МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Порядок взаємодії між органами державного фінансового контролюНеобхідною умовою створення ефективної системи державного фінансового контролю є налагодження взаємозв'язків та координації діяльності між контролюючими органами щодо питань обміну інформацією та організації комплексних перевірок. З метою забезпечення контролю за дотриманням бюджетного законодавства на кожній стадії бюджетного процесу наказом Міністерства фінансів України № 176 від 03 березня 2003 року запроваджено формат та регламент обміну інформацією між Міністерством фінансів та Державним казначейством. Обмін інформацією здійснюється за цільовою поточною схемою передавання інформації з використанням хті-технології згідно з планом-графіком, розробленим Державним казначейством України за погодженням з Міністерством фінансів України. Обмін інформацією здійснюється файлами з уніфікованою структурою. Перелік інформації, якою обмінюються Державне казначейство України та Міністерство фінансів України наведено в таблиці 37. сервері Державного казначейства України створюється структура директорій, яка дзеркально відображається на відповідному файл-сервері Міністерства фінансів. В основу побудови структури директорій покладено наступні принципи: - ідентифікація організацій, між якими здійснюється обмін - періодичність отримання інформації; - функціональна належність даних. Взаємодія Державного казначейства та Державної контрольно-ревізійної служби Для забезпечення формування інформаційної бази даних державного фінансового контролю Державне казначейство України, управління Державного казначейства в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі щокварталу через 35 днів після закінчення звітного кварталу формують файл звіту про отримане фінансування та надходження бюджетних коштів у форматі ОВР та засобами електронної пошти (модемний зв'язок) надсилають відповідним ГоловКРУ України, контрольно-ревізійним управлінням в Автономній Республіці Крим, областях, містах Києві та Севастополі. Порядок надання інформації затверджено спільним наказом Головного контрольно-ревізійного управління України та Державного казначейства України від 11 червня 2002 року за № 141/105 зі змінами згідно з Наказом Головного контрольно-ревізійного управління № 82/80 від 09 квітня 2003 року, відповідно до якого: 1) органи Державної контрольно-ревізійної служби з метою 2) органи Державного казначейства надають в електронному Окремі питання взаємодії органів Державного казначейства та Державної контрольно-ревізійної служби врегульовано спільним наказом Державного казначейства України та ГоловКРУ № 215/338 від 14 грудня 2004 року. с 1 г Відповідно до Наказу для вдосконалення координації дій між вищеназваними органами при здійсненні контролю за порядком ведення бухгалтерського обліку, складанням звітності про виконання бюджетів та кошторисів, проведенням операцій з бюджетними коштами: 1) Органи Державного казначейства за результатами річних 2) Органи Державної контрольно-ревізійної служби нри прове 3) Органи Державної контрольно-ревізійної служби та орга Взаємодія органів Державного казначейства та Державної податкової служби в процесі виконання бюджетів за доходами У зв'язку з набуттям Державним казначейством України статусу учасника СЕП НБУ спільним наказом Державного казначейства України та Державної податкової адміністрації України № 74/194 від 25 квітня 2002 року затверджено Порядок взаємодії між органами Державного казначейства України та державної податкової служби України у процесі виконання державного та місцевих бюджетів за доходами. З метою забезпечення повноти надходжень платежів до бюджетів відповідно до бюджетної класифікації: 1) Органи Державної податкової служби до 1 грудня кожного - юридичними особами та їх філіями; - фізичними особами - суб'єктами підприємницької діяльно 2) У разі зміни переліку видів доходів після прийняття зако значейства України відкриваються (перевідкриваються) рахунки, відповідно до внесених змін. Інформація про реквізити відкритих (перевідкритих) рахунків для зарахування платежів до бюджетів протягом 3 робочих днів надається управліннями та відділеннями Державного казначейства відповідним органам державної податкової служби України. У процесі виконання Державного бюджету за доходами Управління Державного казначейства України наступного дня після зарахування доходів передають (до 11 години) відповідним органам Державної податкової служби па обласному рівні та районним відділенням