Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






II. Listen to the text again and fill in the missing parts into the following sentences

1. Chloroplasts and mitochondria are about the size of bacteria; they ____________ and DNA; they ___________ the cell.

2. Prokaryotic cells are generally___________________, since they _____________________.

3. Prokaryotic ____________________ in sediments well over ___________________, whereas the earliest known eukaryotic fossils ____________________________ years ago.

4. Suppose that an occasional small prokaryote _____________________ but did not ___________, so that it sat ______________________ cell.

5. Modern scientists have ___________________ that those little prokaryotes _____________________ could have become the first chloroplasts and _________________.

6. The endosymbiotic theory____________, although suggestions have been made __________________ to deal with the origin of ________________________.

7. A number of _____________________ to the theory have been raised, among them the fact ___________________________ of most of the enzymes in chloroplasts and mitochondria ______________________.

8. The endosymbiotic theory is a good example of ______________________; and it gives us a useful perspective on the ___________________________ of the mitochondria and chloroplasts.

WRITING

Make a written translation of the following passage into English

Для здійснення життєвих функцій евкаріотам необхідні органічні молекули: вуглеводи, такі, як цукор та крохмаль; білки, жири та нуклеїнові кислоти, такі, як ДНК. Цукор у вигляді глюкози особливо важливий, тому що евкаріоти використовують його як джерело енергії для побудови білків, жирів та інших органічних молекул. Фотосинтезуючі евкаріоти є автотрофами. До них належать, наприклад, вищі рослини, морські багатоклітинні водорості, мікроскопічні одноклітинні водорості – всі вони можуть самі синтезувати цукри. Ті організми, що мусять отримувати цукор із зовнішніх джерел, називають гетеротрофами. Серед гетеротрофів багато одноклітинних евкаріотів, всі гриби та тварини.

Евкаріоти-гетеротрофи зазвичай поглинають поживні речовини їжі через плазматичну мембрану. Для цього вони їжу розщеплюють або перетравлюють. Гриби виділяють травні ферменти на поверхню поживного сережовища, часто розкладають (decaying) листя або гілки, а згодом вбирають звільнені ферментами поживні сполуки через клітинну стінку та плазматичну мембрану. На відміну від грибів, тварини спершу поглинають їжу в середину якоїсь травної структури, наприклад, шлунка. Там травні ферменти розщеплюють їжу і поживні речовини вбираються в клітини.


Lesson 3

CELL STRUCTURE

PRE-READING TASKS

I. Answer the following questions

· Can you name the main components of a typical cell?

· Do cells of different types (e.g. plant and animal cells, etc.) have the same structure?

· Can you describe the functions of some cellular components?


Читайте також:

  1. A. Read the text and decide if the following statements are true or false.
  2. Answer the following questions
  3. Answer the following questions.
  4. Arrange the following units into two lexical and two terminological sets. I Give them corresponding names.
  5. Ask your friend the following questions, present the results to the whole group.
  6. B. Listen to part of a radio interview with a historian talking about Einstein. Then complete each sentence with a word or a short phrase. (Track 17, CD2)
  7. Choose any newspaper and complete the following sentences.
  8. Combine the following words into sentences.
  9. Complete the sentences with the correct word in brackets.
  10. Complete the sentences.
  11. Compose sentences in English using the word-combinations from Ex. 8.
  12. Compose sentences with the words and word-combinations from Ex. 10.




Переглядів: 506

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VII. Fill in the blanks in the sentences below with the words from the previous exercise putting them in the appropriate forms | II. Listen to the following words and practice their pronunciation

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.