МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Дніпропетровська державна фінансова академіяЦЕНТР ЗАОЧНОГО НАВЧАННЯ ТА ДИСТАНЦІЙНОЇ ОСВІТИ КАФЕДРА ЕКОНОМІКИ ПІДПРИЄМСТВ Основи підприємницької діяльності
Навчально-методичний посібник для студентів заочної форми навчання, які навчаються за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр з галузі знань 0305 «Економіка та підприємництво» за напрямами підготовки 6.030504 «Економіка підприємства», 6.030505 «Управління персоналом та економіка праці»
Дніпропетровськ – 2012 ББК 65.291.9-23 Б 83 «Основи підприємницької діяльності»: Навчально-методичний посібник для студентів заочної форми навчання, слухачів які навчаються за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр з галузі знань 0305 «Економіка та підприємництво» за напрямами підготовки 6.030504 «Економіка підприємства», 6.030505 «Управління персоналом та економіка праці». –Дніпропетровськ, Дніпропетровська державна фінансова академія, 2012. – 115. Навчально-методичний посібник для студентів заочного факультету, слухачів ФПО та екстернів розроблено у відповідності з ОПП підготовки бакалавра, затвердженого Дніпропетровською державною фінансовою академією у 2010 році, навчальним планом і програмою. Навчально-методичний посібник містить тематичний план з дисципліни, навчальну програму, методичні рекомендації до самостійної роботи, індивідуальні завдання та методичні рекомендації до їх виконання, банк проблемних питань з окремих тем, завдання до домашньої роботи, а також рекомендовану літературу з кожної теми дисципліни. Склад і зміст завдань відповідає програмі курсу. Зміст тестів і виробничих ситуацій відповідає сучасним умовам.
Відповідальний за випуск: І.Д. Падерін – д.е.н., професор, завідувач кафедри економіки підприємств Дніпропетровської державної фінансової академії
Розглянуто та схвалено на засіданні Вченої ради економічного факультету Протокол № 4 від 16.01.2012р. Розглянуто та схвалено на засіданні кафедри економіки підприємств Протокол № 5 від 16.01.2012р. ЗМІСТ
ВСТУП
Навчальним планом підготовки за освітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавр за галуззю знань 0305 „Економіка та підприємництво” за напрямами підготовки 6.030504 „Економіка підприємства”, 6.030505 „Управління персоналом та економіка праці” передбачено вивчення дисципліни «Основи підприємницької діяльності», яка є вибірковою для студентів економічних спеціальностей вищих навчальних закладів. Навчально-методичний посібник підготовлено відповідно до програми навчальної дисципліни «Основи підприємницької діяльності» для студентів вищих навчальних закладів. Мета:формування системних знань з теорії та практики створення і ведення власної справи та визначення ефективності її функціонування. Завдання: вивчення теоретичних та практичних засад заснування та розвитку власної фірми, забезпечення науково-методичної підготовки студентів для вирішення проблемних аспектів створення, функціонування та ліквідації власної справи. Предмет: процес створення та розвитку малих фірм різних організаційно-правових форм. При викладанні навчальної дисципліни акцентується увага на опануванні сучасних засад заснування та розвитку власної фірми, забезпечення науково-методичної підготовки студентів для вирішення проблемних аспектів створення, функціонування та ліквідації власної справи, отримання стабільного прибутку в умовах постійно змінної ситуації в економіці країни та світу. Послідовність вивчення програмного матеріалу обумовлена внутрішньою логікою тем дисципліни: на попередніх поняттях ґрунтується вивчення наступних тем. Вивчення навчальної дисципліни «Основи підприємницької діяльності» базується на знаннях, одержаних студентами при вивченні дисциплін «Економіка підприємства», «Економіка підприємства ІІ», «Планування і контроль на підприємстві», «Бухгалтерський облік», «Проектний аналіз», „Регіональна економіка”, „Політична економія", „Макроекономіка", „Мікроекономіка" та ін., в яких необхідні знання і компетенції, сформовані при вивченні навчальної дисципліни «Основи підприємницької діяльності». Навчальний процес з дисципліни «Основи підприємницької діяльності» на заочному факультеті здійснюється у таких формах: навчальні заняття, самостійна робота студентів, виконання індивідуальних занять, домашня контрольна робота, контрольні заходи. До основних видів навчальних занять для студентів заочної форми навчання відносять лекції, та індивідуальні заняття, консультації. Лекція – основна форма проведення навчальних занять у вищому навчальному закладі, вона покликана формувати у студентів основи знань з відповідної наукової галузі, а також визначити напрямок, основний зміст і характер усіх інших видів навчальних занять та самостійної роботи студентів з дисципліни «Основи підприємницької діяльності», а також зв’язок з іншими дисциплінами. Самостійна робота є основним засобом засвоєння навчального матеріалу у вільний від обов’язкових навчальних занять час. Самостійна підготовка передбачає вивчення основного тексту підручників, додаткових джерел, поточної інформації. Самостійна робота виконується відповідно до завдань та методичних вказівок, які доводяться до відома студентів заздалегідь. З метою поглиблення знань студентів рекомендується виконання індивідуальних завдань. Індивідуальні завдання є формою організації навчального процесу, вони проводяться у поза навчальний час за окремим графіком. Індивідуальні завдання передбачають створення умов для як найповнішої реалізації творчих можливостей студентів, які виявили особливі здібності в навчанні та нахил до науково-дослідної роботи і творчої діяльності. До індивідуальної роботи з дисципліни відносяться як окремі завдання, що пропонуються студентам для виконання, так і домашня контрольна робота, передбачена навчальним планом з дисципліни. Після вивчення дисципліни «Основи підприємницької діяльності» передбачається підсумковий контроль, який проводиться у формі поточного-модульного контролю (диференційований залік).
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|