Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розвиток умінь мовлення.

1) Впр. 3 (с. 149).

Учні в парах складають діалоги за завданням вправи. По закінченні роботи дві- три пари інсценують діалоги перед класом. Учитель контролює правильність граматичної структури речень.

2) Робота в парах.

НОз:

Учні отримують картки (НО3) і складають діалоги за їх завданням. По закінченні роботи дві-три пари інсценують діалоги перед класом.

A. Make up a dialogue.

You want to visit Australia. Your friend has just returned from there. Ask your friend:

— where he/she stayed;

— what places he/she has visited;

— what new things about Australia he/she has known;

H02:
Speaking

— what he/she liked in Australia most of all.


 

 


B. Make up a dialogue.

You have just come from Australia. Your friend wants to go there. You tell your friend about:

— the place you stayed in;

— the places you have visited;

— new facts about Australia;

— what you liked in Australia most of all.

Writing5. Розвиток навичок письма.

1) Впр. 5 (с. 149).

Учні самостійно пишуть листівку за планом вправи. По закінченні роботи двоє- троє учнів читають свої листівки перед класом. Ще 2—3 листівки учитель пере­віряє вибірково.

2) Впр. 6 (с. 149).

Учні самостійно пишуть міні-твір за завданням вправи протягом 5—7 хв. По закінченні роботи двоє-троє учнів читають свої твори перед класом. Ще 1—2 зошити вчитель перевіряє вибірково.

III. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1, 2 (с. 92), 3 (с. 93), письмово.

Summarizing2. Підведення підсумків уроку.

T: We have done a big piece of work today and at the end of our lesson let's have fun. Let's learn a poem about summer holidays. Вивчення вірша. Впр. 7 (с. 149).

Учні слухають вірш в аудіозапису. Учитель, якщо необхідно, пояснює значення незнайомих слів. Потім клас хором читає вірш, троє-четверо учнів читають його самостійно по черзі.

УРОК 101 (7)

Підтема: Канікули.

Мета: Повторити і закріпити лексику теми.

Навчати учнів планувати своє повідомлення. Тренувати учнів в утворенні питальних речень. Продовжувати формувати навички монологічного мовлення. Удосконалювати техніку читання. Практикувати учнів у написанні міні-творів. Сприяти розвитку мовної здогадки. Виховувати любов до рідної землі. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), (НО2).

$ ХІД УРОКУ

I. ШДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ШШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting1. Привітання.

Див. урок 100.

Aim2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: This lesson we continue speaking about summer holidays and we'll read the text «Holidays» and discuss it. We'll also speak about your plans for summer holidays.

Warming up3. Уведення в іншомовну атмосферу.

1) Повторення вірша «Summer Holidays» (c. 149).

Клас хором розповідає вірш, потім двоє-троє учнів декламують його самостійно перед класом.


2) Гра «Mime Game».

Один із учнів загадує, що він буде робити влітку, і показує це мімікою та жеста­ми класу. Необхідно відгадати заняття, по черзі ставлячи запитання. Той, хто відгадає, показує наступним іншу дію. Учитель контролює правильність виконан­ня завдання. Наприклад: P2: Are you going to play tennis? Px: No, I'm not.

P3: Are you going to play badminton? Px: No, I'm not.

II. Check on Homework
Reading

P4: Are you going to go boating? P1: Yes, I am.

ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

1. Перевірка домашнього завдання.

1) РЗ, впр. 1 (с. 92).

Двоє учнів читають доповнений діалог за ролями.

2) РЗ, впр. 2 (с. 92).

Учні обмінюються зошитами і перевіряють вправу один в одного. Один із учнів виписує вставлені слова вправи на дошку.

3) РЗ, впр. 3 (с. 93).

Один-двоє учнів читають свої міні-твори перед класом. Ще 2—3 зошити учитель перевіряє вибірково.

2. Подання тексту для читання. Впр. 1 (с. 150).

1) Pre-Reading Activity. Етап підготовки до читання. Бесіда з учнями.

T: Have you already made your plans for summer holidays? Where will you go? With whom will you travel? What places are you going to visit?

2) Reading. Етап читання. а) Вибіркове читання.

Ho

Учні отримують картки для самостійної роботи (НОх), мовчки читають текст і заповнюють таблицю. По закінченні роботи вони ланцюжком читають інформацію на картках.

Read the text and complete the table.
Name Plans for holidays
   
   
   
   
   

 

б) Учні ланцюжком читають текст по 2—3 речення. Учитель стежить за правиль­ністю вимови слів.


3) Post-Reading Activity. Етап перевірки розуміння змісту тексту.

а) Гра «True/False».

Клас поділяється на дві команди. Учитель читає речення, а члени команд по черзі

говорять, чи відповідають вони змісту тексту. За кожну правильну відповідь

надається один бал. Перемагає команда, яка отримає більше балів.

T: Victor has already decided where to spend the holidays.

Victor's parents will speak about the holidays in the evening.

Lara likes to spend her holidays at the seaside.

In summer Vira will go to Kyiv with her parents.

Myshko is going to have a good time in Kyiv in summer.

Myshko's uncle lives in a small town in Polissia.

Serhiy is going to stay in Lviv with his cousin.

Serhiy believes that his parents will allow him to live in a tent.

Lara likes the idea of living in a tent near the river.

Vira is going to see everything in Kyiv.

