Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Розділ V Уроки божої мудрості_________ 136

Урок 26 Працюємо сумлінно ………………………….137

Урок 27 Ділимося плодами своєї праці .........................143

Урок 28 Вчимося розкривати свої таланти……...........147

Урок 29 Вчимося мудрості ………………......................151

Урок 30 Вчимося бути обачними ……….......................161

Урок 31 Вчимося ввічливості ………………………….173

Урок 32 Прагнемо бути мудрими ………………...........183

Урок 33 Будемо наполегливими у пізнанні істини……191

Урок 34 Вчимося приймати корисні поради ………….195

Урок 35 Узагальнення…………………………………..205

- Ой! Привіт, а ти хто?

- Я? Як тобі пояснити? Я – ВСЕ!

- Як це все?

 

- От уяви собі… Я можу зробити, все, що захочу!

- Ні.., так не буває… А як тебе звати?

- У мене багато імен.

- Здорово! А ти справжній, чи мені приснився?

- Це не важливо. Важливо те, що у мене для тебе дещо є.

- А що це таке?

- Це те, що людина шукає все життя. Але у більшості випадків так і не знаходить!

- Цікаво, але ж ніколи не шукав таке дивне яскраве світло?!

- Воно саме тебе знайшло.

- Але для чого воно мені?

- Прийде час і ти все зрозумієш!

Віддай світові найкраще, що є в тобі і до тебе повернеться найкраще, що є у світі!
Кожній людині Бог дав здібності, відповідно до її призначення. Найголовніше - це не прагнути до чужого призначення, а розкрити своє власне. Завдання Мудрого вчителя - допомогти тобі, друже, зрозуміти це.

 

 


Для чого людині дано життя? Цікаве питання. З давніх часів люди замислювались над сенсом життя. Життя людині дають батьки. І наш першочерговий обов’язок – не прожити його даремно. Але як це зробити? Відповідь на це питання криється у світі, в якому ми живемо.

Юний четвертокласнику! Запрошуємо тебе на уроки доброти, справедливості, працелюбності і Божої мудрості. Разом ми навчимося виправляти життєві помилки. Разом радітимемо успіхам ближніх, спробуємо бути стриманими і скромними, миролюбними і правдивими. Уроки християнської етикидопоможуть знайти відповіді на питання: З чого починається доброта? Чи загоює прощення моральні рани? Як бути милосердним до ворогів? Як радість зближує людей? Чи співчувати ближньому означає любити його, як самого себе? Що таке чесність? У чому краса людської душі? Як бути лагідним до ближніх, допомагати бідним і немічним, не ображати слабших? Уроки християнської етики навчать приймати корисні поради, бути наполегливими у пізнанні істини.
За історію людства людина зробила багато цікавих і корисних кроків, що формували не тільки її власну історію, а також її навколишнє середовище. Та, на жаль, людина зробила також і багато хибних кроків.

 

Урок 1 ВСТУП


Читайте також:

  1. N Уроки класного читання
  2. Аварійно-рятувальні підрозділи Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту, їх призначення і склад.
  3. Актив і пасив балансу складаються також з певних розділів.
  4. Активи, що реалізуються повільно (А3) – це статті 2-го розділу активу балансу, які включають запаси та інші оборотні активи (рядки 100 до 140 включно, а також рядок 250).
  5. Аналіз бойових дій пожежних підрозділів
  6. Б – розділення гелю на дві фази
  7. БАГАТОСТАНЦІЙНИЙ ДОСТУП І МЕТОДИ РОЗДІЛЕННЯ СИГНАЛІВ ЗЕМНИХ СТАНЦІЙ
  8. Банк даних про випадки порушень статутних правил взаємовідносин у військовому підрозділі
  9. Взаємодія органів слідства з підрозділами, уповноваженими здійснювати оперативно-розшукову діяльність, при розслідуванні злочинів
  10. Взаємодія підрозділів при проведенні виїзних планових та позапланових перевірок
  11. Взаємодія СВА з іншими структурними підрозділами підприємства.
  12. Взаємодія слідчого з оперативними підрозділами.




Переглядів: 932

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розділ ІІ Уроки справедливості_____________ 47 | Ім’я твоє – християнин

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.