Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Концепція маркетингової інформаційної системи

У процесі розробки, реалізації і перегляду маркетингового плану фірми накопичується велика кількість інформації, ефективне викорис­тання якої можливе в умовах створення маркетингової інформаційної системи (МІС).

Маркетингова інформаційна система — це діюча система взаємозв'язку людей, устаткування і методичних прийомів, призначена для збору, кла­сифікації, аналізу, оцінки і поширення актуальної, своєчасної і точної ін­формації для використання її розпорядниками сфери маркетингу з ме­тою удосконалювання планування, перетворення в життя і контролю за виконанням маркетингових заходів».

Необхідність такої системи пов’язана з трьома головними переду­мовами, обумовленими концепцією сучасного маркетингу:

1. Негативна дія фактора розосередженості клієнтів на великих те­риторіях. Компенсується впровадженням оперативних систем збо­ру й обробки інформації.

2. Вивчення потреб покупців вимагає проведення систематичних маркетингових досліджень. 3. Посилення нецінових варіантів конкуренції активно сприяє залученню телекомунікаційних можливостей з метою реклами. МІС охоплює чотири підсистеми:

• підсистему внутрішньої звітності;

• підсистему збору поточної зовнішньої маркетингової інфор­мації;

підсистему маркетингових досліджень;

• підсистему аналізу маркетингової інформації.

Маркетингова інформаційна система трансформує дані, отри­мані з внутрішніх і зовнішніх джерел, в інформацію, необхідну для ке­рівників і фахівців маркетингових служб. МІС, взаємодіючи з іншими автоматизованими системами підприємства, поставляє потрібну ін­формацію керівникам інших служб підприємства.

Підсистема внутрішньої звітності

Дана підсистема відображає показники поточного обсягу продаж, суми витрат, матеріальні запаси, рух готівки, дебіторську і кредиторську заборгованість. Вона найбільш доступна для маркетологів, цілком під­тримується комп'ютерами і комп'ютерними мережами, що забезпечує оперативність і точність даних. Внутрішня система інформації дає мож­ливість визначити верхню та нижню границі цін продажу, встановити зону комерційного ризику, лінію фінансової рівноваги, критичну точку фінансової стійкості.


Читайте також:

  1. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  4. IV. Прийняття рішень у полі четвертої інформаційної ситуації
  5. IV. Розподіл нервової системи
  6. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  7. IV. Філогенез кровоносної системи
  8. POS-системи
  9. T. Сутність, етіологія та патогенез порушень опорно-рухової системи
  10. V. Прийняття рішень у полі п’ятої інформаційної ситуації
  11. VI. Прийняття рішень у полі шостої інформаційної ситуації
  12. VI. Філогенез нервової системи




Переглядів: 829

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Формування задач з управління маркетингом. Об’єктивна необхідність автоматизації процесів і функцій управління маркетингом. | Підсистема зовнішньої маркетингової інформації

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.