Державного казначейства для подальшої передачі районним податковим інспекціям наступні документи: - відомості про зарахування та повернення коштів з аналіти - звіти про виконання державного та місцевих бюджетів за - відомість № 2 розподілу платежів до бюджету, які надійшли - відомість розподілу платежів між рівнями місцевого бю - відомість № 2м розподілу платежів до бюджету, які надій - відомість розподілу коштів, тимчасово віднесених на дохо - виписки з рахунків у вигляді електронного реєстру Державне казначейство України: 1) отримує звіти про виконання бюджетів за доходами від 2) формує та передає Державній податковій адміністрації - відомості про зарахування та повернення коштів з аналіти - звіти про виконання державного та місцевих бюджетів за Звірка доходів за всіма кодами бюджетної класифікації станом на 1-е число місяця, наступного за звітним, здійснюється: 1) між управліннями (відділеннями) Державного казначейст 2) між Державним казначейством (центральний рівень) та За результатами складаються Акти звірки (Додатки П, Р, С, Т, У). У процесі виконання Державного бюджету за доходами зустрічаються випадки помилково та/або надмірно сплачених до бюджету податків. Порядок повернення цих податків здійснюється виключно на підставі заяви платника податків (за винятком повернення зайво утриманих (сплачених) сум прибуткового податку з громадян), яка може бути подана не пізніше 1095 дня, наступного за днем виникнення такої переплати. Порядок взаємодії органів Державної податкової служби та органів Державного казначейства України у процесі повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених обов'язкових платежів регламентований спільним наказом Державної податкової адміністрації України та Державного казначейства України №125/58 від 18 березня 2003 року. Під дію цього Порядку не підпадає: а) відшкодування податку на додану вартість; б) повернення платникам податків сум акцизного збору; в) виконання судових рішень щодо повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених податків, зборів (обов'язкових платежів). Для повернення надміру сплачених податків: 1) Платник податків подає до органів Державної податкової 2) Органи державної податкової служби за місцем реєстрації - готують на протязі 3 робочих днів висновки (додаток Ф) на - передають ці висновки органам Державного казначейств.' згідно з Реєстром (додаток X). Органи Державного казначейства: 1) реєструють висновки податкової служби в Журналі обліку 2) готують платіжні документи на перерахування коштів з від 3) за умови наявності коштів, необхідних для здійснення по Повернення платникам податків помилково та/або надміру сплачених платежів здійснюється з того бюджету, до якого зараховується у поточному бюджетному році платіж, який підлягає поверненню. Повернення коштів з бюджетів здійснюється відповідно до Порядку повернення платникам помилково та/або надміру сплачених податків, зборів (обов'язкових платежів), затвердженого наказом Державного казначейства України від 10 грудня 2002 № 226. Взаємодія міме органами Державного казначейства України та Державною митною службою Порядок взаємодії та обміну інформацією між органами Державного казначейства України та Державної митної служби України в процесі казначейського обслуговування державного бюджету за доходами, що контролюються митними органами, визначено спільним наказом Державного казначейства України та Державної митної служби України № 150/417 від 31 липня 2002 року. Цей Порядок розроблено з метою запровадження повно функціонального казначейського обслуговування митних органів за доходами та у зв'язку з набуттям Державним казначейством України статусу учасника системи електронних платежів Національного банку України (СЕП НБУ). Податки та збори, контроль за справлянням яких здійснюється митними органами, зараховуються останніми на рахунки з обліку доходів, відкриті в управліннях Державного казначейства в АР Крим, областях, містах Києві та Севастополі в розрізі митниць та кодів бюджетної класифікації. «« Інформація про зміни у складі митних органів надається Державному казначейству України протягом двох тижнів. Після прийняття Закону України про Державний бюджет України на відповідний рік у разі зміни переліку видів митних платежів та/або порядку їх зарахування до бюджету в управліннях Державного казначейства України в АР Крим, областях, містах Києві та Севастополі відкриваються (перевідкриваються) рахунки відповідно до змін, унесених зазначеним Законом України. Інформація про реквізити