Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Молитва на закінчення катехези або відвідання Пресвятих Дарів.

 

 

Б. Методичні зауваження:

1. Дидактична мета:

Пояснити учням, подію з життя Ісуса: Піст і спокуса в пустині.

2. Виховна мета:

Щоб діти несли у світ мир та радість всім оточуючим через слухняність Небесному Отцю. Поміччю при боротьбі із спокусами є молитва “Отче наш”.

3. Застосовані методи:

Урочисте читання Біблії, опис, розповідь, питання відповідь, малюнок, Літургія, наррація, відеокасета з фрагментами Юдейської пустині.

 

4. Катехетичні посібники:

Свічка, малюнок.

5. Джерело:

Святе Письмо

6. Допоміжна література:

Biblia m?odych, Warszawa 1990.

7. Автори:

1 редакція: Вячеслав Ковальський

2 редакція: Надія Рибак


 

7. ПЕРШІ УЧНІ ІСУСА ХРИСТА

 

 

А. Хід катехези:

 

1. Вступна молитва:

Подякуємо Богові за дар життя, за те, що знову зібрав нас тут, прославимо Його словами молитви “Отче наш”, „Радуйся, Маріє”, „Вірую”, молитва до Ангела Охоронця.

2. Повторення попередньої катехези:

а) зміст запису в зошиті;

б) зміст розповіді за допомогою запитань:

1. Куди Святий Дух повів Ісуса після хрещення в річці Йордан?- Святий Дух повів Ісуса на юдейську пустелю.

2. Як називається літургічний період перед Пасхою? – Літургічний період перед Пасхою називаємо Великим постом.

3. Чому великий піст триває 40 днів? – Великий Піст триває 40 днів тому, що Ісус постив та молився на пустелі 40 днів.

4. За допомогою чого Ісус боровся зі спокусами? – Ісус боровся зі спокусами за допомогою молитви та посту.

5. За допомогою якої молитви можемо боротися проти спокус? – Ми можемо боротися зі спокусами за допомогою молитви “Отче наш”.

6. За допомогою чого ми можемо боротися проти спокус в нашому жтті?- Ми можемо так як Ісус - боротися проти спокус за допомогою молитви та посту.

в) перевірка домашнього завдання.

3. Життєвий досвід:

На землі кожна людина до чогось покликана і виконує конкретне завдання, приносячи користь собі і іншим. Це конкретне завдання називається професією. Таких професій є дуже багато. Нам не вистачить цього уроку, щоб їх перерахувати. Тому зараз ми згадаємо тільки про деякі з них. Подивіться на цей малюнок. (На цьому етапі катехези, катехет показує дітям малюнки чи фотографії з зображенням деяких професій, підкреслюючи їх індивідуальну цінність, користь, значення; можна також розпитати в дітей про професії їхніх батьків.) Кожна професія з однієї сторони є “діянням чогось”, а з іншої сторони то є наслідуванням когось, якоїсь “особи”. Так само і Ісус Христос покликав перших і вибраних до наслідування. Їх називають учнями Ісуса.

4. Запис теми:

Перші учні Ісуса Христа

 

 

5. Розповідь про спасенне послання:

а) Урочисте читання св. Письма Йоан 1; 29,35-51

б) Мета діяльності Ісуса

Йоан Христитель побачивши Ісуса Христа сказав: “Ось Агнець Божий який бере гріхи світу”. Агнець Божий- це не просто слова, вимовлені Йоаном Христителем. Це - відповідний символ, який вияснює глибину значення Христової Місії. Тобто Його Послання на землю - мета Його Приходу. В Ст. Завіті жертовний агнець, принесений на Пасху, яка була пам’яткою про звільнення Ізраїля, був знаком звільнення від єгипетської неволі. Христос же є знаком звільнення від гріховного рабства - знаком Відкуплення. Ісус Христос прийшов на землю, щоб перепросити Свого Отця і змити первородний гріх та за гріхи всіх людей, щоб відкрити нам ворота до неба.

в) Покликання учнів

Наступного дня, коли Ісус Христос знову з’явився над річкою Йордан, Йоан Христитель знову вказав на Ісуса “Ото, Агнець Божий!” Йоан Христитель мав своїх двох учнів Андрія і Йоана. Коли учні почули ті слова, то запитали в Нього чому він так Його називає. Йоан їм відповів, що ця людина є Сином Божим, який прийшов для спасіння світу. Тоді вони пішли за Ісусом. То були перші учні Ісуса св. Андрій і св. Йоан. Св. Андрій мав ще брата на ім’я Симон. Зустрівши брата, Андрій мовив до нього: “Ми знайшли Месію, що в перекладі означає “Христос”. І той теж пішов за Господом. Ісус Христос, побачивши Симона, сказав: “Ти-Симон, син Йони, ти зватимешся Кифа” - що в перекладі означає Петро (Скеля). Тим самим Ісус Христос призначив Петра до основної і головної ролі в Церкві. Бо після Ісуса Петро в Церкві є Першим. Він - її фундамент. Фундамент – це основа кожного будинку. Без нього будинок руйнується.

