Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ОСОБЛИВОСТІ ВВЕДЕННЯ ЛІКАРСЬКИХ РЕЧОВИН В СУПОЗИТОРІЇ.

При виготовлені супозиторіїв лікарські речовини при необхідності подрібнюють, просіюють, змішують з основою безпосередньо або після розчинення чи розтирання з невеликою кількістю води, гліцерину, олії вазелінової або іншого придатного розчинника. Термолабільні речовини додають до напівохолодженої основи безпосередньо перед виливанням її у форми.
Якщо в склад супозиторіїв входять речовини, що розчиняються в жирах (фенол, камфора, бромкамфора та ін.), їх розчиняють лише в частині розплавленої основи, а потім часто додають ущільнюючі речовини (віск, спермацет або парафін) у кількості 4-5 % від маси основи. Якщо складу ліків входить фенол, то його беруть у кристалічному вигляді і розчиняють у частині розплавленої жирової основи, щоб уникнути припікаючої дії.
Якщо у склад супозиторіїв входять сильнодіючі або отруйні речовини, необхідно обо’язково перевірити дози таких речовин, щоб точно дотримуватися правил дозування.
При виготовлені супозиторіїв з речовинами (хінозол, солі алкалоїдів, новокаїн), що добре розчиняються у воді (або в інших індиферентних розчинниках), їх розчиняють в мінімальній кількості розчинника, додають незначну кількість безводного ланоліну і змішують з жировою основою, яка легко подрібнюється за допомогою спеціального приладу. Якщо розчинна речовина виписана у великій кількості і потребує для розчинення багато розчинника, її старанно розтирають з водою. Коларгол, протаргол і танін завжди вводять у масу у вигляді водних або водно-гліцеринових розчинів.
Якщо речовина не розчиняється ні в основі, ні у воді (оксид цинку, ксероформ, осарсол, ін.), то такі речовини вводять у вигляді найдрібніших порошків. Якщо вони прописані у рецепті в малих дозах, то їх спочатку розтирають з кількома краплями мигдалевої, персикової олії або вазелінового масла. Речовини, прописані в значних кількостях, старанно розтирають і змішують з подрібненою основою або частиною розтопленої основи.
Супозиторії з густими і рідкими речовинами, такими як іхтіол, нафта нафталанська та ін., виготовляють наступним чином: ці речовини змішують безпосередньо з жирною основою без додавання речовин для пластифікації. Густі екстракти (екстракт беладони) вводять у супозиторну масу після попереднього змішування їх з однаковою кількістю спирто-водно-гліцеринової рідини.
Для більш рівномірного розподілу лікарських речовин в основі і зменшення швидкості седиментації частинок необхідно збільшувати в’язкість основи, уникати високої температури при нагріванні маси. Масло какао – при температурі не вище 360 С, щоб запобігти утворенню поліморфних його модифікацій з низькою температурою плавлення. Щоб уникнути частковогорозшарування маси безпосередньо при виливанні, її перемішують протягом всього часу, поки вона знаходиться в розтопленому вигляді. Для запобігання седиментації під час застигання, супозиторії слід охолоджувати в штучних умовах, наприклад в холодильній камері.


Читайте також:

  1. I. Введення в розробку програмного забезпечення
  2. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  3. II. За зміною ступенів окиснення елементів, які входять до складу реагуючих речовин
  4. IV. Запасні речовини
  5. L2.T4. Транспортування рідких, твердих та газоподібних речовин.
  6. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  7. VI.3.3. Особливості концепції Йоганна Гайнріха Песталоцці
  8. VI.3.4. Особливості концепції Йоганна Фрідриха Гербарта
  9. А. Особливості диференціації навчального процесу в школах США
  10. Аварії з викидом (загрозою викиду) сильнодіючих отруйних речовин на об'єктах економіки.
  11. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище
  12. Аварії з викидом радіоактивних речовин у навколишнє середовище




Переглядів: 1276

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВИМОГИ ДО СВІЧОК. | БІОФАРМАЦЕВТИЧНА ОЦІНКА СУПОЗИТОРІЇВ.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.