Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Не можна» Василя Сухомлинського

1.Hе можна байдикувати, коли всі працюють;

2.Hе можна сміятися над старістю;

3.Hе можна вступати в суперечки з дорослими;

4.Hе можна виявляти невдоволення через те, що в тебе немає якоїсь речі;

5.Hе можна допускати, щоб мати давала тобі те, що вона не може дати собі;

6.Hе можна робити те, що засуджують старші;

7.Hе можна залишати літню людину самотньою, якщо в неї немає нікого, крім тебе;

8.Hе можна збиратися в дорогу, не спитавши дозволу дорослих;

9.Hе можна сидіти обідати, не запросивши старшого

10.

До всіх сердець, як до дверей, Є ключики малі. І кожен легко підбере, Якщо йому не лінь. Ти, друже, мусиш знати їх, Запам´ятать не важко: Маленькі ключики твої – «Спасибі» і «будь ласка».  
Hе можна чекати, доки з тобою привітається старший, ти повинен

 

 


Читайте також:

  1. ВИТОКИ ТА ДЖЕРЕЛА ТВОРЧОЇ НАСНАГИ ВАСИЛЯ СТУСА
  2. Задачі і зміст курсу легкої атлетики в Навчально-науковому інституті фізичної культури та спорту МНУ ім. В.О.Сухомлинського
  3. Ідеї В. О. Сухомлинського та їх здійснення
  4. Книги членів КП(б)У Сергія Мазлаха і Василя Шахрая «До хвилі. Що діється на Україні і з Україною» (Саратов, 1919)
  5. ОСОБЛИВОСТІ ПОЕТИЧНОЇ МОВИ ВАСИЛЯ СТУСА
  6. Педагогічна діяльність і теоретична спадщина В.Сухомлинського
  7. Педагогічна спадщина видатного українського педагога В.О.Сухомлинського
  8. Тема 15.Педагогічна система В.О.Сухомлинського




Переглядів: 565

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Декілька правил мови «без слів» | Прислів’я і приказки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.