Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тестові завдання

1. Визначення поняття державного фінансового контролю наведено:

а) у Законі України "Про державний фінансовий контроль";

б) у Бюджетному кодексі;

в) у Постанові Кабінету України;

г) вірної відповіді немає.

2. Фінансовий контроль здійснюється з метою:

а) розподілення суспільного продукту відповідно до завдань фінансо­
вої політики держави;

б) розподілення суспільного продукту відповідно до соціально-
культурних потреб населення;

в) забезпечення процесу ефективного управління фінансовими ресур­
сами держави у всіх сферах виробництва;

г) усі відповіді вірні.

3. За сферою компетенції державний фінансовий контроль поділяєть­
ся на:

а) загальнодержавний контроль; в) податковий контроль;

б) бюджетний контроль; г) митний контроль.

4. Загальнодержавний фінансовий контроль включає наступні складові:

а) бюджетний контроль; в) податковий контроль;

б) валютний контроль; г) митний контроль.

5. Контроль господарюючих суб'єктів всіх форм власності за додержан­
ням законодавства про податки та інші платежі здійснюють органи:

а) Державної контрольно-ревізійної служби України;

б) Державної податкової служби України;

в) Державного казначейства України;

г) усі відповіді вірні.

6. Контроль за стягненням податків та зборів при переміщенні това­
рами та транспортними засобами кордону держави здійснюють органи:

а) Державної контрольно-ревізійної служби України;

б) Державного казначейства України;

в) митної служби України;

г) Державної податкової служби України.

7. Порядок здійснення митного контролю згідно з нормами Митного
кодексу України визначається:

а) Державною митною службою України;

б) Кабінетом Міністрів України;

в) Міністерством фінансів України;


г) Верховною Радою України.

8. Обсяг процедур щодо забезпечення додержання законодавства з
питань митної справи та порядок їх застосування в Україні визначається:

а) Митним кодексом України;

б) відповідними нормативно-правовими актами;

в) міжнародними договорами України;

г) усі відповіді вірні.

9. Без участі спеціальних державних органів контролю реалізується:

а) митний контроль; в) громадський контроль;

б) валютний контроль; г) загальнодержавний контроль.

10. Громадський контроль за використанням коштів бюджетів всіх рі­
внів здійснюється з метою:

а) запобігання нецільового використання коштів бюджету;

б) забезпечення ефективності та прозорості державних фінансів;

в) оптимізації бюджетних витрат;

г) захисту інтересів власника.

11. Не залежить від державних управлінських структур, гарантує кон­
фіденційність та комерційну тайну:

а) митний контроль; в) аудиторський контроль;

б) бюджетний контроль; г) громадський контроль.

12. З метою захисту інтересів власника здійснюється:

а) податковий контроль; в) аудиторський контроль;

б) бюджетний контроль; г) громадський контроль.

13. Перевірка публічної бухгалтерської звітності, обліку, первинних
документів та іншої інформації щодо фінансово-господарської діяльності
суб'єктів господарювання з метою визначення достовірності їх звітності,
обліку, його повноти і відповідності чинному законодавству та встановле­
ним нормативам, - це:

а) податковий контроль; в) аудиторський контроль;

б) бюджетний контроль; г) громадський контроль.

14. Предметом державного фінансового контролю є:

а) процеси формування та використання бюджетних ресурсів на рівні окремих господарчих суб'єктів;

б) процеси формування та використання бюджетних ресурсів на рівні галузей, територіальних одиниць, регіонів та країни в цілому;


в) суб'єкти господарювання та органи управління, діяльність яких
пов'язана з використанням бюджетних коштів та власності держави;

г) усі відповіді вірні.

15. Об'єктом державного фінансового контролю є:

а) процеси формування та використання бюджетних ресурсів на рівні
окремих господарчих суб'єктів;

б) процеси формування та використання бюджетних ресурсів на рівні
галузей, територіальних одиниць, регіонів та країни в цілому;

в) суб'єкти господарювання та органи управління, діяльність яких
пов'язана з використанням бюджетних коштів та власності держави;

г) усі відповіді вірні.

16. Основні правила та вимоги, дотримання яких є необхідною умо­
вою ефективної організації фінансового контролю, - це:

а) предмет фінансового контролю; в) сфера діяльності контролю;

б) принципи контролю; г) методи контролю.

17. Керівні принципи аудиту державних фінансів викладено:

а) у Лімський декларації організації вищих органів фінансового конт­
ролю;

б) у Бюджетному кодексі України;

в) у Кодексі етики професійних контролерів ШТОЗАІ;

г) у Стандартах державного фінансового контролю.

18. Незалежність органів фінансового контролю, достатня для вико­
нання своїх обов'язків та завдань, що закріплена на законодавчому рівні, це
незалежність:

а) функціональна; в) економічна;

б) організаційна; г) службова.

