Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Запобігання порушенням зору, слуху, мовлення

та опорно-рухового апарату в дітей.....................................................118

1.6.1. Анатомія і фізіологія органів зору.............................................................. 118

1.6.2. Порушення зору, причини, ознаки, їх профілактика........................... 122

Гігієна зору............................................................................................ 124

Фактори, які впливають на зір дитини........................................... 125

Стороннє тіло в оці.............................................................................. 127

1.6.3. Анатомія і фізіологія органа слуху............................................................ 127

1.6.4. Розлади слуху, їх причини.......................................................................... 130

1.6.5. Анатомія і фізіологія мовного апарату в дітей....................................... 131

1.6.6. Вікові особливості голосового апарату .................................................. 134

Професійні захворювання голосового апарату ......................... 135

1.6.7. Порушення постави у дітей дошкільного і шкільного віку

та її корекція засобами лікувальної фізкультури................................. 138

Порушення постави школяра .......................................................... 141

1.6.8. Плоскостопість у дітей дошкільного та шкільного віку,

її корекція засобами лікувальної фізкультури ...................................... 156

Анатомо-фізіологічні особливості стопи...................................... 156

1.7. Профілактика психоневрологічних порушень...............................176

1.7.1. Анатомія і фізіологія центральної та периферичної

нервової системи, її вікові особливості .................................................. 176

Центральна нервова система........................................................... 178

1.7.2. Захворювання нервової системи, їх профілактика.............................. 179

Неврози. їх види, профілактика....................................................... 180

1.8. Основні захворювання органів дихальної системи,
невідкладні стани при них та перша медична допомога ............
186

1.8.1.Анатомія і фізіологія дихальної системи, її вікові особливості......... 186

1.8.2. Основні симптоми захворювань органів дихальної системи............ 189

1.8.3. Гострі захворювання органів дихальної системи................................ 194

1.8.4. Опортуністичні інфекції органів дихання у ВІЛ-інфікованих

та хворих на СНІД ................................................................................. 196

1.8.5. Кровохаркання та легенева кровотеча................................................... 197

1.8.6. Дихальна недостатність ............................................................................. 200


ї.8.7. Заходи впливу на кровообіг …………………………………………202

Застосування гірчичників................................................................. 203

Ставлення та знімання банок…………………………………...204

Правила ставлення банок................................................................. 204

Застосування міхура з льодом, примочок

для локальних змін інтенсивності кровообігу………………….205


Читайте також:

  1. Алгоритм запобігання тупиків
  2. Аналіз юридичних складів злочинів, що пов’язані з порушенням чинних на транспорті правил та в пошкоджені магістральних трубопроводів
  3. Асиміляція приголосних у потоці мовлення
  4. Аспекти роботи над зв'язним мовленням
  5. Будь-яку фізичну або юридичну особу, яка використовує винахід, корисну модель, промисловий зразок, захищені патентом, з порушенням закону, вважають порушником патенту.
  6. Вибір слова – основа культури мовлення
  7. Види і жанри публічного мовлення.
  8. Види мовлення та їх характеристика
  9. Види порушень зору, їх причини й наслідки.
  10. Види публічного мовлення
  11. Види усного ділового мовлення
  12. Визначення економічного розміру замовлення




Переглядів: 923

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
РОЗДІЛ ПЕРШИЙ. ПЕРША МЕДИЧНА ДОПОМОГА | Основні захворювання серцево-судинної системи,

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.