Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



КОНЦЕПЦІЯ ( ПРИЙНЯТОГО) ДОПУСТИМОГО РИЗИКУ

 

На практиці досягти нульового ризику, тобто абсолютної безпекинеможливо.

Сучасний світ відкинув концепцію абсолютної безпеки і прийшов до концепції прийнятного (допустимого) ризику.

Сутність концепції прийнятого (допустимого) ризику полягає у прагненні створити такий малий ризик, який сприймає суспільство в даний час, виходячи з рівня життя, соціально-політичного та економічного становища, розвитку науки і техніки.

 

2. КІЛЬКІСНИЙ АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА РИЗИКУ. МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИЗНАЧЕННЯ РИЗИКУ

 

Методи визначення ризику:

Ø інженерний;

Ø модельний;

Ø експертний;

Ø соціологічний.

Ризик визначається ймовірністю прояву небезпеки та ймовірністю присутності людини в зоні дії небезпеки.

R = n / N

Ризик (R) визначаться як відношення кiлькостi подій з небажаними наслідками (n) до максимально можливої їх кiлькостi (N) за конкретний період часу.

Згідно з ДСТУ 2293-99 «ризик – це ймовірність заподіяння шкоди з урахуванням її тяжкості». Чисельно ризик визначається як добуток ймовірності виникнення небезпеки на очікуваний розмір збитку, що може завдати реалізована небезпека:

R = PA ·D,

де – ймовірність виникнення небезпеки; D– очікуваний розмір збитку, що може завдати реалізована небезпека.

Питання ризику та його оцінки відіграють головну роль в разі прийняття рішень у різних сферах людської діяльності. Оцінка ризику дозволяє визначити дії, що мінімізують його. Такий підхід, який полягає у тому, що прийняття конкретного рішення базується на оцінці ризику, називають ризик-орієнтованим підходом (РОП.)

Концептуально РОП складається з двох елементів:

- оцінки ризику (це аналіз виникнення і масштабів ризику в конкретній ситуації);

- управління ризиком – аналіз ризикованої ситуації і розробка рішень, спрямованих на зведення ризику до мінімуму.

Категорії небезпек встановлюють якісне значення відносної серйозності ймовірних наслідків небезпечних умов.

Таблиця 2


Читайте також:

  1. Абстрактна небезпека і концепція допустимого ризику.
  2. Аналiз ризику методами iмiтацiйного моделювання
  3. Аналіз втрат від маркетингового ризику
  4. Аналіз кредитного ризику банку
  5. Аналіз невизначеності і ризику
  6. Аналіз ризику в життєдіяльності людини.
  7. Аналіз ризику можливих збитків
  8. Аналіз ризику через моделювання.
  9. Аналіз та оцінка інвестування в умовах ризику. Якісні та кількісні методи оцінювання проектних ризиків.
  10. Аналітична психологія. Концепція Карла Юнга
  11. Англійська педагогіка XVII ст. Педагогічна концепція Дж.Локка
  12. Веберовская концепція бюрократії




Переглядів: 709

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЛЕКЦІЯ № 2 | Категорії серйозності небезпек

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.