19. Відповідність нормам та правилам, встановленим чинним законо­
давством, - це вимоги до діяльності органів державного фінансового конт­
ролю відповідно до принципу:

а) незалежності; ■ в) законності;

б) відповідальності; г) системності.

20. Точність та достовірність здійснення процедур контролю органа­
ми державного фінансового контролю, правильне застосування методики
при проведенні контрольних дій та об'єктивна оцінка фінансово-
господарчоїдіяльності підконтрольного об'єкта забезпечується дотриман­
ням принципу:

а) системності; в) незалежності;

б) відповідальності; г) об'єктивності.


21. Періодичність та комплексність проведення контрольних дій ор­
ганами державного фінансового контролю на всіх стадіях руху грошових
потоків держави забезпечується дотриманням принципу:

а) незалежності; в) законності;

б) системності; г) відповідальності.

22. У своїй професійній діяльності контролери державного сектору
повинні додержуватися наступних принципів:

а) здійснювати свою роботу справедливо та неупереджено;

б) погоджувати свою роботу з керівництвом об'єкту контролю при
вирішенні контрольних питань;

в) дотримуватися політичного нейтралітету;

г) зберігати професійні таємниці.

23. До І підсистеми органів державного фінансового контролю нале­
жать:

а) Президент України; в) Кабінет Міністрів України;

б) Міністерство фінансів України; г) Верховна Рада України.

24. До II підсистеми органів державного фінансового контролю нале­
жать:

а) Кабінет Міністрів України; в) Рахункова палата України;

б) Міністерство фінансів України; г) Верховна Рада України.

25. Контроль за використанням коштів Державного бюджету України
від імені Верховної Ради України здійснює:

а) Рахункова палата; в) Державне казначейство;

б) Міністерство фінансів України; г) Президент України.

26. Першим документом в Україні, що встановив загальну схему кон­
тролю над бюджетними ресурсами в контексті бюджетного процесу, став:

а) Конституція України;

б) Регламент Верховної Ради України;

в) Бюджетний кодекс України;

г) Стандарти Рахункової палати України.

27. Фінансовий контроль, аудит та оцінка ефективності використання
бюджетних коштів в Україні здійснюється на стадіях бюджетного процесу:

а) планування проекту бюджету;

б) виконання Державного бюджету;

в) контролю за виконанням бюджету держави;

г) усі відповіді вірні.


28. Повноваження органів державного контролю та відповідальність за
бюджетні правопорушення визначено у розділі Бюджетного кодексу:

а) третьому; в) п'ятому;

б) четвертому; г) другому.

29. Контрольні функції та повноваження головних розпорядників бю­
джетних коштів, які здійснюють внутрішній контроль за повнотою надхо­
джень і витрачанням коштів розпорядниками нижчих рівнів, визначено Бю­
джетним кодексом:

а) у статті 22; в) у статті 24;

б) у статті 26; г) у статті 28.

30. З метою забезпечення ефективного контролю за станом виконання
бюджету Міністерство фінансів надсилає постійній комісії з питань бюдже­
ту необхідну інформацію:

а) щомісяця; в) щокварталу;

б) щорічно; г) двічі на рік.

31. Для контролю виконання Державного бюджету на засіданні Вер­
ховної Ради заслуховується доповідь Уряду:

а) двічі на рік: у червні і листопаді;

б) двічі на рік: у липні і грудні;

в) щомісяця;

г) щокварталу.

32. Контроль за відповідністю законопроектів, поданих на розгляд
Верховній Раді України, бюджетному законодавству здійснює :

а) Кабінет Міністрів України;

б) Комітет Верховної Ради України з питань бюджету;

в) Рахункова палата України;

г) Міністерство фінансів України.

33. Контроль за відповідністю поданого Кабінетом Міністрів України
проекту закону про Державний бюджет України до Основних напрямів бю­
джетної політики на наступний бюджетний період здійснює:

а) Верховна Рада України;

б) Комітет Верховної Ради України з питань бюджету;

в) Рахункова палата України;

г) Міністерство фінансів України.

34. Контроль за відповідністю платежів взятим зобов'язанням та бю­
джетним асигнуванням здійснює:

а) Рахункова палата України;


б) Міністерство фінансів України;

в) Державне казначейство України;

г) органи Державної контрольно-ревізійної служби.

35. Контроль за використанням коштів Державного бюджету України,
відповідно до закону про Державний бюджет України, здійснює:

а) Рахункова палата України;

б) Міністерство фінансів України;

в) Державне казначейство України;

г) органи Державної контрольно-ревізійної служби.

36. Контроль за цільовим використанням і своєчасним поверненням
кредитів, одержаних під гарантію Кабінету Міністрів України, здійснює:

а) Рахункова палата України;

б) Міністерство фінансів України;

в) Державне казначейство України;

г) Державна контрольно-ревізійна служба.

