Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



РОЗДІЛ ПЕРШИЙ. ПЕРША МЕДИЧНА ДОПОМОГА

ПРИ ЗАХВОРЮВАННЯХ……………………………...13

1.1. Предмет, завдання та значення курсу «Основи медичних знань».
Загальні закономірності росту і розвитку дитини.

Поняття про здоров'я та хворобу................................................................14

1.1.1. Медична допомога та її види...................................................................... 14

1.1.2. Значення курсу основ медичних знань для педагогічних працівників ....16

1.1.3. Загальні закономірності росту й розвитку дитини................................ 16

Захисні механізми організму, їх прояв на різних етапах

онтогенезу............................................................................................... 19

Самозахист організму......................................................................... 22

Гуморальні фактори імунного захисту………………………….23

Критичні періоди розвитку дитини.................................................. 26

1.1.4. Здоров'я та його складові.............................................................................. 28

1.1.5. Поняття про хворобу, періоди розвитку хвороби.................................. 29

Основні шляхи попередження захворювань................................. 33

1.2. Інфекційні хвороби, які набули соціального значення ……………..36

1.2.1. Загальна характеристика інфекційних хвороб 36

Імунітет……………………………………………………………38

Щеплення................................................................................................ 40

1.2.2. Інфекційні хвороби крові 42

Малярія .................................................................................................. 42

Синдром набутого імунодефіциту (СНІД).................................... 43

1.2.3. Протиедепідемічний режим у дитячих колективах,

де перебувають ВІЛ-інфіковані діти......................................................... .56

Заходи щодо запобігання інфекціям при контактах

із домашніми тваринами..................................................................... 57

Виховання та психологічна підтримка

ВІЛ-інфікованих дітей......................................................................... 58

Виховання гігієнічних навичок ВІЛ-інфікованих дітей ............ 58

Спілкування дітей з іншими ВІЛ-інфікованими дітьми.............. 58

Психологічна підтримка ВІЛ-інфікованих дітей

при госпіталізації ................................................................................. 59

Розмова з дитиною на тему ВІЛ-інфікування............................... 59

1.2.4. Соціальний захист осіб, інфікованих вірусом імунодефіциту
людини, хворих на СНІД та членів їх сімей............................................ 60

З


1.2.5. Інфекційні хвороби органів дихання ........................................................ 62

Грип........................................................................................................... 62

Атипова пневмонія (8АК8) ................................................................. 65

Туберкульоз............................................................................................ 68

1.2.6. Інфекційні хвороби, що передаються статевим шляхом ..................... 73

Сифіліс...................................................................................................... 74

Гонорея ................................................................................................... 76

Урогенітальний хламідіоз................................................................... 78

Урогенітальний мікоплазмоз ............................................................. 79

Вірусний гепатит Ь (ВГЬ) .................................................................. 80

Статевий герпес .................................................................................... 81

1.3. Повітряно-крапельні дитячі інфекції......................................................83

Аденовірусна інфекція ......................................................................... 83

Респіраторно-синтиціальна вірусна інфекція................................ 83

1.3.1. Повітряно-крапельні інфекції, які викликаються

специфічними збудниками ........................................................................... 84

Коклюш (кашлюк)................................................................................. 84

Дифтерія................................................................................................... 86

Кір.............................................................................................................. 88

Вітряна віспа........................................................................................... 91

Скарлатина............................................................................................. 92

Краснуха................................................................................................. 93

Епідемічний паротит............................................................................. 94

1.4. Кишкові інфекції і захворювання у дітей, які викликаються
коковими бактеріями ................................................................................
96

1.4.1. Кишкові інфекції в дітей .............................................................................. 96

Дизентерія................................................................................................ 97

Сальмонельоз ........................................................................................ 99

Вірусний гепатит (жовтяниця, хвороба Боткіна)....................... 100

1.4.2. Стрептококові та стафілококові інфекції................................................ 102

1.5. Інфекційні га грибкові захворювання шкіри..................................106

1.5.1. Гнійничкові захворювання шкіри ............................................................ 106

Псевдофурункульоз і фурункульоз ............................................... 106

1.5.2. Грибкові захворювання - дерматомікози ............................................... 107

Лишаї...................................................................................................... 107

Профілактика й організація боротьби з дерматомікозами......

1.5.3. Короста....... :................................................................ .'................................ 109

1.5.4. Педикульоз (вошивість) ……………………………………………...111

Педикульоз голови


Педикульоз тулуба.............................................................................. 112

Педикульоз лобка ............................................................................... 112

1.5.5. Гельмінтози.................................................................................................... 113

Аскаридоз............................................................................................... 113

Ентеробіоз ............................................................................................. 114

Трихоцефальоз..................................................................................... 115

Гіменолепідоз........................................................................................ 116

Лямбліоз ................................................................................................. 116


Читайте також:

  1. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  2. Адресна соціальна допомога
  3. Актив і пасив балансу складаються також з певних розділів.
  4. Активи, що реалізуються повільно (А3) – це статті 2-го розділу активу балансу, які включають запаси та інші оборотні активи (рядки 100 до 140 включно, а також рядок 250).
  5. Аналіз бойових дій пожежних підрозділів
  6. Антидоти і порядок їхнього використання. Само і взаємодопомога при ураженні ОР.
  7. Б – розділення гелю на дві фази
  8. БАГАТОСТАНЦІЙНИЙ ДОСТУП І МЕТОДИ РОЗДІЛЕННЯ СИГНАЛІВ ЗЕМНИХ СТАНЦІЙ
  9. Банк даних про випадки порушень статутних правил взаємовідносин у військовому підрозділі
  10. В Харкові відбулася перша персональна виставка творів художника, на якій було виставлено 120 творів.
  11. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  12. Взаємодія органів слідства з підрозділами, уповноваженими здійснювати оперативно-розшукову діяльність, при розслідуванні злочинів




Переглядів: 391

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ОСНОВИ МЕДИЧНИХ ЗНАНЬ | Запобігання порушенням зору, слуху, мовлення

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.