МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
II. Listen to the text again and fill in the missing parts into the following sentences1. Chloroplasts and mitochondria are about the size of bacteria; they ____________ and DNA; they ___________ the cell. 2. Prokaryotic cells are generally___________________, since they _____________________. 3. Prokaryotic ____________________ in sediments well over ___________________, whereas the earliest known eukaryotic fossils ____________________________ years ago. 4. Suppose that an occasional small prokaryote _____________________ but did not ___________, so that it sat ______________________ cell. 5. Modern scientists have ___________________ that those little prokaryotes _____________________ could have become the first chloroplasts and _________________. 6. The endosymbiotic theory____________, although suggestions have been made __________________ to deal with the origin of ________________________. 7. A number of _____________________ to the theory have been raised, among them the fact ___________________________ of most of the enzymes in chloroplasts and mitochondria ______________________. 8. The endosymbiotic theory is a good example of ______________________; and it gives us a useful perspective on the ___________________________ of the mitochondria and chloroplasts. WRITING Make a written translation of the following passage into English Для здійснення життєвих функцій евкаріотам необхідні органічні молекули: вуглеводи, такі, як цукор та крохмаль; білки, жири та нуклеїнові кислоти, такі, як ДНК. Цукор у вигляді глюкози особливо важливий, тому що евкаріоти використовують його як джерело енергії для побудови білків, жирів та інших органічних молекул. Фотосинтезуючі евкаріоти є автотрофами. До них належать, наприклад, вищі рослини, морські багатоклітинні водорості, мікроскопічні одноклітинні водорості – всі вони можуть самі синтезувати цукри. Ті організми, що мусять отримувати цукор із зовнішніх джерел, називають гетеротрофами. Серед гетеротрофів багато одноклітинних евкаріотів, всі гриби та тварини. Евкаріоти-гетеротрофи зазвичай поглинають поживні речовини їжі через плазматичну мембрану. Для цього вони їжу розщеплюють або перетравлюють. Гриби виділяють травні ферменти на поверхню поживного сережовища, часто розкладають (decaying) листя або гілки, а згодом вбирають звільнені ферментами поживні сполуки через клітинну стінку та плазматичну мембрану. На відміну від грибів, тварини спершу поглинають їжу в середину якоїсь травної структури, наприклад, шлунка. Там травні ферменти розщеплюють їжу і поживні речовини вбираються в клітини. Lesson 3 CELL STRUCTURE PRE-READING TASKS I. Answer the following questions · Can you name the main components of a typical cell? · Do cells of different types (e.g. plant and animal cells, etc.) have the same structure? · Can you describe the functions of some cellular components? Читайте також:
|
||||||||
|