37. Державний фінансовий контроль залежно від часу його здійснення
поділяється на:

а) плановий, позаплановий;

б) суцільний, вибірковий, комбінований;

в) попередній, поточний, наступний;

г) внутрішній, зовнішній.

38. Аналіз виконання бюджету попередніх періодів та надання рекомен­
дацій щодо виявлення бюджетних резервів здійснюється при проведенні:

а) попереднього контролю; в) поточного контролю;

б) наступного контролю; г) планового контролю.

39. У залежності від організації проведення ревізії розподіляються на:

а) документальні; в) фактичні;

б) планові; г) позапланові.

40. У залежності від джерел даних, які є базою проведення, ревізії по­
діляються:

а) документальні; в) повні;

б) часткові; г) фактичні.

41. У залежності від суб'єктів здійснення бюджетний контроль може бу­
ти:

а) державним; в) відомчим;

б) податковим; г) валютним.


42. За повнотою охоплення даних фінансово-господарської діяльності
об'єкта, що перевіряється, ревізії підрозділяються на:

а) повні; в) документальні;

б) часткові; г) тематичні.

43. Функціонально незалежну оцінку діяльності органів державного
сектору забезпечує здійснення:

а) внутрішнього контролю;

б) внутрішнього аудиту;

в) інспектування централізованого;

г) інспектування децентралізованого.

44. Державний внутрішній аудит, що проводиться Головним контро­
льно-ревізійним управлінням, спрямування та координацію діяльності якого
здійснює Міністерство фінансів, - це:

а) централізований внутрішній аудит;

б) децентралізований внутрішній аудит;

в) централізоване інспектування;

г) децентралізоване інспектування.

45. Централізоване інспектування здійснюється:

а) керівниками органу державного сектору;

б) Головним контроль-ревізійним управлінням;

в) органами Державної контрольно-ревізійної служби;

г) контрольно-ревізійними підрозділами виконавчої влади.

46. Децентралізоване інспектування здійснюється:

а) керівниками органу державного сектору;

б) Головним контроль-ревізійним управлінням;

в) органами Державної контрольно-ревізійної служби;

г) контрольно-ревізійними підрозділами виконавчої влади.

47. Внутрішній контроль органу державного сектору здійснюється:

а) керівниками органу державного сектору;

б) Головним контроль-ревізійним управлінням;

в) органами Державної контрольно-ревізійної служби;

г) контрольно-ревізійними підрозділами виконавчої влади.

48. Інспектування як вид державного внутрішнього фінансового конт­
ролю здійснюється з метою:

а) подальшого контролю за дотриманням законодавства органами
державного сектору;

б) контролю за веденням бухгалтерського обліку;

в) контролю за складанням фінансової звітності;

г) усі відповіді вірні.

1 А -■-


49. Реформування системи внутрішнього фінансового контролю згід­
но з Концепцією Кабінету Міністрів України планується здійснити:

а) у два етапи протягом п'яти років;

б) у три етапи протягом п'яти років;

в) у три етапи протягом сьомі років;

г) у два етапи протягом сьомі років.

50. План контрольно-ревізійної роботи ГоловКРУ складається на:

а) півріччя; в) рік;

б) квартал; г) місяць.

51. Контрольно-ревізійні управління затверджують Плани своєї роботи:

а) 15 січня; в) 10 липня;

б) 25 січня; г) 25 липня.

52. Контрольно-ревізійні відділи затверджують Плани своєї роботи:

а) 15 січня; в) 10 липня;

б) 25 січня; г) 25 липня.

53. Контрольно-ревізійні управління формують Плани своєї роботи:

а) 5 січня; в) 1 липня;

б) 20 січня; г) 20 липня.

54. Контрольно-ревізійні відділи формують Плани своєї роботи:

а) 5 січня; в) 1 липня;

б) 20 січня; г) 20 липня.

55 Розгляд матеріалів ревізії і прийняття рішень органами Державної контрольно-ревізійної служби здійснюється на етапі:

а) підготовки до проведення ревізії;

б) організації та проведення ревізії;

в) оформлення результатів ревізії;

г) реалізації матеріалів ревізії.

56. Обговорення результатів ревізії на об'єкті ревізії здійснюється на
етапі контрольно-ревізійного процесу:

а) підготовки до проведення ревізії;

б) організації та проведення ревізії;

в) оформлення результатів ревізії;

г) реалізації матеріалів ревізії.

57. Систематизація матеріалів ревізії та узагальнення результатів кон­
тролю здійснюється на етапі ревізійного процесу:

а) підготовки до проведення ревізії;

б) організації та проведення ревізії;

в) оформлення результатів ревізії;


г) реалізації матеріалів ревізії.

