МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||
ЛЕКЦІЯ № 2Тема 2. Застосування ризик орієнтованого підходу для побудови імовірнісних структурно-логічних моделей та розвитку надзвичайних ситуацій (НС) МЕТА: формувати знання щодо понять „небезпека” та «ризик», визначити класифікацію небезпек, сутність концепції допустимого ризику. Розглянути сутністьризик орієнтованого підходу для побудови імовірнісних структурно-логічних моделей та розвитку надзвичайних ситуацій; методи визначення ризику та підходи до управління ризиком. План 1. Загальний аналіз ризику, його види. Концепція допустимого ризику. 2. Кількісний аналіз та оцінка ризику. Методичні підходи до визначення ризику. 3. Управління ризиком. Основні поняття - Небезпека - Ризик - Потенційна небезпека - Реальна небезпека - Квантифікація небезпек - Таксономія небезпек - Ідентифікація небезпек - Номенклатура небезпек - Управління ризиком - Класифікація небезпек - Концепція допустимого ризику
Зміст лекції 1. ЗАГАЛЬНИЙ АНАЛІЗ РИЗИКУ, ЙОГО ВИДИ. КОНЦЕПЦІЯ ДОПУСТИМОГО РИЗИКУ. У вересні 1990 р. у м. Кьольн відбувся Перший Всесвiтнiй конгрес з безпеки життєдіяльності, як навчальної дисципліні. Він проходив під девізом «Життя у безпеці». Спецiалiсти із різних країн у своїх докладах використовували поняття «ризик». РИЗИК – це частота реалізації небезпек, тобто кiлькiсна оцінка небезпек. Він визначається ймовірністю прояву небезпеки та ймовірністю присутності людини в зоні дії небезпеки. Звичайно це безрозмірна величина, що лежить у межах від 0 до 1. Ризик є супутником будь-якої активної діяльності людини. Необхідно розрізняти правомірний, допустимий ризик, який є виправданим при багатьох видах діяльності, і неправомірний ризик. Розрізняють індивідуальний та соціальний ризик. За ступенем припустимості ризик буває: - знехтуваний; - прийнятним (який суспільство може прийняти, враховуючи технiко-економiчнi та соцiальнi можливості на даному етап i свого розвитку; це нормований ризик у світовій практиці (10-6).); - гранично допустимий; - надмірний. Таблиця 6.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|