МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Організація маркетингових інформаційних систем. Головна мета функціонування МІС.Базисні компоненти МІС — це база даних, банк моделей, методів і комунікаційна система Комунікаційна система— це техніка і програми які полегшують взаємодію елементів системи. Серед найважливіших елементів МІС варто виділити базу даних маркетингу і банк методів і моделей. База даних маркетингуявляє собою структуровану сукупність даних, що дозволяє одержати необхідну для прийняття рішень інформацію і повинна задовольняти наступним вимогам: • дані не повинні повторюватися; - мобільність структури бази даних, система повинна мати можливість розширення; • незалежність застосування програм обробки від формату даних; • можливість використання різними користувачами, що мають різні • простота використання. Банк методів і моделей.Методи обробки маркетингової інформації включають арифметичні операції, статистичні методи, графічну обробку, прогнозування, методи дослідження операцій. Банк методів повинний дозволяти комбінувати різні методи, мати можливість розширення і бути простим у використанні, тобто не вимагати від користувача спеціальних знань. Це означає, що система керування банком повинна надавати допомогу при виборі придатного методу. Банк моделей включає економіко-математичні і статистичні моделі, які використовуються на підприємстві та придбані на стороні. При побудові МІС рекомендується залучати її майбутніх користувачів, як фахівців ПК, так і представників служби маркетингу, а також експертів. їх координація необхідна при побудові багатьох приватних систем. На практиці домінує принцип, по якому спочатку охоплюється вся інформація маркетингу, а потім з неї акумулюється інформація, необхідна для керівника відповідної ієрархії. Використовуючи класифікаційний підхід до побудови МІС, їх можна розділити на документаційні, планові, контрольні та експертні системи. Останні дві розрізняються не завжди. За допомогою документаційних систем можливе систематичне накопичення важливої інформації з газет, журналів, звітів інститутів з дослідження ринку і конкурентів і т. п. Ця інформація в основному текстова, тому для швидкого перетворення необхідних даних необхідна система кодування. Внутрішні системи такого роду, як правило, не витримують вимог економічності, особливо на невеликих підприємствах, тому частіше використовуються зовнішні банки даних (комп'ютерні мережі). Планові системи орієнтовані на підтримку процесу планування і відрізняються більшою спеціалізацією, враховуючи конкретні потреби користувача. Практика показала, що стандартизація ускладнена через відмінність маркетингових задач, вимог і методів роботи плануючих структур. Основні вимоги до планових систем полягають в наступному: - система повинна бути мобільною (можливість зв'язувати і ділити - інформацію відповідно запитів); - система повинна бути здібною до діалогу з користувачем. Мета контрольних систем — перевірка необхідних показників. Контрольні системи можуть бути орієнтовані на підготовку звітів або видачу довідок. Звітні системи автоматично надають користувачу стандартну інформацію через певні проміжки часу або при певному відхиленні реальних показників від планових (системи попередження). Довідкові системи надають звіт на вимогу користувача, причому стандартний або сформований по його бажанню. Експертна система представляє собою набір спеціальних комп'ютерних програм, що базуються на системному накопиченні, узагальненні, на аналізі знань висококваліфікованих фахівців-експертів для використання їх в процесі розв'язання задач з вдосконалення процесів прийняття маркетингових рішень при управлінні підприємством. В загальному вигляді експертна система містить наступні основні компоненти: базу знань, механізм (процедуру) вирішення задач і призначений для користувача інтерфейс.. База знань містить інформацію про те, що відомо про дану предметну область — факти, спостереження, статистичні дані і правила, що є основою для прийняття рішення в області маркетингу. Механізм вирішення задач є головною компонентою експертної системи. Це комплекс спеціальних декларативних засобів, котрі визначають розширену семантику даних, а також порядок їхньої інтерпретації і використання.
Читайте також:
|
||||||||
|