58. В акті, яким оформлюються результати ревізії контрольно-
ревізійною службою, вказуються виявлені факти:

а) порушень законів України та нормативних актів;

б) неправильних розрахунків з бюджетом; порушень ведення бухгал­
терського обліку і складання фінансової звітності;

в) недостач, безпідставного списання й привласнень готівки, товарно-
матеріальних цінностей, інших зловживань;

г) усі відповіді вірні.

59. Порядок проведення органами контрольно-ревізійної служби дер­
жавного фінансового аудиту та інспектування встановлює:

а) Кабінет Міністрів України; в) Рахункова палата України;

б) Верховна Рада України; г) Міністерство фінансів України.

60. Відповідно до Закону України про Державну контрольно-
ревізійну службу державний фінансовий контроль реалізується Державною
контрольно-ревізійною службою через проведення:

а) державного фінансового аудиту; б)інспектування;

в) державного фінансового аудиту та інспектування;

г) перевірок та ревізій.

61. Інспектування органами Державної контрольно-ревізійної служби
здійснюється у формі:

а) обстежень; в) ревізій;

б) контролю; г) моніторингу.

62. Планова виїзна ревізія, що проводиться органами Державної конт­
рольно-ревізійної служби, здійснюється:

а) не більше 60 робочих днів; в) не більше 30 робочих днів;

б) не більше 90 робочих днів г) не більше 24 робочих днів.

63. Термін проведення органами Державної контрольно-ревізійної
служби позапланової виїзної ревізії за рішенням суду:

а) 15 робочих днів; в) 30 робочих днів;

б) 5 робочих днів; г) 20 робочих днів.

64. Порядок проведення органами Державної контрольно-ревізійної
служби аудиту ефективності виконання бюджетних програм визначений:

а) постановою Кабінету Міністрів України;

б) наказом Головного контрольно-ревізійного управління;

в) законом України „Про Державну контрольно-ревізійну службу в
Україні";


г) постановою Міністерства фінансів України.

65. Головний розпорядник бюджетних коштів та/або відповідальний
виконавець бюджетної програми інформує орган Державної контрольно-
ревізійної служби про стан реалізації пропозицій, наведених в аудиторсь­
кому звіті

а) щокварталу; в) щомісяця;

б) щотижня; г) щодекадно.

66. Розпорядники бюджетних коштів разом з річною звітністю про
виконання своїх кошторисів надають звіт про результати фінансово-
господарського аудиту:

а) головному розпоряднику;

б) Міністерству фінансів України;

в) відповідним органам Державного казначейства;

г) усі відповіді вірні.

67. Контроль використання коштів Державного бюджету, дотримання
правил ведення бухгалтерського обліку та складання звітності щодо вико­
нання бюджетів та кошторисів бюджетних установ здійснюють:

а) органи Державної контрольно-ревізійної служби;

б) органи Державного казначейства України;

в) Рахункова палата України;

г) усі відповіді вірні.

68. Попередній контроль органами Державного казначейство здійс­
нюється:

а) під час реєстрації зобов'язань розпорядників бюджетних коштів;

б) при оплаті рахунків розпорядників та отримувачів бюджетних коштів;

в) при перевірці відповідності платіжних документів взятим бюджет­
ним зобов'язанням;

г) усі відповіді вірні.

69. Бюджетні зобов'язання розпорядників бюджетних коштів не ре­
єструються та повертаються органами Державного казначейства у випад­
ках:

а) неналежного оформлення реєстрів та платіжних доручень;

б) відсутності документів, які підтверджують факт узяття фінансового
зобов'язання;

в) недотримання вимог чинного законодавства щодо оформлення до
кументів;

г) усі відповіді вірні.


70. Органи Державного казначейства України контролюють відповід­
ність даних бухгалтерського обліку виконання державного та місцевих бю­
джетів даним бухгалтерського обліку з виконання кошторису розпорядни­
ком бюджетних коштів на звітну дату:

а) щокварталу; в) щомісяця;

б) щотижня; г) щодекадно.

71. Органи Державного казначейства з метою виявлення небюджет-
них фінансових зобов'язань проводять інвентаризацію зобов'язань розпо­
рядників бюджетних коштів:

а) 31 грудня звітного року;

б) 1 грудня звітного року;

в) в термін, визначений Міністерством фінансів;

г) 15 грудня звітного року.

72. Порушення розпорядниками бюджетних коштів вимог щодо при­
йняття ними бюджетних зобов'язань є підставою:

а) для призупинення бюджетних асигнувань;

б) для зупинення операцій з бюджетними коштами;

в) накладання стягнень;

г) усі відповіді вірні.

73. Предметом перевірки Рахунковою палатою є використання коштів:

а) Державного бюджету України;

б) загальнодержавних цільових фондів;

в) валютних та кредитно-фінансових ресурсів;

г) підприємств всіх форм власності.

