Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Заповідь №10. Будьте спритнішими

Ідея: мати ідею!

Станіслав-Єжи Лєц

Якою б не була ринкова швидкість обороту – старайтесь подвоювати її. Той факт, що багато ваших конкурентів неповороткі та повільні, – працює на вас.

Не важливо, наскільки сильніший від вас конкурент, – якщо будете спритнішими за нього, ви, а не він, одержите левову частку ринку. Якщо ви і ваша команда – спритні, ви встигнете зазнати невдачі та виграти, знову зазнати невдачі і виграти з наступної спроби, доки ваш конкурент лиш розвертається, щоб зробити першу спробу.

Ви щасливчик, що народились в даний час, який називається комп’ютерною епохою. У ваших руках усі можливості – з комп’ютером ви зможете все [56].

 

Запитання для повторення та обговорення

1. Розкрити зміст терміна «латеральне мислення».

2. Взаємозв’язок між творчістю і латеральним мисленням.

3. Навести порівняльну характеристику логічного і латерального мислення.

4. Дати характеристику процесу генерування та оцінювання ідей.

5. Навести основні критерії, яким повинні відповідати ідеї.

6. Розкрити суть і дати характеристику геніальній ідеї.

7. Розкрити зміст методу «мозкового штурму»: переваги та недоліки.

8. Інтуїтивний метод прогнозування: особливості та відмінності від інших методів.

9. Характеристика методу евристичного прогнозування.

10. Навести характеристику теорії вирішення дослідницьких задач.

11. Розкрити суть креативного підходу до прийняття рішення.

12. Метод нового покоління: «Еврика! Відповідь на стимули».

13. Навести порівняльну характеристику стимулів.

14. Десять заповідей для того, хто хоче перетворити мрію в реальність.

Завдання для самостійної роботи

1. Навести різні трактування поняття «креативність» і розкрити зміст комплексного підходу до креативності. Зв'язок компонентів креативності.

2. Глобальний попит на креативність. Ключові фактори успіху у бізнесі XXI століття. Оцінка потенціалу для створення креативних переваг перед конкурентами.

3. Дати характеристику сфер діяльності, в яких креативність є ключовим фактором успіху.

4. Дослідити бар’єри, що заважають креативно мислити.

5. Процес і природа людського мислення. Перебіг розумових дій та операцій.

6. Характеристика видів людського мислення. Мислення та розв’язування задач.

7. Принцип єдиного інтелекту і становлення мислення професіонала.

8. «Комп’ютерна метафора» та її роль у розумінні механізмів інтелекту людини. Експертні системи у сучасній науці та техніці.

9. Критичність мислення та його продуктивність. Формування інтелектуальної активності особистості.

10. Розкрити зміст і навести приклади практичного застосування конвергентного і дивергентного мислення.

11. Дати характеристику основним теоріям творчості. Будова і функції механізму творчості.

12. Охарактеризувати продукти творчості та розкрити їхній зміст.

13. Дати характеристику основним ознакам особистості. Розкрити зміст взаємозв’язку понять «особистість» і «творчість».

14. Характеристика індивідуальних здібностей та індивідуальної творчості.

15. Як ви розумієте дидактичний зміст системи: дитина – школяр – студент – спеціаліст?

16. Навести характеристику інтуїції як рушійної сили бізнесу.

17. Розкрити зміст терміна «латеральне мислення». Взаємозв’язок між творчістю і латеральним мисленням. Навести порівняльну характеристику логічного і латерального мислення.

18. Дати характеристику процесу генерування та оцінювання ідей. Навести основні критерії, яким повинні відповідати ідеї.

19. Метод «мозкового штурму»: переваги та недоліки. Інтуїтивні методи прогнозування: особливості та відмінності від інших методів.

20. Навести характеристику теорії вирішення дослідницьких задач.

21. Розкрити суть креативного підходу до прийняття рішення.

22. Характеристика нового методу генерування ідей.

23. Розробити десять заповідей для того, хто хоче перетворити мрію в реальність.


Читайте також:

  1. Будьте настирними
  2. Будьте настирними
  3. Будьте обережними, коли виходите на вулицю. Пам'ятайте, що у ожеледицю найчастіше трапляються струси, переломи, вивихи, розтяги та розриви.
  4. Відповідаючи на питання, будьте впевнені в своїй перемозі і все у вас вийде.
  5. Заповідь №4. Погляньте на речі простіше
  6. Заповідь №6. Продавайте і ще раз продавайте




Переглядів: 506

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Великі звершення | Теми рефератів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.