Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Редагування контуру

Контрольні запитання

1. Перелічіть типи адрес, які використовуються у стеку протоколів ТСР/ІР.

2. Які ІР-адреси належать до класу А?

3. Які ІР-адреси належать до класу В?

4. Які ІР-адреси належать до класу C?

5. Які ІР-адреси належать до класу D?

6. Які ІР-адреси належать до класу E?

7. З якою метою використовується адреса 0.0.0.0?

8. З якою метою використовується адреса 127.0.0.1?

9. З якою метою використовується адреса 255.255.255.255?

  1. Який вигляд масок за замовчуванням для класів А, В та С?

На відміну від фігур, створених інструментами фігур, Пером і олівцем створюють так звані контури. Контур - це послідовноність відрізків прямих ліній, та / або кривих Безьє, яка як і будь-який інший об'єкт у Inkscape може мати власні параметри заливки і штриха (рис. 33).

На відміну від фігур контур може вільно редагуватися переміщенням будь-якого з його вузлів (а не тільки встановлених важелів) або перетягуванням його сегмента. Виберіть цей контур і включіть інструмент редагування вузлів (F2) (рис. 34).

Рис. 34. Редагування контуру

Ви побачите кілька сірих квадратів на контурі - вузлів. Ці вузли можуть бути обрані різними способами: клацанням миші, Shift + клацання або протягуванням виділення - точно так само, як об'єкти виділяються звичайним інструментом виділення. Ви також можете клацнути сегмент контуру для автоматичного вибору сусідніх вузлів. Вибрані вузли стають виділеними і показують свої важелі - один або два кружки, з'єднані з обраним вузлом відрізком прямої лінії.

Контури редагуються перетягуванням своїх вузлів і важелів управління. Ви можете вставляти вузли в будь-яку частину контура подвійним клацанням мишею або комбінацією клавіш Ctrl + Alt + Клацання в потрібній точці контура. Ви можете витирати вузли натисненням Del або Ctrl + Alt + Click. При видаленні вузлів програма спробує зберегти фігуру контуру. Якщо ви цього не хочете, використовуйте комбінацію Ctrl + Del. Крім того, ви можете продублювати вибрані вузли (Shift + D). Контур можна розірвати на місці вибраного вузла (Shift + B), а розбивши, з'єднати назад, вибравши кінці контуру і натиснувши Shift + J. Кожен вузол може бути гострим (Shift + C) - це означає, що обидва важеля вузла можуть рухатися під будь-яким кутом незалежно один від одного; згладженим (Shift + S) - це означає, що важелі вузла завжди знаходятся на прямій лінії і взаємно залежні при повороті; симметричними (Shift + Y) - майже те ж саме, що і згладжені важелі, але ці важелі ще й однакової довжини. При зміні типу вузла ви можете зберегти позицію одного з двох важелів, тримаючи над ним курсор миші, так що тільки один важіль повертається / масштабується до збігу.

Створення фігур

Наведені на рис. 4 інструменти називаються інструментуми створення фігур. Кожна новостворена фігура має білі маркери в деяких точках контуру. За допомогою цих маркерів можна змінювати розміри і пропорції фігур (рис. 5).

Рис. 4. Інструменти створення фігур

Верхня панель містить поля введення для точного налаштування параметрів фігури. Вони (так само як і маркери) змінюють ту фігуру, котру в даний момент виділено, а також визначають параметри, з якими створюються нові фігури.

Рис. 5. Створення фігур

На рис. 6 - 9 наведені різні види фігур, створені за допомогою маркерів і зміни параметрів.


Читайте також:

  1. Введення даних до клітинок і редагування їх вмісту.
  2. Введення та редагування тексту.
  3. Введення, редагування і форматування даних
  4. Видавнича діяльність і творче редагування
  5. Для редагування визначення до блоку
  6. Етапи редагування перекладів.
  7. Загальний час редагування
  8. Індуктивність — характеристика властивостей контуру зі струмом.
  9. Команди редагування
  10. Команди редагування розмірів.
  11. Методи редагування. Етапи редагування.
  12. НАБІР І РЕДАГУВАННЯ ТЕКСТУ. АБЗАЦ.




Переглядів: 673

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розглянемо декілька прикладів. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.