Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Уривки з педагогічних творів

Система виховання Оуена у школах для маленьких дітей

Педагогічні ідеї Р.Оуена

НЕ 1.4. Педагогічні ідеї Роберта Оуена, Фрідріха Фребеля та Марії Монтессорі

1.Педагогічні ідеї Р.Оуена

2.Вклад у розвиток дитячого садка Ф.Фребеля

3.Метод наукової педагогіки М.Монтессорі

 

Роберт Оуен (1771-1858), - видатний соціаліст-утопіст, відомий своєю широкою просвітницькою та педагогічною діяльністю. Він є піонером у галузі громадського дошкільного виховання. З метою поліпшення умов життя і праці жінки, залучення її до суспільного виробництва, створення умов для формування всебічно розвиненої особистості він заснував низку закладів, призначених для виховання дітей робітників(школу для маленьких дітей у Нью-Ленарку, дитячий садок для дітей членів «комуністичної громади» в Америці).

У педагогічних творах Р.Оуена ми знаходимо цінні поради щодо організації життя дітей у дошкільних закладах, змісту і методики виховної роботи в них. Р.Оуен постійно наголошував на необхідності активного самостійного розвитку дитини, формування її характеру в прцесі гри і праці.

Досвід Р.Оуена в галузі трудового та громадського виховання відіграв значну роль у подальшому розвитку педагогічної теорії і практики.

... Однак до теперішнього часу суспільство небагато знало до­стовірного про систему, яку я пропагую; і пона була так перекруче­на і так неправдиво передавалась друзями і супротивниками, що мені caмому важко було впізнати її у тих перекручених формах, у яких вона з'являлась. Та особисто я з найперших років пропагував її абсолютно однаково. Я маю в руках один із моїх перших творів, саме промову, яку я виголосив 1 січня 1816 року лід час відкриття Інституту для формування характеру заснованого мною в Н ью-Ленарку. Коли я вперше повідомив світу про моє відкриття - школу для маленьких дітей - відкриття, на яке від того чacy претендували інші і яке дістало широке визнання, проте, форми й цілі дуже відрізнялися від тих, для яких його було призначе­но. Я мав намір створити систему для формування благородного характеру, фізичного, інтелектуального, морального і практично­ro на основі принципів доведеної правди, неухильної правдоподіб­ності і непогрішної достовірності. Тим часом систему шкіл для ма­еньких дітей перетворили на знаряддя для більш успішного вкорінення забобонів і помилок у дитячі уми, паралізуючи у такий .посіб розумові здібності дітей у самому зародку їх і закладаючи фундамент безмірно слабкого й низького розумового і морального розвитку ...

Діти не повинні чути від вихователя жодного сердитого слова, або бачити грубий чи гнівний вираз його обличчя. Інтонація голосу і поводження з дітьми мають бути в нього однакові для всіх і сповнені доброти і доброзичливості. В гарну погоду діти мають перебувати на відкритому повітрі, проводити там якомога більше часу, залезно від погоди та їхнього здоровя .Молодий, діяльний і добре підготовлений керівник легко знайде, або придумає. Чим їх зайняти, показуючи і розповідаючи їм щось цікаве.

Жодні знаки розрізнення або покарання не повинні мати місця, не має бути жодних виявів упередженості або надання переваги одним над іншими. Ступінь уваги до тієї чи тієї дитини має зростати залежно від її фізичних і духовних вад, які вихователь намагається максимально виправити.


Читайте також:

  1. Аксіологічний підхід до вивчення педагогічних явищ.
  2. Багато уваги приділяється підготовці засідань педагогічних рад.
  3. Бернська конвенція про охорону літературних і художніх творів
  4. Бернська конвенція про охорону літературних і художніх творів 1886 р.
  5. В Харкові відбулася перша персональна виставка творів художника, на якій було виставлено 120 творів.
  6. Види педагогічних рад
  7. Види педагогічного оцінювання і педагогічних оцінок.
  8. Види творів
  9. Вільне використання творів.
  10. Допоміжні механізми затворів.
  11. Закон № 1587 – Закон України «Про розповсюдження примірників аудіовізуальних творів, фонограм, відеограм, комп'ютерних програм, баз даних» від 23.03.2000 р. № 1587-III.
  12. Із історії становлення і розвитку педагогічних технологій




Переглядів: 1766

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Життя і педагогічні досліди Й.Г.Песталоцці | Метод наукової педагогіки М.Монтессорі

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.