МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Підсистема аналізу маркетингової інформаціїЦя система виконує наступні функції по визначеній технологічній схемі: 1. Виявлення проблем і формулювання цілей дослідження. 2. Вибір джерел інформації. 3. Збір інформації. 4. Аналіз зібраної інформації. 5. Подання отриманих результатів. Етапи 3, 4, 5 підтримуються комп'ютерами і комп'ютерними мережами. На практиці в більшості маркетингових служб підприємств чи корпорацій приведена теоретична градація підсистем виявляється в інтегрованому виді. Невеликі і середні підприємства для вирішення маркетингових задач можуть застосовувати яку-небудь автономну маркетингову програму. Великі корпорації користуються насамперед маркетинговими модулями своєї корпоративної інформаційної системи. Якщо в корпоративних модулях відсутні засоби підтримки підсистеми досліджень і аналізу інформації, то можливо: 1. Замовити проведення маркетингових досліджень спеціалізованим 2. Створити свій відділ маркетингових досліджень, що використовує Проведення маркетингових досліджень і аналізу базується на застосуванні різних економіко-математичних методів, серед яких варто виділити: - багатовимірні методи (факторний), що використовуються для обґрунтування маркетингових рішень, в основі яких лежать чисельні взаємозалежні змінні (економічні показники — визначення обсягу продажу нового товару в залежності від його технічного рівня, ціни, конкурентоспроможності, витрат на рекламу); • регресійні і кореляційні методи, що дозволяють встановлювати • імітаційні методи, які використовують, коли змінні, що впливають методи статистичної теорії прийняття рішень, використовуються для стохастичного опису реакції споживачів на зміну ринкової ситуації (прогнозування ринкової частки) [2-4]. Система аналізу маркетингової інформації (САМІ) дозволяє визначити: • вплив основних факторів на збут продукції (обсяг продажу) та можливість збуту при збільшенні цін чи витрат на рекламу; оцінку діяльності підприємства; • параметри продукції підприємства, що забезпечують її конкурентоспроможність; • сегментацію ринку. Основна задача, пов'язана з МІС — створення системи, що дозволяє: швидко і раціонально обробляти інформацію; • фільтрувати інформацію; • направляти інформацію в потрібному обсязі, в потрібний пункт і в - чітко визначати джерела інформації та права користувачів на кожному рівні. - повні системи, що охоплюють всі області маркетингу, не застосовуються. Найбільш поширені часткові системи для окремих сфер (реклами, збуту і т. п.). Читайте також:
|
||||||||
|