Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задачі і зміст курсу легкої атлетики в Навчально-науковому інституті фізичної культури та спорту МНУ ім. В.О.Сухомлинського

 

“Легка атлетика та методика її викладання” як навчальна дисципліна вивчається протягом перших двох років навчання. Програма передбачає оволодіння студентами курсом, необхідним для підготовки бакалавра. Цей курс включає вивчення студентами історії, теорії і методики викладання легкої атлетики, практичне оволодіння технікою основних видів легкоатлетичних вправ, формування професійно-педагогічних умінь і навичок, які будуть необхідні для самостійної роботи в школі, ДЮСШ чи інших фізкультурних закладах.

Навчальна робота здійснюється у формі лекцій, практичних та самостійних занять. В лекціях та на практичних заняттях викладається тільки частина теоретичного матеріалу. Більша ж його частина винесена для самостійного опанування, що ставить високі вимоги до організації самостійної роботи. Контроль за самостійною роботою відбувається регулярно, за графіком, а її оцінка є складовою підсумкової оцінки за кожний окремий навчальний модуль.

На практичних заняттях студенти оволодівають технікою легкоатлетичних вправ і професійно-педагогічними навичками.

На самостійних заняттях студенти удосконалюють навички, набуті на практичних заняттях, виконують індивідуальні науково – дослідницькі завдання, розглядають теоретичні питання, винесені на самостійне опанування.

За допомого модульних контрольних робіт перевіряються знання, одержані на лекціях, практичних заняттях та під час самостійної роботи.

Облік успішності студентів ведеться у формі заліків та міжсесійного контролю в терміни, які передбачені навчальним планом. Заліки виставляються за знання розділів теоретичного курсу, оволодіння технікою видів і методикою їх викладання, виконання контрольних нормативів техніко-фізичної підготовленості з видів легкої атлетики і вимог з навчальної практики. Поточна успішність оцінюється диференційовано, певною кількістю балів за кожний навчальний модуль, у якій враховується якість опанування програмного матеріалу: оцінюється кожна теоретична тема, рівень засвоєння техніки легкоатлетичних вправ та ступінь фізичної підготовленості, успішність оволодіння професійно-педагогічними навичками.

Література:

1. Закон України “Про фізичну культуру і спорт”. – К.: 1994.

2. “Програма з фізичної культури для загальноосвітніх навчальних закладів. 1 – 11 класи». – Київ, 2011.

3. Концепція фізичного виховання в системі освіти України // Фізичне виховання в школі. – 1998. – с.2.

4. Положення про державні тести і нормативи оцінки фізичної підготовленості населення України. – К.: 1996. – 30 с.

5. Гогін О.В. Легка атлетика. Курс лекцій. – Харків: „ОВС”, 2001 – с.6.

6. Коробченко В.В. Легка атлетика. – К.: Вища школа, 1977. – с.5.

7. Легкая атлетика /Под ред. Н.Г.Озолина, В.В.Воронкина, Ю.Н.Примакова. – М.: Физкультура и спорт, 1989. – с.4.

8. Легкая атлетика и методика преподавания / Под ред. О.В.Колодия, Е.М.Лутковского, В.В.Ухова. – М.: Физкультура и спорт, 1985. – с.4.

9. Макаров А.Н. и др. Легкая атлетика. – М.: Просвещение, 1990. – с.18.

10. Программы педагогических институтов. Легкая атлетика с методикой преподавания. – М.: Просвещение, 1982. – с.28.

 


Читайте також:

  1. I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
  2. II. Мета вивчення курсу.
  3. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  4. L2.T4. Транспортування рідких, твердих та газоподібних речовин.
  5. L2.T4/1.1. Засоби періодичного транспортування штучних матеріалів.
  6. L2.T4/1.2. Засоби безперервного транспортування матеріалів. Транспортери.
  7. VI . Екзаменаційні питання з історії української культури
  8. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  9. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ КУЛЬТУРИ
  10. АДМІНІСТРАТИВНО-ПРАВОВЕ РЕГУЛЮВАННЯ У ГАЛУЗІ СПОРТУ
  11. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  12. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.




Переглядів: 837

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЛЕГКА АТЛЕТИКА В СИСТЕМІ | I. «Компьютер и книга: неизбежные конкуренты или возможные сотрудники?»

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.