Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Б) Мета виробничих можливостей.

Суспільне виробництво завжди передбачає функціонування двох факторів: особистого й речового. Особистий фактор виробництва представляють трудові колективи, люди зайняті суспільне корисною працею в галузях матеріального і нематеріального виробництва.

У процесі трудової діяльності людина перетворює дані природою предмети відповідно до своїх потреб. Однак цей процес не слід розуміти однобічно.

Науково-технічний прогрес підвищує роль людини в суспільному виробництві і збільшує виробничі можливості кожного хто зайнятий у цьому виробництві.

З розвитком технічного прогресу відносно менша кількість працівників використовує дедалі більшу масу засобів виробництва. Наслідком даного процесу стає вивільнення трудових ресурсів. Це свідчить про необхідність глибокого аналізу тенденцій технічної будови засобів з метою недопущення збільшення кількості безробітних.

У продуктивних силах завжди існують певні пропорції, в яких поєднуються фактори виробництва. З технічного боку, характер їхньої взаємодії виражається через технічну будову виробництва. Вона показує в натуральному вигляді, скільки засобів виробництва приводить в рух один працівник. Цей показник виражається кількістю машин, потужністю двигунів, обсягом сировини і матеріалів, що припадають на одного працівника. Отже в загальному цей показник показує, відображає виробничу можливість кожного окремо взятого працівника.

В) Продукт виробництва

Розкриваючи основу життя людського суспільства, невід’ємною складовою є виробництво. Закономірності функціонуваннясуспільного виробництва. Що під цим розуміємо?

Суспільне виробництво — це сукупність індивідуальних виробництв ( підприємств, фірм ) в їхньому взаємозв'язку, взаємодії, взаємозумовленості та взаємозалежності.

Суспільне виробництво структурно неоднорідне. Воно включає в себе два види ( сфери ) виробництв: матеріальне та нематеріальне виробництво.

Кожна з названих сфер суспільного виробництва об’єднує багато найрізноманітніших галузей суспільно-економічної системи.


 


Читайте також:

  1. Автоматизація виробничих процесів
  2. Аналіз ринкових можливостей.
  3. Аналіз факторів і причин відхилень від плану введення виробничих потужностей і основних фондів
  4. Аналіз часткової рівноваги Крива виробничих можливостей
  5. Аудит матеріально-виробничих запасів
  6. Аудит матеріально-виробничих запасів
  7. Базові принципи обліку виробничих витрат і калькулювання собівартості продукції
  8. Безпечність виробничих процесів
  9. Бюджет загальновиробничих витрат
  10. Варіанти управління матеріальними потоками в рамках внутрішньовиробничих логістичних систем: штовхаюча система і тягнуча система управління.
  11. Вентиляція виробничих приміщень




Переглядів: 664

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
В) Економічний устрій суспільства | Структура суспільного виробництва

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.