74. План роботи Рахункової палати затверджується:

а) Верховною Радою України;

б) Кабінетом Міністрів України;

в) Колегією Рахункової палати;

г) Головою Рахункової палати України.

75. Планові перевірки проводяться Рахунковою палатою України на
підставі:

а) річних та поточних планів роботи Рахункової палати;

б) річних та поточних планів роботи департаментів;

в) річних та поточних планів роботи Колегії Рахункової палати України;

г) усі відповіді вірні.

76. У програмі перевірки ефективності використання бюджетних ко­
пти Рахунковою палатою України передбачаються наступні критерії оцін­
ки ефективності використання державних коштів:

а) продуктивності; в) результативності;


б) економності; г) усі відповіді вірні.

77. Перевірка Рахунковою палатою в порядку контролю за результа­
тами перевірки здійснюється:

а) один раз на рік; в) один раз в два роки;

б) двічі на рік; г) один раз в квартал.

78. За результатами перевірки посадові особи Рахункової палати
України в порядку контролю з виходом на об'єкт складають:

а) акт перевірки; в) акт перевірки та Звіт;

б) Звіт про перевірку; г) довідку про перевірку.

79. Звіт за результатами перевірки в порядку контролю, що здійснює
Рахункова палата України, розглядається:

а) Колегією Рахункової палати;

б) Верховною Радою України;

в) Кабінетом Міністрів України;

г) усі відповіді вірні.

80. Рішення про призупинення бюджетних асигнувань розпорядникам
бюджетних коштів приймає:

а) Колегія Рахункової палати;

б) Міністр фінансів України;

в) Голова Рахункової палати;

г) Голова постійної комісії з питань бюджету.

81. Розпорядження про призупинення бюджетних асигнувань органи
державного фінансового контролю складають:

а) у трьох примірниках; в) у двох примірниках;

б) у п'яти примірниках; г) у чотирьох примірниках.

82. Призупинення бюджетних асигнувань органами державного фі­
нансового контролю здійснюється:

а) на термін до одного місяця в межах поточного бюджетного року та
в обсязі, що дорівнює 50 відсоткам затверджених розпорядникам бюджет­
них коштів асигнувань;

б) на термін від одного місяця до трьох в межах поточного бюджетно­
го року та в обсязі, що дорівнює 50 відсоткам затверджених розпорядникам
бюджетних коштів асигнувань;

в) на термін до одного місяця в межах поточного бюджетного року та
в обсязі, що дорівнює 100 відсоткам затверджених розпорядникам бюджет­
них коштів асигнувань;


г) на термін від одного місяця до трьох в межах поточного бюджетно­го року та в обсязі, що дорівнює 100 відсоткам затверджених розпорядни­кам бюджетних коштів асигнувань.

83. Механізм зупинення операцій з бюджетними коштами у разі бю­
джетного правопорушення регламентовано:

а) Бюджетним кодексом України;

б) постановою Кабінету Міністрів України;

в) постановою Рахункової палати України;

г) постановою Державного казначейства України.

84. Операції з бюджетними коштами зупиняються у разі виявлення
бюджетного правопорушення органами державного контролю на термін:

а) до 60 днів; в) від 30 до 60 днів;

б) до 90 днів; г) до 30 днів.

85. Відповідно до Бюджетного кодексу стягнення за бюджетні право­
порушення накладаються за рішенням:

а) Міністра фінансів України;

б) керівника органу Державного казначейства України;

в) керівника органу Державної контрольно-ревізійної служби України;

г) усі відповіді вірні.

86. Державне казначейство України надає Міністерству фінансів
України з метою створення ефективної системи контролю за виконанням
Державного бюджету інформацію за доходами:

а) щомісячно та щоквартально; в) щомісячно та щороку;

б) щоденно та щомісячно; г) щоквартально та щороку.

87. Державне казначейство України надає Міністерству фінансів
України з метою створення ефективної системи контролю за виконанням
Державного бюджету інформацію за видатками:

а) щомісячно та щоквартально; в) щомісячно та щороку;

б) щоденно та щомісячно; г) щоквартально та щороку.

88. Міністерство фінансів України отримує від Державного казначей­
ства України інформацію про касове виконання Державного бюджету за
доходами:

а) щомісячно; в) щоденно;

б) щоквартально; г) щорічно.

89. Міністерство фінансів України надає Державному казначейству
України інформацію про розпис Державного бюджету:

а) щомісячно; в) щоденно;


б) щоквартально; г) щорічно.

90. Інформацію про зміни до розпису Державного бюджету Міністер­
ство фінансів України надає Державному казначейству:

а) у день внесення змін; в) щотижня;

б) щомісяця; г) щорічно.

91. Державне казначейство України надає Міністерству фінансів
України щоденну інформацію:

а) про касове виконання Державного бюджету за доходами;

б) про виконання Державного бюджету за видатками;

в) про фінансові зобов'язання державних установ;

г) про міжбюджетні трансферти, дотації, вилучення та субвенції.