відкритих (перевідкритих) рахунків для зарахування митних штате. <ів, надається управліннями Державного казначейства в АР Крим, < зластях, містах Києві та Севастополі митним органам, Державним к чначейством України - Державній митній службі України (у част ші рахунків, відкритих на центральному рівні) протягом 3 робочих днів з дня відкриття (перевідк-риття) цих рахунків. Органи Державного казначейства щоденно наступного робочого дня, після зарахування митних платежів на відповідні рахунки, до 11 години: - формують для уповноважених митних органів виписки з - передають їх засобами електронної пошти (модемного зв'я Звіт про виконання Державного бюджету за доходами Державне казначейство формує та передає до 13 години у вигляді електронного документа Державній митний службі. Митні органи проводять з органами Державного казначейства звірку доходів у розрізі кодів бюджетної класифікації щомісяця, не пізніше 4-го числа місяця, наступного за звітним. Результати оформлюються Актом звірки (додаток Ш) у 4 примірниках. 1 - для управління Державного казначейства в АР Крим, об 2 - для Державного казначейства України; 3 - для митних органів; 4 - для Державної митної служби України. Акти звірки територіальних органів узагальнюються відповідно Державним казначейством України та Державною митною службою України та не пізніше 20-го числа місяця, наступного за звітним, на їх основі складається загальний акт звірки (додаток Щ). Питання для самоконтролю 1. Фінансовий контроль як обов'язковий елемент фінансової 2. Дайте визначення фінансовому контролю. 3. Взаємозв'язок між контрольною функцією фінансів та фі 4. У чому полягає сутність фінансового контролю ? 5. Наведіть структуру фінансового контрою. 6. Дайте визначення державному фінансовому контролю. 7. Місце державного фінансового контролю в загальній сис 8. У чому полягає призначення та основна мета державного 9. Класифікація загальнодержавного фінансового контролю.
10. Суб'єкти громадського фінансового контролю та основні 11. Сутність та правові засади аудиторського фінансового 12. Дайте характеристику елементам системи державного фі 13. Відповідно до яких принципів здійснюється державний
14. Якими нормативно-правовими актами регламентується 15. За якими ознаками класифікуються органи державного 16. Дайте характеристику органам державного контролю 17. Дайте характеристику органам державного контролю 18. Якими документами регламентуються повноваження ор 19. Повноваження Верховної Ради України в здійсненні кон 20. Визначте основні повноваження органів державного кон 21. Дайте характеристику формам бюджетного контролю за
22. З якою метою та якими методами здійснюється попере 23. Класифікація фінансового контролю за організаційною 24. Класифікація фінансового контролю за джерелами інфо 25. Класифікація фінансового контролю за методами його 26. У чому відмінність між внутрішнім та зовнішнім держав 27. Система державного внутрішнього фінансового контролю 28. У чому різниця між внутрішнім контролем та внутрішнім 29. Охарактеризуйте централізований та децентралізований 30. Сутність та необхідність інспектування як форми внутрі 31. Загальна система державного внутрішнього фінансового 32. У чому полягають основні недоліки системи державного 33. Визначте основні напрями та етапи реформування систе 34. Відповідно до яких документів здійснюється планування 35. Визначте основні етапи проведення ревізій і перевірок
36. Що саме перевіряють органи Державної контрольно- 37. Як здійснюється аудит ефективності бюджетних про 38. Склад контрольних заходів Державного казначейства 39. Що саме перевіряють органи Державного казначейства 40. Як здійснюється внутрішній контроль в системі органів 41. У яких формах здійснює контроль за бюджетними кош 42. Назвіть об'єкти перевірки Рахунковою палатою. 43. Охарактеризуйте основні етапи проведення перевірок ви 44. У якому документі викладається оцінка результатів пере 45. Які заходи вживаються при встановленні бюджетного 46. У якому порядку призупиняються бюджетні асигнування 47. Механізм зупинення операцій з бюджетними коштами та 48. Порядок накладення стягнення за бюджетні правопору 49. Яку відповідальність несуть особи, винні у порушенні 50. У якому порядку здійснюється обмін інформацією між 51. Яку інформацію і в які терміни надають один одному 52. Як взаємодіють Державне казначейство та Державна кон 53. У чому полягає взаємодія органів Державного казначейс 54. У якому порядку здійснюється звірка доходів між митни Читайте також:
|
||||||||
|