МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Запобігання порушенням зору, слуху, мовленнята опорно-рухового апарату в дітей.....................................................118 1.6.1. Анатомія і фізіологія органів зору.............................................................. 118 1.6.2. Порушення зору, причини, ознаки, їх профілактика........................... 122 Гігієна зору............................................................................................ 124 Фактори, які впливають на зір дитини........................................... 125 Стороннє тіло в оці.............................................................................. 127 1.6.3. Анатомія і фізіологія органа слуху............................................................ 127 1.6.4. Розлади слуху, їх причини.......................................................................... 130 1.6.5. Анатомія і фізіологія мовного апарату в дітей....................................... 131 1.6.6. Вікові особливості голосового апарату .................................................. 134 Професійні захворювання голосового апарату ......................... 135 1.6.7. Порушення постави у дітей дошкільного і шкільного віку та її корекція засобами лікувальної фізкультури................................. 138 Порушення постави школяра .......................................................... 141 1.6.8. Плоскостопість у дітей дошкільного та шкільного віку, її корекція засобами лікувальної фізкультури ...................................... 156 Анатомо-фізіологічні особливості стопи...................................... 156 1.7. Профілактика психоневрологічних порушень...............................176 1.7.1. Анатомія і фізіологія центральної та периферичної нервової системи, її вікові особливості .................................................. 176 Центральна нервова система........................................................... 178 1.7.2. Захворювання нервової системи, їх профілактика.............................. 179 Неврози. їх види, профілактика....................................................... 180 1.8. Основні захворювання органів дихальної системи, 1.8.1.Анатомія і фізіологія дихальної системи, її вікові особливості......... 186 1.8.2. Основні симптоми захворювань органів дихальної системи............ 189 1.8.3. Гострі захворювання органів дихальної системи................................ 194 1.8.4. Опортуністичні інфекції органів дихання у ВІЛ-інфікованих та хворих на СНІД ................................................................................. 196 1.8.5. Кровохаркання та легенева кровотеча................................................... 197 1.8.6. Дихальна недостатність ............................................................................. 200 ї.8.7. Заходи впливу на кровообіг …………………………………………202 Застосування гірчичників................................................................. 203 Ставлення та знімання банок…………………………………...204 Правила ставлення банок................................................................. 204 Застосування міхура з льодом, примочок для локальних змін інтенсивності кровообігу………………….205 Читайте також:
|
||||||||
|