92. Державне казначейство України надає Міністерству фінансів
України щоквартальну інформацію:

а) про касове виконання Державного бюджету за доходами;

б) про виконання Державного бюджету за видатками;

в) про фінансові зобов'язання державних установ;

г) про міжбюджетні трансферти, дотації, вилучення та субвенції.

93. З метою забезпечення повноти надходжень платежів до бюджетів
відповідно до бюджетної класифікації органи Державної податкової служби
подають відповідним управлінням Державного казначейства в електронно­
му вигляді списки складу платників податків, які перебувають на податко­
вому обліку в кожному районі (місті):

а) до 1 грудня кожного року;

б) до 31 грудня кожного року;

в) до 1 листопада кожного року;

г) до 1 січня кожного року.

94. Органи Державного казначейства координують свою діяльність з
контролюючими органами:

а) Державної контрольно-ревізійної служби України;

б) Державної податкової служби України;

в) Державної митної служби України;

г) Рахункової палати.

95. Повернення надмірно сплачених податків до бюджету здійсню
ється на підставі:

а) заяви платника податку;

б) висновків органів податкової служби;

в) платіжних документів на перерахування коштів, підготовлених ор
ганами Державного казначейства;


г) усі відповіді вірні. Доповніть за змістом:

96. До елементів системи бюджетного контролю належать:

а) предмет контролю; г) об'єкт контролю;

б) методи контролю; д)

в) ;

97. Діяльність органів державного фінансового контролю врегульова­
на нормативно-правовими актами законодавства:

а) Конституцією України;

б) Положенням „Про державну контрольно-ревізійну службу в Україні";

в) ;

г)

98. До контрольних повноважень Рахункової палати відповідно до
110. статті Бюджетного кодексу належать:

а) контроль за ефективністю використання та управління коштами
Державного бюджету України;

б) за використанням бюджетних коштів у частині фінансування повно­
важень місцевих державних адміністрацій та делегованих місцевому самовря­
дуванню повноважень органів виконавчої влади по доходах і видатках;

в) ;

г)

99. Попередній контроль з боку органів державного фінансового кон­
тролю включає:

а) контроль відповідності бюджетної політики національним інтере­
сам та наміченим цілям;

б) контроль ефективності показників бюджетних програм;

в) ;

г)

100. Органи державного фінансового контролю під час проведення
операцій з фінансовими ресурсами контролюють:

а) своєчасність надходжень коштів до бюджету та здійснення плате­
жів з бюджетних рахунків;

б) ефективність та цілеспрямованість використання бюджетних ре­
сурсів;

в) ;

г)


101. Органами державного фінансового контролю фактично контро­
люються:

а) готівкові гроші в касі;

б) товарно-матеріальні цінності;

в) ;

г)

102. За методами здійснення розподіляють наступні види контролю:

а) ревізії; в) ;

б) перевірки; г)

103. Основними недоліками системи державного внутрішнього фі­
нансового контролю є:

а) правова невизначеність понятійної бази та цілісної системи держа­
вного внутрішнього фінансового контролю;

б) відсутність наукового та методичного обгрунтування внутрішнього
контролю в органах державного сектору;

в) ;

г)

104. До Плану контрольно-ревізійної роботи ГоловКРУ включаються:

а) ревізії, визначені Планом роботи органів Державної контрольно-
ревізійної служби;

б) ревізії, які будуть проведені на виконання доручень Президента,
Верховної Ради України, Кабінету Міністрів, Міністра фінансів України, що
були отримані після затвердження Плану;

в) ;

г)

105. Акт ревізії, яким оформлюються результати контрольно-
ревізійної роботи, повинен:

а) бути об'єктивним, з ясним та вичерпаним описом виявлених фактів;

б) не містити висновків та пропозицій, не підтверджених документами;

в) ;

г)

106. Позапланова виїзна ревізія здійснюється органами Державної ко­
нтрольно-ревізійної служби за умов:

а) отримання скарги від об'єкта контролю щодо порушень законод;иі
ства перевіряючими особами;

б) проведення реорганізації (ліквідації) підконтрольної установи;


107. Аудиторський звіт надається контрольно-ревізійних органів що­
до ефективності виконання бюджетних програм надається:

а) головному розпоряднику бюджетних коштів та/або відповідально­
му виконавцю бюджетної програми;

б) Верховній Раді України;

в) ;

г)

108. До основних критеріїв оцінки внутрішнього фінансового контро­
лю суб'єкту господарювання, що здійснюють органи контрольно-ревізійної
служби, належать:

а) наявність контрольного підрозділу в структурі суб'єкта господарю­
вання та внутрішніх нормативних документів;

б) дієвість контролю та визначення резервів для підвищення ефектив­
ності процесів діяльності;

