У серйозної людини небагато ідей. Людина, що має багато ідей, ніколи не є серйозною.
Поль Валері
Ви змушені бути креативним лідером. Це значить, що ви повинні знати свої можливості – і свої межі.
Креативні лідери уміють надихати своїх колег і підлеглих так, щоб ті робили неможливе, зробили те, що «й не снилось». Доведіть своїй команді, що вона зможе все. Якщо вони повірять вам – вони й зможуть все.
Зміцнюйте в команді відчуття колективізму, взаємопідтримки. Надихніть у ваших колег таку силу, яка дозволить їм ігнорувати думки скептиків про те, що марні всі зусилля.
Успіх складається з 10% везіння і 90% важкої праці. Тому ваш успіх залежить від вдало підібраної команди.
Не плутайте вдало підібраних людей з принципом добору під себе. Краще, якщо в людей вашої команди будуть знання, професійні навички і риси характеру, відмінні від ваших. Ще краще, якщо в команді будуть фахівці різних кваліфікацій. Але одне повинно бути подібним – система цінностей.
Заповідь №9. Продумуйте деталі
Скло, фарфор і репутація легко розбиваються – і ніколи не склеюються як до цього.
Бен Франклін
Одна справа – переконати покупця купити у вас щось один раз і зовсім інша – зробити його вашим постійним покупцем.
Дивно, але не велике визначає успіх. Ви повинні бути обережними у дрібницях: вони можуть неочікувано «вчепитись вам у горло». Ваші здібності відшукати вигідних покупців залежать від вашої уваги до дрібниць.
Ви можете обвести споживача навколо пальця тільки один раз. Але коли він з’ясує, що ваша ідея не така вже й гарна, як ви її представили, – ваш споживач до вас уже не повернеться ніколи.
Ціна втраченого споживача – величезна і непоправна.
Зосередьтесь на своєму продуктові: якщо його собівартість почала знецінювати ціну продажу, вдосконалюйте модель. Замість того, щоб прямувати до посередності, – тримайте планку якості високо.