Vira writes poems.

б) Впр. 2 (с. 150).

Учні ланцюжком читають запитання і відповідають на них. Учитель контролює правильність виконання завдання.

Speaking3. Розвиток умінь мовлення.

1) Переказ тексту.

Учні ланцюжком переказують текст по 2—3 речення з опорою на запитання впр. 2 (с. 150). Потім двоє-троє учнів переказують текст самостійно.

2) Впр. 3 (с. 151).

а) Робота у групах.

Учні у групах по 4—5 осіб обговорюють пункти вправи. По закінченні роботи представники груп повідомляють результати обговорення. Учитель контролює правильність виконання завдання.

б) Робота в парах.

Учні в парах ставлять один одному запитання за завданням вправи. По закінченні роботи двоє-троє учнів розповідають про вподобання своїх співрозмовників.

Writing4. Письмо.

Н02:

1) Учні отримують картки для самостійної роботи (НО2) і складають запитання з поданих слів. По закінченні роботи вони ланцюжком читають запитання.

Make up questions.

1) summer/places/are/visit/What/you/to/going/in?

2) month/go/What/you/there/will?

3) there/whom/you/go/With/will?

4) do/will/there/What/you?

2) Учні самостійно пишуть міні-твір про свої майбутні канікули, спираючись на запитання картки (НО2). По закінченні роботи двоє-троє учнів читають свої міні- твори перед класом. Ще 2—3 зошити вчитель перевіряє вибірково.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ

Homework1. Домашнє завдання.

РЗ, впр. 1, 2 (с. 93), 3 (с. 94), письмово.

Summarizing2. Підведення підсумків уроку.

Бесіда з учнями в режимі T ^ Class.

T: Did you like the lesson today? Have you made your plans for the summer holidays? What means of transport are you going to use?

УРОК 102 (8)

Підтема: Граматичні пазли.

мета: Повторити й активізувати лексико-граматичний матеріал теми. Практикувати учнів у вживанні граматичних часів дієслів. Продовжувати формувати навички діалогічного мовлення. Удосконалювати техніку читання. Розвивати навички усного та писемного мовлення. Виховувати пізнавальний інтерес. Обладнання: Підручник, робочий зошит, картки для самостійної роботи (НО1), (НО2), м'яч.

$ Хід УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ

Greeting1. Привітання.

Див. урок 100.

Aim2. Повідомлення теми та мети уроку.

T: Today we have to revise grammar tenses of the verbs and do a lot of other exercises. And we are going to continue speaking about summer holidays.

Warming up3. Уведення в іншомовну атмосферу.

Вивчення вірша «Leisure».

Учитель роздає картки для самостійної роботи (НОх) і двічі читає текст вірша. Учні уважно слухають, заповнюючи пропуски. Якщо необхідно, учитель пояснює зна­чення незнайомих слів. По закінченні роботи один із учнів записує вставлені слова на дошці, учитель разом із класом перевіряє правильність виконання завдання. По­тім усі хором читають вірш, двоє-троє учнів читають його самостійно.

LEISURE What is the life if, full of care, We have no time to stand and stare? No time to see, when woods we pass, Where squirrels hide their nuts in grass. No time to see, in broad daylight, Streams full of stars, like skies at night. No time to turn at Beauty's glance, And watch her feet, how they can dance. No time to wait till her mouth can Enrich that smile her eyes began. A poor life is if full of care, We have no time to stand and stare.

By W. H. Davies
Listen and complete.  
  LEISURE
What is the if, full of care,
We have no time to and stare?
No time to , when we pass,
Where squirrels their nuts in .
No time to , in broad daylight,
Streams full of , like skies at .
No time to turn at Beauty's glance,
And watch her feet, how they can .
No time to till her mouth can
Enrich that her eyes began.
A poor is if full of care,
We have no time to and stare.
  By W.H. Davies

 

II. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ

Check on1. Перевірка домашнього завдання.

Homework

1) РЗ, впр. 1 (с. 93).

Учні ланцюжком читають доповнені речення вправи.

2) РЗ, впр. 2 (с. 93).

П'ятеро учнів читають тексти і визначають відповідні українські міста.

3) РЗ, впр. 3 (с. 94).

Двоє-троє учнів читають речення, які вони склали. Ще 2—3 зошити вчитель перевіряє вибірково.



Читайте також:

  1. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  2. IV. Повідомлення теми та мети уроку V. Сприймання і засвоєння нових знань, умінь та навичок.
  3. Pp. Розвиток Галицько-волинського князівства за Данила Романовича
  4. V Розвиток кожного нижчого рівня не припиняється з розвитком вищого.
  5. V. Систематизація і узагальнення нових знань, умінь і навичок
  6. Аграрні реформи та розвиток сільського госпо- дарства в 60-х роках XIX ст. — на початку XX ст.
  7. Адміністративно-територіальний устрій та соціально-економічний розвиток
  8. Адміністративно-територіальний устрій та соціально-економічний розвиток
  9. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  10. Актуальність безпеки життєдіяльності. Сталий розвиток людини
  11. Акцентуація характеру – перебільшений розвиток певних властивостей характеру на шкоду іншим, в результаті чого погіршуються відносини з оточуючими людьми.
  12. Будова, функції і розвиток спинного мозку




Переглядів: 410

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Привітання. | Відпрацювання лексико-граматичного матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.023 сек.