Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Notes to the Text

1. keyboard –клавіатура

2. full-text –повнотекстовий

3. reference work –довідник

4. WWW (World Wide Web) –всесвітня мережа

5. “browser” –браузер, вікно перегляду

6. to format –форматувати

7. video conferencing program –відеоконференція

8. to surf the Web –подорожувати по мережі

9. e-mail –електронна пошта

10. a smart-card –інтелектуальна картка

11. interactive –інтерактивний, діалоговий

12. hiring –здача внайми чи напрокат

Exercise 5. Answer the questions:

1. What is the Internet? 2. What is the Internet used for? 3. What is World Wide Web? 4. What is hypertext? 5. What is browser? 6. What do Internet video conferencing programs offer to Internet users? 7. What are the basic recreational applications of the Internet? 8. What are the advantages of fibre-optic cables? 9. How can networks on different continents be connected via satellites?

Exercise 6. Which of the listed below statements are true / false?

1) There are still not so many users of the Internet.

2) There is information on all sorts of topics on the Internet, including education and weather forecast.

3) You can access information available on the World Wide Web through the Web browser.

4) You need a computer (hardware) and a special program (software) to be a WWW user.

5) Films and pictures are not available on the Internet.

Exercise 7. Find the equivalents in the text:

1. Інтернет – це величезна всесвітня мережа з мільйонами комп’ютерів, з’єднаних один з одним для обміну інформацією, електронною поштою, новинами, ресурсами та ідеями. 2. Натиснувши кілька клавіш на клавіатурі ти можеш отримати доступ до матеріалів майже повсюди. 3. WWW – це система, яка базується на гіпертексті і за допомогою якої ти можеш подорожувати по Інтернету. 4. Гіпертекст – це текст, який вміщує зв’язки з іншими документами. 5. Спеціальна програма, відома як “браузер”, може допомогти тобі шукати новини, картинки, віртуальні музеї, електронні журнали і друкувати веб-сторінки. 6. Програми для Інтернет відеоконференцій дозволяють користувачам розмовляти і бачити один одного, обмінюватися текстовою і графічною інформацією та співпрацювати. 7. Комп’ютерні мережі можуть бути з’єднані разом телефонними лініями або волокнисто-оптичними кабелями. 8. Мережі на різних континентах можуть також бути з’єднані через супутники.

Exercise 8. Translate into Ukrainian paying attention to the active vocabulary of the text.

1. There is information on all sorts of topics on the Internet, including the arts, business, news, politics and weather forecast. 2. People can communicate through e-mail, discussion groups and chat channels. 3. The World Wide Web (WWW) is a part of the Internet. 4. You can access information available on the WWW through the Web browser. 5. You need a computer (hardware) connected to a network that is a part of the Internet, and a special program (software) to be a WWW user. 6. Millions of people around the world use the Internet. 7. People send e-mail messages with the help of the Internet, a system that lets computers connect by telephone lines. 8. E-mail is the easiest means of Internet connection, and doesn’t require additional knowledge and skills.

Exercise 9. Find in the text sentences in the Indefinite Passive.

Exercise 10. Translate the sentences and define tense and voice of the predicate.

1. Computers were first introduced in 40’s and 50’s. 2.Now DOS isn’t commonly used PC operating system. 3. DOS was developed by a company named Microsoft. 4. Today the use of hardware devices such as the printer or mouse are controlled and managed by operating systems. 5. Microsoft Corporation is oriented to produce as many programs as needed to meet people’s needs. 6. A new shortcut feature is used to cut long programs very short to save disk space. 7. More than half the information that is transferred across the Internet is accessed through the WWW. 8. A new car model was much spoken about. 9. His experience in the field of materials science can be relied upon. 10. The new discovery was often referred to. 11. Laser was dreamt of by mankind for centuries. 12. The appearance of laser was followed by the fabrication of ultra thin silicon fibers servicing as lightwave conductors (світлопровід).

Exercise 11. Questions for group discussion:

Has anyone in your group experience working on the Internet?

Ask them 1) about the difficulties they had; 2) useful information retrieved; 3) fun they got; 4) why so few people have experience working on the Internet.

Exercise 12. Speak about:

1) The Internet and its influence on our daily life.

2) Can it help people from different countries to learn English?

Task III.Read and translate the text.

Text 4B


Читайте також:

  1. Notes to the text
  2. Notes to the text
  3. Notes to the Text
  4. Notes to the text
  5. Notes to the Text
  6. Notes to the text
  7. Notes to the Text
  8. Notes to the text
  9. Notes to the Text
  10. Notes to the Text
  11. Notes to the text
  12. Notes to the Text




Переглядів: 479

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VOCABULARY NOTES | Programming Languages

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.