МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Добування толуолу1 – реакція Фріделя – Крафтса: СН3 AlCl3 + CH3Cl → + HCl
2 – реакція Вюрца – Фіттіга: Cl СН3 +2Na + Cl – CH3 → + 2NaCl Розпізнавання бензолу, толуолу, стиролу
Використання аренів у медицині Бензидин –використовують в лабораторії для виявлення скритої крові у калі при внутрішніх кровотечах. H2N – –NH2
Брильянтовий зелений –антисептичний засіб.
H5C2 C2H5 N – – CH – – N H5C2 C2H5 Порівняльна характеристика вуглеводнів
Галогенопохідні вуглеводнів · це продукти заміщення в молекулах вуглеводнів одного або декількох атомів Гідрогену атомами галогенів. Класифікація галогенопохідних 1 – за видом галогену: –фторопохідні; – хлоропохідні; – бромопохідні; – йодопохідні. 2 – за кількістю атомів галогенів: – моногалогенопохідні; – дигалогенопохідні тощо. 3 – за будовою вуглеводнів: – насичені СН3 – СН2 СН2 – СН2 ׀ ׀ ׀ Cl Cl Cl – ненасичені СН2 = СН СН2 – СН = СН2 ׀ ׀ Cl Cl – ароматичні Cl 4 – за розташуванням двох атомів галогенів: –гемінальні – два галогени розташовані біля одного атома С Cl Cl ׀ ׀ СН3 – СН СН3 – С – СН3 ׀ ׀ Cl Cl – віцинальні – два галогени розташовані біля сусідніх атомів С
СН2 – СН2 СН3 – СН – СН2 ׀ ׀ ׀ ׀ Cl Cl Cl Cl
– ізольовані – два галогени розташовані через один або більше атомів С СН2 – СН2 – СН2 ׀ ׀ С1 С1 Хімічні властивості галогенопохідних 1 – заміщення: Ø лужний гідроліз СН3 – Cl + NaOH → CH3 – OH + NaCl добування спиртів Cl OH ׀ ׀ O CH3 – CH + 2NaOH → CH3 – CH → CH3 – C + Н2О добування альдегідів ׀ ׀ H Cl OH
Cl ОН ׀ ׀ + NaOH → + NaCl добування фенолів
Ø амоноліз
СН3 – Cl + NH3 → CH3 – NH2 + HCl добування амінів 2 – відщеплення: Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|