МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Перевірка присутніх.13. Молитва на закінчення катехези або відвідання Пресвятих Дарів: Довільна молитва подяки за святиню.
Б. Методичні зауваження: 1. Дидактична мета: Показати ставлення Ісуса до дому молитви. 2. Виховна мета: Виховувати відкритість на прихід Ісуса Христа. 3. Застосовані методи: Наррація, наочний, читання Св. Письма, спів, розповідь. 4. Катехетичні посібники: Ілюстрації, пісенник. 5. Джерело: Святе Письмо 6. Автори: 1 редакція: Микола Піщик 2 редакція: Аліна Зубенко
10. РОЗМОВА ІСУСА З НИКОДИМОМ
А. Хід катехези: 1. Вступна молитва: Вірую в Тебе Боже правдивий В Трійці єдиній живий, милостивий Вірую в те, що явив Ти нам, Боже, Слово Твоє помилитись не може Жити любов'ю для Тебе бажаю, Всім своїм серцем Тебе я кохаю Понад усе що було сотворене Боже мій, вічне добро нескінченне. 2. Повторення попередньої катехези: а) зміст запису в зошиті; б) зміст розповіді за допомогою запитань: 1.Чи Ісус ходив до храму в Єрусалимі? – Так, Ісус ходив до храму з дитинства. 2. Чому Ісус вигнав торговців з храму? - Ісус вигнав торговців з храму тому, що храм є домом молитви, а не ринком. 3. Чи серед нас тут зібраних є Бог? – Так, тут серед нас є Бог. Ісус сказав: “ Там де двоє, або троє зберуться в ім’я моє, там Я Є”. 4.Чи Бог живе в моїй душі? – Так Бог живе в моїй душі. 5. Чим є наше тіло? – Наше тіло – це Храм Святого Духа. 6. Як можемо назвати всіх віруючих в Христа? - Всіх віруючих в Христа можемо назвати духовою Божою Святинею. в) перевірка домашнього завдання.
3. Життєвий досвід: Дівчина 19 років написала, що шукає Бога. Говорить вона: “В моєму житті є такі хвилини, коли шукаю Бога. За всяку ціну хотіла б Його знайти. Але здається мені, якщо не знайду Христа - загублюся у власному житті. Не знаю, що робити. Чи матиме результат моє розгублене прохання до Бога?” Ми не повинні забувати, що існує Бог, і завжди звертатися до Нього і не падати у відчай. Ми Його завжди знайдемо наново, хоть і того ж самого Христа. Так як і Никодим не знав, що Йому робити і звернувся до Ісуса із своїми проблемами.
4. Запис теми: Розмова Ісуса з Никодимом
5. Розповідь про спасенне послання: а) Ким був Никодим? - Никодим був фарисеєм. Він не хотів, щоб його бачили люди, коли він йшов до Ісуса; тому і прийшов до Нього вночі. Никодим повірив в Ісуса і в те, що Він проповідував. Тому і шукав Його. Він хотів, щоб Ісус навчив його жити так, щоб мати вічне вічне. б) Розмова з Ісусом. Читання Св. Письма: Йн 3, 1-10. (Пропонується читання в особах.Також можна зробити бібліодраму: Йн 3, 1-10.) Щоб попасти до Царства Божого, потрібно наново народитися. (Відповіді дітей на тему: „Що означає народитися на ново?) в) Що означає народитись заново? - Народитися заново – змінитись на краще, іншими словами - навернутись. Якщо не навернешся, не посядеш Царства Божого -щастя якого шукаєш. Навернутися – почати нове життя. А почати нове життя нам допоможе Святий Дух. “...Так буває із кожним, хто від Духа народжений”. “ А плід Духа: любов, радість, мир, довготерпіння, лагідність, доброта, вірність, тихість, здержливість”. 6. Закріплення змісту розповіді за допомогою запитань: 1.Хто прийшов до Ісуса? - До Ісуса прийшов Никодим. 2. Що запитав Никодим в Ісуса? - Никодим запитав в Ісуса: “Що потрібно зробити, щоб попасти до Царства Божого?” 3. Що важливе сказав Ісус Никодиму? – Ісус сказав Никодиму, що потрібно на ново народитися. 4. Що означає на ново народитися? – Це означає навернутися до Бога.
7. Молитва, що виникла з розповіді: а) приготування до молитви; Роздати дітям слова пісні: „Насамперед шукайте” (Поломницький пісенник, с. 109) б) хід молитви: Спів пісні. 8. Формування поведінки: Як ви думаєте що означає для нас наново народитися; що ми маємо робити, щоб прийти до Царства Божого? Відповіді дітей.
9. Заклик до євангелізацїї: Розповісти друзям про нове народження, коли буде нагода до цієї розмови. 10. Запис у зошит: “Істинно, істинно кажу тобі: коли хтось не родиться звише, не бачити йому Царства Божого” (Йн 3, 3). Народитись наново - означає навернутися. 11. Домашнє завдання: Прочитати Йн 3, 14-21. Відповісти на питання: Про що запитав би я у Ісуса, коли б Його зустрів? Читайте також:
|
||||||||
|