Після цього Ісус зустрів Пилипа і теж покликав його. Пилип не вимагаючи жодного пояснення пішов за Ісусом і став його учнем. Пізніше Пилип прийшов до Натанаїла і розповів про Ісуса Христа з Назарету. Той спершу байдуже відповів Пилипу: “А що доброго може бути з Назарету?”. А після розмови з Ісусом назвав Його “Вчителем, Сином Божим”. Отже, першими учнями Ісуса Христа були: Андрій, Петро, Йоан, Пилип та Натанаїл або, так званий, Варфоломей.

г) Завдання учнів

Ісус вибрав учнів, які ходили з ним і були свідками Його слів та вчинків. Кожен учень отримав свої завдання від Христа. Всі ті завдання виражали одну загальну мету -наслідувати і служити Христу, бути Його учнями.

д) Християнин - учень Христа

Кожен християнин покликаний до виконання конкретного завдання. Кожна професія виконана старанно і з любов’ю до Ісуса - є Його наслідуванням, тим що нас наближає до Нього.

6. Закріплення змісту розповіді за допомогою запитань:

1. Якими словами Йоан Христитель назвав Ісуса Христа? – Йоан Христитель сказав: “Ось, Агнець Божий”.

2. Яка мета приходу Ісуса Христа на землю? – Мета Ісуса - спасіння світу.

3. Як Андрій назвав Ісуса?- Андрій назвав Ісуса Месією.

4. Хто привів Симона до Ісуса? - Симона до Ісуса привів його брат Андрій.

5. Яке ім’я Ісус надав Симону?– Іcус назвав Симона Петром.

6. Назвіть імена перших учнів Ісуса Христа? – Імена перших учнів: Андрій, Йоан, Варфоломей, Пилип, Петро.

7. Яке завдання учнів Ісуса? – Завдання учнів, - наслідувати Його та служити Йому.

7. Молитва, що виникла з розповіді:

а) приготування до молитви;

Кожен в своїм серці нехай сам подякує Ісусу за те, що Він нас покликав, що ми стали Його учнями. Адже Він прийшов, щоб взяти на себе наші гріхи. Будь прославлений, Господи, за це моїм життям, та служінням Тобі. Пісня „Лодка Иисуса” (Поломницький пісенник „З Марією в дорозі”, с. 195)

б) хід молитви:

Спів пісні.

8. Формування поведінки:

В своїй молитві ми дякували Ісусу за покликання наслідувати Його. Жити так, як жив Ісус – це обов’язок кожного християнина. Давайте в кожній ситуації робити так, як Він робив, адже бути щасливим - значить бути учнем Ісуса. Нехай наше ціле життя буде служінням Господу. Це не легке завдання. Тому ми повинні бути мужніми і не боятися небезпек. З щирим серцем пробачити своїм близьким.

 

9. Заклик до євангелізації:

Нашими добрими вчинками стараймося заохочувати ближніх служити Христу. Молитися за тих, які висміюють нас і не розуміють нас. Просити, щоб вони могли захопитися любов’ю Христа, Його мудрістю та добротою. Привести до Ісуса Христа свого брата чи сестру.

10. Запис у зошит:

Йоан Христитель, побачивши Ісуса, сказав: “Ось Агнець Божий, що бере гріхи світу”. Першими учнями Ісуса Христа були Андрій, Йоан, Пилип, Варфоломій та Петро.

11. Домашнє завдання:

Намалювати покликання перших учнів Ісусом.


Читайте також:

  1. Броматометрія, зворотне титрування, з йодометричним закінченням
  2. Вивчення основи слова і закінчення
  3. Вивчення стороною захисту матеріалів кримінальної справи після закінчення досудового слідства.
  4. Довгостроковий кредит починають погашати після закінчення встановленого терміну його освоєння.
  5. Закінчення
  6. Закінчення .
  7. Закінчення процесуального строку тягне втрату права на вчинення процесуальної дії.
  8. Закінчення робіт. Закриття наряду.
  9. Закінчення родового відмінка іменників чоловічого роду ІІ відміни однини як місце морфологічного ризику.
  10. Закінчення схеми 6.3
  11. Звільнення від відбування покарання у зв'язку із закінченням строків давності виконання обвинувального вироку
  12. Звільнення України від німецько-фашистських загарбників. Закінчення Другої світової війни. Внесок українського народу в розгром фашизму.




Переглядів: 474

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Перевірка присутніх.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.036 сек.