Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Організація маркетингових інформаційних систем. Головна мета функціонування МІС.

Базисні компоненти МІС — це база даних, банк моделей, методів і комунікаційна система

Комунікаційна система— це тех­ніка і програми які полегшують взаємодію елементів системи.

Серед найважливіших елементів МІС варто виділити базу даних маркетингу і банк методів і моделей.

База даних маркетингуявляє собою структуровану сукупність да­них, що дозволяє одержати необхідну для прийняття рішень інформацію і повинна задовольняти наступним вимогам:

• дані не повинні повторюватися;

- мобільність структури бази даних, система повинна мати мож­ливість розширення;

• незалежність застосування програм обробки від формату даних;

• можливість використання різними користувачами, що мають різні
потреби;

• простота використання.

Банк методів і моделей.Методи обробки маркетингової інформа­ції включають арифметичні операції, статистичні методи, графічну об­робку, прогнозування, методи дослідження операцій. Банк методів пови­нний дозволяти комбінувати різні методи, мати можливість розширення і бути простим у використанні, тобто не вимагати від користувача спе­ціальних знань. Це означає, що система керування банком повинна на­давати допомогу при виборі придатного методу. Банк моделей включає економіко-математичні і статистичні моделі, які використовуються на підприємстві та придбані на стороні.

При побудові МІС рекомендується залучати її майбутніх користу­вачів, як фахівців ПК, так і представників служби маркетингу, а також експертів. їх координація необхідна при побудові багатьох приватних систем. На практиці домінує принцип, по якому спочатку охоплюється вся інформація маркетингу, а потім з неї акумулюється інформація, не­обхідна для керівника відповідної ієрархії.

Використовуючи класифікаційний підхід до побудови МІС, їх мож­на розділити на документаційні, планові, контрольні та експертні сис­теми. Останні дві розрізняються не завжди.

За допомогою документаційних систем можливе систематичне накопичення важливої інформації з газет, журналів, звітів інститутів з дослідження ринку і конкурентів і т. п. Ця інформація в основно­му текстова, тому для швидкого перетворення необхідних даних не­обхідна система кодування. Внутрішні системи такого роду, як пра­вило, не витримують вимог економічності, особливо на невеликих підприємствах, тому частіше використовуються зовнішні банки даних (комп'ютерні мережі).

Планові системи орієнтовані на підтримку процесу планування і відрізняються більшою спеціалізацією, враховуючи конкретні потреби користувача. Практика показала, що стандартизація ускладнена через відмінність маркетингових задач, вимог і методів роботи плануючих структур. Основні вимоги до планових систем полягають в наступному:

- система повинна бути мобільною (можливість зв'язувати і ділити

- інформацію відповідно запитів);

- система повинна бути здібною до діалогу з користувачем.

Мета контрольних систем — перевірка необхідних показників. Контрольні системи можуть бути орієнтовані на підготовку звітів або видачу довідок. Звітні системи автоматично надають користувачу стан­дартну інформацію через певні проміжки часу або при певному від­хиленні реальних показників від планових (системи попередження). Довідкові системи надають звіт на вимогу користувача, причому стан­дартний або сформований по його бажанню.

Експертна система представляє собою набір спеціальних ком­п'ютерних програм, що базуються на системному накопиченні, уза­гальненні, на аналізі знань висококваліфікованих фахівців-експертів для використання їх в процесі розв'язання задач з вдосконалення процесів прийняття маркетингових рішень при управлінні підприємством. В за­гальному вигляді експертна система містить наступні основні компонен­ти: базу знань, механізм (процедуру) вирішення задач і призначений для користувача інтерфейс..

База знань містить інформацію про те, що відомо про дану пред­метну область — факти, спостереження, статистичні дані і правила, що є основою для прийняття рішення в області маркетингу.

Механізм вирішення задач є головною компонентою експертної сис­теми. Це комплекс спеціальних декларативних засобів, котрі визначають розширену семантику даних, а також порядок їхньої інтерпретації і ви­користання.

 


Читайте також:

  1. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  2. II. Організація і проведення спортивних походів
  3. II. Організація перевезень
  4. II. Організація перевезень
  5. А. Організація Острозького колегіуму – Академії
  6. А/. Форми здійснення народовладдя та види виборчих систем.
  7. Адміністративно-командна система, її ознаки та механізм функціонування.
  8. Адміністративно-територіальна організація
  9. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  10. Аналіз процесу формування маркетингових комунікацій
  11. Аудит захищеності інформаційних систем
  12. Аудит інформаційних систем.




Переглядів: 411

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Підсистема аналізу маркетингової інформації | Розробка і створення маркетингової інформаційної системи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.