Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Перевірка присутніх.

13. Молитва на закінчення катехези або відвідання Пресвятих Дарів:

“Господи, ось ми стоїмо перед Тобою. Поведи нас до людей, щоб ми розповідали їм про Тебе. Нехай наші слова, вчинки і думки будуть наслідуванням Тебе! Господи, ми хочемо бути Твоїми учнями! Допоможи нам в цьому. Амінь”.

 

 

Б. Методичні зауваження:

 

1. Дидактична мета:

Ознайомити з історією і метою покликання перших учнів Ісуса Христа, показати, що кожен християнин є учнем Ісуса.

 

2. Виховна мета:

Виховати почуття обов’язку свідчити своїм щоденним життям про Ісуса Христа.

 

3. Застосовані методи:

Урочисте читання Святого Письма, опис, пояснення, питання, спів.

4. Катехетичні посібники:

Свічка, пісенник.

 

5. Використані катехетичні опрацювання:

Zalewski W., Nauka Bo?a, Poznan-Warszawa-Lublin, t. IV, s.74-78.

 

6. Джерело:

Святе Письмо

7. Автори:

1 редакція: Віктор Літвінчук

2 редакція: Інна Демчук

 


 

8. ЧУДО В КАНІ ГАЛІЛЕЙСЬКІЙ

А. Хід катехези:

1. Вступна молитва:

„Отче наш”, “Радуйся, Маріє”, „Вірую”, молитва до Ангела Охоронця.

2. Повторення попередньої катехези:

а) зміст запису в зошиті;

б) зміст розповіді за допомогою запитань:

1. Якими словами Йоан Христитель назвав Ісуса Христа? – Йоан Христитель сказав: “Ось, Агнець Божий”.

2. Яка мета приходу Ісуса Христа на землю? – Мета Ісуса - спасіння світу.

3. Як Андрій назвав Ісуса?- Андрій назвав Ісуса Месією.

4. Хто привів Симона до Ісуса? - Симона до Ісуса привів його брат Андрій.

5. Яке ім’я Ісус надав Симону?– Іcус назвав Симона Петром.

6. Назвіть імена перших учнів Ісуса Христа? – Імена перших учнів: Андрій, Йоан, Варфоломей, Пилип, Петро.

7. Яке завдання учнів Ісуса? – Завдання учнів, - наслідувати Його та служити Йому.

в) перевірка домашнього завдання.

3. Життєвий досвід:

Кожен з вас, мабуть, був на весіллі або бачив як воно відбувається, що на ньому роблять люди (можна щоб хтось з дітей розповів про це).

Сьогодні ми будемо говорити про одне весілля, на якому був присутній Ісус Христос.

 

4. Запис теми:

Чудо в Кані Галілейській

 

5. Розповідь про спасенне послання:

а) Весілля в євреїв було великою урочистістю і найпрекраснішим днем в їхньому житті. Воно відбувалося так. Перед весіллям у нареченого збиралися його приятелі. Всі разом вони йшли до нареченої. Процесія супроводжувалась піснями, танцями та музикою.Тим часом дружки одягали наречену. Її обличчя мало бути прикритим. Потім наречені в тій же процесії йшли до дому нареченого. Коли вони приходили, то сідали на видному місці, а всі гості, одягнені в найкращий одяг підходили до них, вітали їх, благословляли їх зв’язок, складали ім свої побажання. Потім наречений відкривав обличчя майбутній дружині. Далі вже йшла сама весільна урочистість, яка тривала від одного до трьох тижнів.Батьки хлопця піклувалися про те, щоб на весіллі було весело.

б) На одне з таких весіль був запрошений Ісус Христос зі своїми учнями і своєю матір’ю. Що було на тім весіллі, ми довідуємося з Св. Письма Йн 2; 1-11(Пропонується інсценізація фрагменту Св. Письма “Чудо в Кані Галілейській)

.

 

1. Де відбувалося весілля?

2. Хто перший помітив, що нема вина?

3.Що Вона зробила?

4.Що зробив Ісус?

г) Ми бачимо, що Марія просить Ісуса, щоб Він допоміг цим людям. Ісус відповів: ”Що мені, жінко, - а й тобі? Тож не прийшла година моя!” Тут Він говорить, що ще не надійшов час, щоб творити чудеса. Але Він виконує прохання матері - і перетворує воду на вино. Марія сказала слугам, щоб ті робили все, що Син їм скаже, щоб повірили, що Ісус може вирішити цю проблему. Слуги наповнили посуду водою і занесли до весільного старости. І тут діється щось дивне бо принесена вода стала найкращим вином. Для всіх було чимось незвичайним те, що господар приховав добре вино до самого кінця.

Звідси можна зробити висновок, що Марія бачить всі наші потреби і заступається за нас перед Ісусом Христом. Ісус приходить на те весілля, як би освятити його своєю присутністю і благословити подружжя на їх спільне життя. Знаком Божого благословення було перетворення води на вино.

Чудо - це щось надзвичайне, що виходить поза дїї людини або природи. Ми бачимо, що Ісус допомагає в кожній потребі, навіть в такій ситуацїї як в Кані Галілейській. Тому кожен з нас повинен віддавати Ісусу всі свої проблеми.

6. Закріплення змісту розповіді за допомогою запитань:

1. Що трапилось на весіллі в Кані Галілейській? – На весіллі в Кані Галілейській Ісус перетворив воду на вино.

2. Хто перший побачив, що закінчилось вино? – Першою це побачила Марія, мати Ісуса Христа.

3. Чому Ісус прийшов на весілля? – На цьому весіллі Ісус був ознакою благословення для подружжя.

4. Що Марія промовила до слуг? – Марія сказала, щоб вони зробили те, що скаже Ісус.

7. Молитва, що виникла з розповіді:

а) приготування до молитви;

Зараз ми помолимось до Бога через заступництво Матері Божої словами “Літанії до Матері Божої”.

б) хід молитви:

Читання Літанії до Матері Божої.

8. Формування поведінки:

Ісус під час чуда в Кані Галілейській показує нам, що хоче, щоб ми в тяжких хвилинах свого життя зверталися до Ісуса за посередництвом Його Матері. Наприклад: Захворіла моя мати. Я попрошу Марію щоб заступилася перед Ісусом Христом за неї.

9. Заклик до євангелізацїї:

Коли хтось з ваших близьких переживатиме якісь неприємності, то скажіть йому, щоб він звернувся до Бога через заступництво Марїї.

10. Запис у зошит:

Ісус Христос через свою присутність на весіллі в Кані вчить нас вірити в Його велику міць. Підкресляє значення шлюбу. З описання чуда в Кані вчимося молитви через посередництво Матері Божої.

11. Домашнє завдання:

Написати молитву в якої прошу Бога за посередництвом Марїї.


Читайте також:

  1. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  2. Аналітична перевірка звітності
  3. Апеляційне оскарження і перевірка ухвал суду першої інстанції
  4. Вибір і перевірка проводів та кабелів за нагріванням
  5. Вимірювання перевищень, перевірка горизонтальності обладнання
  6. Добір людей і перевірка виконання
  7. Документальна перевірка достовірності об'єкта оподаткування
  8. Документальна перевірка єдиного податку
  9. Документальна перевірка правильності нарахування ПДВ
  10. Експериментальна перевірка Максвеллівського розподілу молекул по швидкостям (дослід Штерна)
  11. Етап 9. Перевірка і редагування рукопису
  12. Зборка, перевірка і випробування трансформаторів




Переглядів: 419

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Молитва на закінчення катехези або відвідання Пресвятих Дарів. | Перевірка присутніх.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.022 сек.