МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Гомологи бензолуБензол Арени С 2– крекінг метану: 2CH4 → C2H2 + 3H2
Добування інших алкінів 1 – з дигалогенопохідних: спирт СН3 – СН – СН2 + 2КОН → СН3 – С ≡ СН + 2КСl + 2H2O ׀ ׀ Cl Cl 2 – з тетрагалогенопохідних: Cl Cl ׀ ׀ СН3 – С – СН + 2Zn → СН3 – С ≡ СН + 2ZnCl2 ׀ ׀ Cl Cl
3 – нарощування вуглецевого ланцюга: СН ≡ СН + NaNH2 → CH ≡ CNa + NH3↑ CH ≡ CNa + Br – CH3 → CH ≡ C – CH3 + NaBr
Розпізнавання алканів, алкенів, алкінів · це вуглеводні, в молекулі яких є одно або більше ароматичних кілець (шість атомів С замкнені в цикл і зв’язані одним спільним додатковим зв’язком – ароматичним).
Електронна будова: · тип гібридизації sp2 · валентний кут 120° · форма молекули площинна · хімічний зв’язок – ароматичний:у атомів, що знаходяться у стані sp2 – гібридизації, залишається ще по одному негібридному р–електрону. р – орбіталі становляться перпендикулярно площині молекули, перекриваються боками по колу і утворюють єдину π – хмару: πσ
4 · 1 + 2 = 6 електронів
бензол 4 · 2 + 2 = 10 електронів
нафталін
4 · 3 + 2 = 14 електронів
антрацен
Фізичні властивості:
Загальна формула СnH2n–6
СН3 С2Н5 СН3 СН3 СН3 Н3С – СН – СН3 СН3
СН3 толуол етилбензол кумол (метилбензол) о–ксилол м–ксилол СН3 (ізопропілбензол) п–ксилол
Орієнтуюча дія замісників у бензольному кільці Електронна π – хмара в молекулі бензолу симетрична, тому всі атоми С рівноцінні. Введення в молекулу бензолу замісника порушує симетріюπ – системи, призводячи до перерозподілу електронної густини у кільці. В результаті реакційна здатність бензольного кільця змінюється, в ньому з’являються частково заряджені центри, які й визначають місце введення у бензольне кільце наступного замісника.
· Електронодонорні замісникипідвищують електронну густину спряженої системи, оказуючи на неї активуючу дію, особливо в орто – і пара – положеннях, де створюються центри з частковим негативним зарядом: R ↓ δ–В орто – і пара – положеннях δ–легко відбувається атака електрофільних агентів, що що призводить до реакцій заміщення. δ– · Електроноакцепторні замісникивідтягують на себе електронну густину спряженої системи, оказуючи на неї дезактивуючу дію, особливо в орто – і пара – положеннях, де створюються центри з частковим позитивним зарядом: R ↑ В мета – положеннях можлива δ+атака нуклеофільних агентів, δ+що призводить до реакцій заміщення. δ+
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|