МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тести до теми 51. Умови розвитку системи креативного менеджменту – це: а) відсутність адміністративного тиску на працівників; б) індивідуальний стиль діяльності; в) зниження собівартості готової продукції. 2. Умови розвитку системи креативного менеджменту – це: а) розроблення нових або вдосконалення наявних технологій; б) гарантування безпеки працівників, залучених до генерування креативних ідей; в) керівництво системою креативного менеджменту. 3. Умови розвитку системи креативного менеджменту – це: а) система управління якістю продукції; б) креативні ідеї й креативні рішення. в) можливість самостійного вибору форми збирання, оброблення і подання інформації під час вироблення креативних рішень. 4. Умови розвитку системи креативного менеджменту – це: а) наявність доступу до конфіденційної інформації; б) випадковий пошук ідей; в) наймання та утримання в організації креативних фахівців. 5. Умови розвитку системи креативного менеджменту – це: а) система логістичного менеджменту; б) отримання повноважень керівника робочої групи, що працює над удосконаленням креативного рішення; в) неприйняття стандартних завдань і готових відповідей. 6. До цілей креативного менеджменту слід віднести: а) креативні рішення; б) технології й методи креативного менеджменту; в) забезпечення здатності суб’єктів управління висувати і розвивати нові ідеї. 7. Цілями креативного менеджменту є: а) акумулювання нових ідей у формі наукової або технологічної інформації; б) інформація та комунікація; в) умови розвитку системи креативного менеджменту на підприємстві. 8. До функцій креативного менеджменту відносяться: а) суб’єкти керованої підсистеми управління, які висувають креативні ідеї; б) планування й організація креативної діяльності, мотивування суб’єктів креативної діяльності; в) креативні ідеї й креативні рішення. 9. До методів креативного менеджменту відносяться: а) суб’єкти креативного менеджменту; б) способи генерування креативних ідей суб’єктів, залучених до творчого процесу; в) плани розвитку креативної діяльності, організаційні зміни щодо формування креативних груп. 10. До цілей інноваційного менеджменту належать: а) зниження собівартості готової продукції, створення нових видів продукції; б) технології й методи креативного менеджменту; в) етапи інноваційного процесу підприємства як об’єкта системи креативного менеджменту. 11. До об’єктів системи креативного менеджменту належать: а) цілі креативного менеджменту; б) суб’єкти керованої підсистеми управління, які висувають креативні ідеї; в) функції креативного менеджменту. 12. В моделі чотирьох Р позитив – це: а) створення умов для стимулювання креативності; б) процеси, спрямовані на вивільнення мисленнєвого процесу з рамок буденності; в) постійне намагання розглядати проблеми як нові можливості. 13. В моделі чотирьох Рграйливість – це: а) використання дитячих рис своєї особистості: бажання йти на ризик, жартівливий підхід до вирішення проблем; б) формула креативності: 80% середовище + 20% технічні можливості; в) здатність визначати ті технології, які принесуть додаткові переваги перед конкурентами. 14. Загальнокорпоративна стратегія – це стратегія, що формується для: а) графічного зображення моделі чотирьох Р; б) розвитку організації в цілому. Рішення, які ухвалюються в цій стратегії, мають евристичний характер; в) окремого структурного підрозділу або окремого виду діяльності. 15. Маркетингова стратегія відображає: а) інтелект, інформацію, ідеї; б) використання різних методик, спрямованих на вдосконалення процесу творчого вирішення проблем; в) оцінювання теперішнього попиту і прогнозування його на майбутнє. 16. До принципів розвитку системи креативного менеджменту доцільно зарахувати: а) принцип комбінованого застосування різних методів акумулювання креативних ідей і вироблення креативних рішень; б) використання технічних засобів спостереження і контролю потоків інформації; в) методи креативного менеджменту. 17. Змінити зовнішнє середовище, щоб мінімізувати вплив бар’єрів на шляху розвитку креативності в організації, можливо шляхом: а) врахування особливостей фізичного середовища, не схильного до творчого мислення; б) тримати на робочому столі предмети, які надихають і стимулюють творче мислення; в) висунення безлічі нечітко сформульованих і не до кінця оформлених цілей. 18. Змінити свою поведінку, щоб мінімізувати вплив бар’єрів на шляху розвитку креативності в організації, можливо шляхом: а) створення «міжособистісного вакууму»; б) пропонування великої кількості ідей, які не мають відношення до проблеми, що вирішується; в) активних дій навіть за умов відсутності повної ясності з даної проблеми. 19. Змінити свої здібності, щоб мінімізувати вплив бар’єрів на шляху розвитку креативності в організації, можливо шляхом: а) віри в те, що мислення – це просто ще одна здібність, яку необхідно розвивати; б) використання методу «невизначеності»; в) висунення ідей, які охоче приймають більшість людей. 20. Змінити свої переконання, щоб мінімізувати вплив бар’єрів на шляху розвитку креативності в організації, можливо шляхом: а) використання синдрому впевненості в тому, щоб створити нове й оригінальне, потрібно бути експертом в даній галузі; б) працюючи в групі, сформулювати основні правила для мінімізації впливу бар’єрів на процес; в) висунення ідей, що виходять далеко за межі традиційної парадигми рішення даної проблеми. 21. Змінити себе, щоб мінімізувати вплив бар’єрів на шляху розвитку креативності в організації, можливо шляхом: а) «самоусунення» від вирішення проблем, що стоять перед організацією; б) висунення ідей, які гарантують мінімум ризику і максимум послідовності та стабільності; в) піддавання сумніву справедливості особистісних орієнтирів. 22. Для людей з адаптивним мисленням властиво: а) пропонувати ідеї, які охоче приймаються більшістю людей; б) висунення безлічі ідей, багато з яких не мають відношення до даної проблеми; в) використання синдромів особистості. 23. Для людей з інноваційним мисленням властиво: а) жити із синдромом переконань; б) генерування ідей, що виходять далеко за межі традиційної парадигми рішення даної проблеми; в) шукати рішення в структурі самої проблеми, використовуючи випробувані та передбачувані способи. 24. Для людей з адаптивним мисленням властиво: а) використовувати синдром здібностей «не виходити за рамки»; б) висування безлічі нечітко сформульованих і не до кінця оформлених цілей; в) схильність до більш ретельного вивчення однієї або декількох ідей. 25. Для людей з інноваційним мисленням властиво: а) генерування безлічі ідей, більшість з яких не мають відношення до проблеми, що вирішується; б) пропонування достатньої кількості ідей, базуючись на поставленому завданні й на відомих можливих рішеннях; в) руйнувати бар’єри творчого мислення або мінімізувати їхній вплив. Читайте також:
|
||||||||
|