. – К., 1994.

Нариси з історії українського національного руху. – К., 1994.

Нариси з історії України: новий погляд з найдавніших часів до кінця ХVІІІ ст. – К., 1996. – Ч. 1.

Національні відносини в Україні у ХХ ст. Збірник документів і матеріалів. – К., 1994.

Підкова І., Шуст Р. Довідник з історії України. Ч. 1-2. – Львів, 1994.

Полонська-Василенко Н. Історія України: У 2 т. – К., 1995.

Рибалка І. Історія України: У 2 ч. – Харків, 1995, 1997.

Слюсаренко А., Томенко М. Історія української Конституції. – К., 1993.

Смолій В., Гуржій О. Як і коли почала формуватися українська нація. – К., 1991.

Субтельний О. Україна: історія. – К., 1993.

Терещенко Ю., Курило В. Історія України. – К., 1995.

Турченко Ф. Новітня історія України. – К., 1995.

Україна: друга половина ХХ століття. Нарис історії. – К., 1997.

Українська державність у ХХ ст. Історико-політологічний аналіз. – К., 1996.

Українська народність: Нариси соціально-економічної та етнополітичної історії. – К., 1990.

Українське державотворення. Невитребуваний потенціал. Словник-довідник. – К., 1997.

Чмихов М.О., Кравченко Н.М., Черняков І.Т. Археологія та стародавня історія України. – К., 1992.

Шевчук В.П., Тараненко М.Г. Історія української державності: Курс лекцій. – К., 1999.

Яковенко Н. Нариси історії України з найдавніших часів до кінця ХVІІІ ст. – К., 1997.


[1]Салтовський О.І. Концепції української державності в історії вітчизняної політичної думки (від витоків до початку ХХ сторіччя). –К., 2002. – С.3.

[2] Яремчук В. Загальний образ минулого України: підходи сучасної української історіографії. // Українська історіографія на зламі ХХ і ХХІ століть: здобутки і проблеми. Колективна монографія за ред. Л.Зашкільняка. – Львів: ЛНУ ім. І.Франка, 2004. – С.74-95.

3Середа Л.П., Павленко В.С. На допомогу авторам навчальної літератури: Навч. посіб. / За ред. В.С.Павленка. – К.: Вища школа, 2001. – С.55.

4Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті. Проект. – К., 2001. – С.8.

Зміст

1. Передмова……………………………………………………………………………………….5

2. Практичне заняття 1: Пошук роботи. Оголошення про пошук роботи/вакансії. Вимоги до кваліфікації………………………………………………………………………………………7

3. Практичне заняття № 2: Резюме. Види резюме. Основні вимоги до складання резюме....12

4. Практичне заняття № 3: Співбесіда з роботодавцем. Основні вимоги та норми етикету..17

5. Практичне заняття № 4: Ділова телефонна розмова. Домовленість про зустріч. ………21

6. Практичне заняття №5: Ділова кореспонденція. Структура, змістові частини та оформлення ділового листа. …………………………………………………………………26

7. Практичне заняття № 6: Види ділових листів…………………………………………….. .34

8. Практичне заняття № 7: Інтернет. Електронна пошта …………………………………39

9. Модуль самостійної роботи……………………………………………………………….58

10. Додатки …………………………….………………………………………………………64

 

Пояснювальна записка

Навчально-методичний посібник призначено для проведення факультативних занять з ділової англійської мови для студентів 3-го курсу всіх спеціальностей. Факультативний курс "Ділова англійська мова" має на меті розвиток мовної, прагматичної та міжкультурної компетенції студентів в сфері ділового спілкування. Курс має практичне спрямування, яке здійснюється шляхом інтеграції мовленнєвих умінь та мовних знань в рамках тематичного та ситуативного контексту.

Основними організаційними формами вивчення дисципліни "Ділова англійська мова" є: практичні заняття, виконання самостійної роботи, залік у формі письмового тесту.

Практичні заняття мають на меті активізацію мовленнєвих умінь та навичок, їх практичне застосування під час виконання студентами комунікативних вправ та завдань за відповідними темами. Практичні заняття мають чітку структуру та складаються з адаптованих основних та додаткових текстів, лексико-граматичних вправ, словників-мінімумів. Основні тексти охоплюють базові питання ділового спілкування та ведення бізнесу. Післятекстові питання та вправи зорієнтовано на контроль розуміння прочитаного і запропоновано для сприяння розвитку навичок усного мовлення.

Тренувальні вправи допоможуть активізувати вживання термінологічної лексики, граматично правильно будувати свої висловлювання. Для закріплення тематичного матеріалу подаються запитання, які виступають планом для обговорення певної теми та спонукають студентів до участі у дискусії.

При розробці НМП використовувались матеріали методичних рекомендацій з курсу “Ділова англійська мова” для студентів немовних факультетів (А. В. Воробйова, Є. Г. Єремєєва, А. В. Чуба, Н. В. Шевельова-Гаркуша, 2010).

 

 


Читайте також:

  1. Звіт. Службова записка. Рапорт
  2. І. Пояснювальна записка
  3. Інструкція та пояснювальна записка
  4. Методична записка
  5. ПЗ - пояснювальна записка
  6. Пояснительная записка
  7. Пояснювальна записка
  8. Пояснювальна записка
  9. Пояснювальна записка
  10. ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
  11. Пояснювальна записка




Переглядів: 575

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Програмові вимоги з історії України | Lesson 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.