Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні симптоми при різних ступенях перевтоми

 

Симптоми Ступінь перевтоми
початковий легкий виражений важкий
Зниження дієздатності Незначне Помітне Підвищене Різке
Поява втоми При посиленому на­ван­та­женнi При зви­чай­ному на­ван­та­женнi При по­лег­ше­но­му на­ван­та­жен­ні Без всі­ля­ко­го на­ван­та­жен­ня
Компенсацiя за допомогою вольового зусилля зниження дiєздатностi Не по­трібне По­в­на Ча­с­т­ко­ва Не­зна­ч­на
Емоційні зрушення Ча­сом послаблення iнт­е­ресу до ро­бо­ти Ча­сом не­стій­кість на­ст­рою Роз­дра­то­ва­ність При­гні­че­ний стан, різ­ка роз­­­дра­то­ва­ність
Розлади сну Ва­ж­че про­ки­да­ти­ся або за­си­на­ти На­ба­га­то ва­ж­че ви­спа­ти­ся Со­н­ли­вість Без­сон­ня
Зниження розумової працездатності Не­має Ва­ж­че зо­се­ре­ди­ти­ся По­гір­шен­ня па­м'я­ті По­мі­т­не посла­б­лен­ня ува­ги і па­м’я­ті
Заходи гігієнічної корекції
  Упо­ряд­ко­ва­ність від­по­чин­ку, за­нят­тя фіз­куль­ту­рою Тривалий відпо­чи­нок, четвертні або семестрові канікули Ор­га­ні­зо­ва­ний від­по­чи­нок, літні канікули Лі­ку­ван­ня
           

 

 

Для запобiгання перевтомі школярів важливо не тільки дотримуватися вимог щодо органiзацiї роботи (обсяг i складнiсть завдання, темп i ритм виконання, ступiнь рiзноманiтностi конкретних дiй тощо), а i забезпечувати її умови (чiткий режим дня, повноцiнний сон, харчування, що вiдповiдає витратам енергiї, хороша вентиляцiя примiщення тощо). Усе це в комплексі становить сукупність гігієнічних норм організації розумової праці.

Потрібно пам'ятати, що самостiйнi навчальнi завдання i пiдготовка урокiв займають в учнiв усiх класiв досить багато часу. Загалом при виконаннi однакових за складнiстю i обсягом домашнiх завдань у другій половині дня, з 16 год., погiршення показникiв здоров'я виявляється ранiше i є бiльш значним, ніж з 9 до 13 год.

Таблиця 21.


Читайте також:

  1. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  2. II. Основні засоби
  3. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  4. Адаптаційні зміни суглобово-зв'язкового апарату спортсменів різних спеціалізацій.
  5. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  6. Але різних за значенням
  7. Але різних за значенням.
  8. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  9. Арифметичні операції в різних системах числення
  10. Артеріальний пульс, основні параметри
  11. Базальні ядра, їх функції, симптоми ураження
  12. Банківська система в ринковій економіці є звичайно дворівневою і включає центральний банк (емісійний) і комерційні (депозитні) банки різних видів.




Переглядів: 469

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перевтома як патологічний стан, заходи щодо її запобігання. Режим дня школяра | Орієнтовний режим для учнів, які відвідують школу у першу зміну

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.