в) ;

г)

109. До складу контрольних заходів за надходженням коштів в бю­
джет з боку органів Державного казначейства належать:

а) контроль документів по зарахуванню податків та зборів до бюдже­
ту, що отримують органи казначейства із банківських установ;

б) контроль надходження бюджетних коштів на єдиний казначейсь­
кий рахунок;

в) ;

г)

ПО. Розпорядники бюджетних коштів повідомляють органи Держав­ного казначейства України про зміни у Реєстрі зобов'язань у наступних ви­падках:

а) у разі укладання додаткових договорів;

б) при знятті з обліку зобов'язань;

111. Об'єктами перевірки Рахункової палати є:

а) Апарат Верховної Ради України, Адміністрація Президента України;

б) Державне управління справами; Секретаріат Кабінету Міністрів
України;

в) ;

г)


112. План роботи Рахункової палати формується на основі:

а) пропозицій головних контролерів-директорів департаментів, засту­
пників Голови і Голови Рахункової палати;

б) звернень та пропозицій Президента України;

в) ;

г)

113. В акті перевірки використання бюджетних коштів Рахунковою
палатою України відображаються:

а) результати перевірки всіх питань, передбачених проірамою переві­
рки;

б) усі факти порушень чинного законодавства та перелік виявлених
недоліків;

в) ;

г)

114. Відповідно до Бюджетного кодексу призупинення бюджетних
асигнувань органи державного фінансового контролю здійснюють у разі:

а) несвоєчасного і неповного подання розпорядниками бюджетних
коштів звітності про виконання бюджету;

б) невиконання вимог щодо бухгалтерського обліку, складання звіт­
ності та внутрішнього фінансового контролю за бюджетними коштами;

в) ;

г)

115. Особи, винні у порушенні бюджетного законодавства, несуть згі­
дно із законодавством України відповідальність:

а) цивільну; в) ;

б) дисциплінарну; г)

Чи вірностверджувати?

116. „Фінансовий контроль є формою реалізації контрольної функції
фінансів":

а) вірно; б) невірно.

117. „Фінансовий контроль - це обов'язковий елемент ефективної си­
стеми фінансово-господарчого управління":

а) вірно; б) невірно.

118. „Фінансовий контроль - це контроль фінансових потоків та стану
фінансових ресурсів господарчих суб'єктів та держави в цілому":

а) вірно; б) невірно.


119. „Фінансовий контроль - це сукупність дій та операцій з перевір­
ки фінансових та пов'язаних з ними питань діяльності суб'єктів господарю­
вання за допомогою спеціальних форм та методів":

а) вірно; б) невірно.

120. „Фінансовий контроль забезпечує при вартісному розподілі та
перерозподілі валового внутрішнього продукту лише інтереси держави":

а) вірно; б) невірно.

121.,Державний фінансовий контроль сприяє фінансовій стабілізації
економіки та призначений для реалізації фінансової політики держави":
а) вірно; б) невірно.

122. „Фінансовий контроль процес формування та ефективного вико­
ристання коштів у всіх ланках фінансової системи":

а) вірно; б) невірно.

123. „На даному етапі становлення системи державного фінансового
контролю в України сформульовані єдині підходи щодо визначення його
основних принципів":

а) вірно; б) невірно.

124. „Органи фінансового контролю мають бути незалежними від об'­
єктів аудиту":

а) вірно; б) невірно.

125. „Системність- це принцип, який забезпечує підвищення ефекти -
ішості фінансового контролю, дозволяє відстежити позитивні та негативні
генденціїпроцесу контролю на всіх стадіях руху грошових потоків держа-
ніГ:

а) вірно; б) невірно.

167. „Державний фінансовий контроль є відокремленим елементом
іагальноїструктури контрольних органів держави":
а) вірно; б) невірно.

127. „Президент України здійснює фінансовий контроль самостійно,
ібоза допомогою уповноважених органів":

а) вірно; б) невірно.

128. „Відповідно до Бюджетного кодексу України державний фінан-
і оішй контроль є невід'ємним складником бюджетного процесу":

а) вірно; б) невірно.


129. „Проведення державного фінансового контролю не передбачає
здійснення оцінки використання бюджетних коштів":

а) вірно; б) невірно.

130. „Згідно зі статтею 109 Бюджетного кодексу Верховна Рада Укра­
їни заслуховує звіти про виконання Державного бюджету, та контролює ви­
користання коштів резервного фонду Державного бюджету":

а) вірно; б) невірно.

131. „Верховна Рада України здійснює загальний постійний контроль
за виконанням найважливіших загальнодержавних програм економічного,
соціального і національно-культурного розвитку держави, заслуховуючи
доповіді Кабінету Міністрів, або постійних комісій відповідно до їх компе­
тенції":

а) вірно; б) невірно.

