Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






I. Answer the following questions

· What distinctive features of bacteria can you name?

· Should we consider bacteria our “friends” or “enemies”?

II. Listen to the following words and practice their pronunciation

Bacterium, tissue, symbiont, litotroph, saprobe, organotroph, obligate aerobe, facultative anaerobe, pilus, glycocalyx, capsule, binary traverse fission, eubacteria, archaebacteria, archaea.

READING COMPREHENSION AND VOCABULARY DEVELOPMENT

I. Match each word on the left to its correct definition on the right

1) encounter, v 2) tissue, n 3) available, adj 4) acquisition, n 5) projection, n 6) rotate, v 7) filament, n 8) adhere, v 9) precursor, n 10) decay, v 11) fertile, adj     a) to stick firmly to something; b) the process in which one gets or gains something; c) to come upon face-to-face; d) something that sticks out from a surface ; e) a single thread or a thin flexible threadlike object; f) present or ready for immediate use; g) something that happened or existed before something else and influenced its development ; h) able to produce good crops (about land); i) to turn about an axis or a center, revolve; j) to undergo decomposition; k) an aggregate of cells usually of a particular kind together with their intercellular substance that form one of the structural materials of a plant or an animal.

Читайте також:

  1. A. Read the text and decide if the following statements are true or false.
  2. Answer the following questions
  3. Answer the following questions.
  4. Answer the questions to the dialogue.
  5. Answer the questions.
  6. Answer the questions.
  7. Answer the questions.
  8. Answer the questions.
  9. Answer the questions. Don't forget how to use the Past Simple Tense.
  10. Answer the questions:
  11. Arrange the following units into two lexical and two terminological sets. I Give them corresponding names.
  12. Ask ten questions to the text so that the answers became the retelling of the text.




Переглядів: 489

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
II. Listen to the first part of the text and fill in the table below | II. Read the following text paying attention to the highlighted words. Explain or interpret the contextual meaning of the underlined phrases

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.