132. „Контроль виконання бюджету відповідно до схваленої бюджет­
ної політики здійснюється постійними комісіями два рази протягом терміну
його виконання: у липні і січні":

а) вірно; б) невірно.

133. „Встановлені норми соціального забезпечення контролюються
при проведенні попереднього державного фінансового контролю":

а) вірно; б) невірно.

134. „Виявлення порушень та зловживань при використанні фінансо­
вих ресурсів держави здійснюється при проведенні остаточного контролю":

а) вірно; б) невірно.

135. „Відповідно до статті 98 Конституції України та Бюджетного ко­
дексу державний зовнішній фінансовий контроль за використанням коштін
Державного бюджету здійснюється Рахунковою палатою України":

а) вірно; б) невірно.

136. „Бюджетним кодексом України визначено, що внутрішній фінан­
совий контроль здійснюється на всіх стадіях бюджетного процесу":

а) вірно; б) невірно.

137. „Внутрішній аудит визначає, яким чином здійснюється внутрі­
шній контроль, включаючи способи попереднього контролю":

а) вірно; б) невірно.

138 „За впровадження системи внутрішнього фінансового контролю
відповідає керівництво органу державного сектору":
а) вірно; б) невірно.


139. „Централізований внутрішній аудит спрямований не на оцінку
результатів, досягнутих в управлінні державними ресурсами, а на виявлен­
ня правопорушень і притягнення до відповідальності осіб, винних в їх до­
пущенні":

а) вірно; б) невірно.

140. „Децентралізований внутрішній аудит здійснюється підрозділом,
уповноваженим і безпосередньо підпорядкованим керівництву органу дер­
жавного сектору":

а) вірно; б) невірно.

141. „В Україні переважає децентралізована модель державного фі­
нансового контролю":

а) вірно; б) невірно.

142. „Головному контроль-ревізійному управлінню України надається
право призупинення видаткових операцій з бюджетними коштами тільки за
рішенням суду":

а) вірно; б) невірно.

143.,Державний фінансовий контроль реалізується Державною конт­рольно-ревізійною службою через проведення державного фінансового ау­диту та інспектування":

а) вірно; б) невірно.

144. „Державний фінансовий аудит є різновидом державного фінан­
сового контролю і полягає у перевірці та аналізі фактичного стану справ
щодо законного та ефективного використання державних чи комунальних
коштів і майна":

а) вірно; б) невірно.

145. „Висновки щодо ефективності виконання бюджетних програм
здійснюються органами Державної контрольно-ревізійної служби за резуль­
тативними показниками, визначеними в паспорті бюджетної програми":

а) вірно; б) невірно.

146. „Оцінку ефективності внутрішнього фінансового контролю
суб'єкту господарювання органи контрольно-ревізійної служби здійснюють
під час проведення контрольних заходів":

а) вірно; б) невірно.

147. „Фінансово-господарський аудит бюджетної установи здійснюється
шляхом проведення на протязі року моніторингу її фінансової звітності":

а) вірно; б) невірно.

її1"


148. „Сума фінансових зобов'язань розпорядника бюджетних коштів
може перевищувати загальну суму асигнувань на взяття зобов'язань на від­
повідну мету згідно з бюджетним призначенням":

а) вірно; б) невірно.

149. „Рахункова палата здійснює зовнішній контроль у формі ревізії,
перевірки":

а) вірно; б) невірно.

150. „Підставою для проведення перевірки Рахунковою палатою
України є програма, проект якої розробляється Колегією Рахункової палати
України":

а) вірно; б) невірно.

151. „Ефективність використання бюджетних коштів Рахунковою па­
латою України може оцінюватися на підставі оцінки тільки усіх показників
ефективності":

а) вірно; б) невірно.

152. „У разі складання акта ревізії органами державного фінансового
контролю Протокол про бюджетне правопорушення не оформляється":

а) вірно; б) невірно.

153. „Щомісячна інформація про виконання Державного бюджету на­
дається органами Державного казначейства Міністерству фінансів України
не пізніше 15 числа місяця, наступного за звітним":

а) вірно; б) невірно.

154. „Обмін інформацією між органами державного контролю здійс­
нюється файлами з уніфікованою структурою":

а) вірно; б) невірно.

155. „Повернення платникам податків надміру сплачених коштів мо­
же здійснюватися з того бюджету, до якого зараховується платіж у бюджет­
ному
поточному році, та з інших бюджетних рахунків":

а) вірно; б) невірно.



Читайте також:

  1. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  2. V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  3. V. Завдання.
  4. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  5. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  6. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  7. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  8. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  9. Vi. домашнє завдання
  10. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  11. VI. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
  12. Vi. домашнє завдання




Переглядів: 3566

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок взаємодії між органами державного фінансового контролю | ТЕРМІНОЛОГІЧНИЙ СЛОВНИК

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.064 сек.