МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тести до теми 61. Культура, стиль лідерства і цінності – це: а) роль лідера і стиль лідерства, а також реальні цінності, якими організація живе; б) формальні організаційні структури, а також тіньова сторона організації; в) системи заохочень, визнання та напрям кар’єрного зростання. 2. Структури і системи – це: а) навички і ресурси: процес залучення, навчання і використання творчих талантів; б) формальні організаційні структури, а також тіньова сторона організації; в) культура, стиль лідерства і цінності. 3. Навички і ресурси – це: а) необхідність знаходити баланс між структурованістю і хаосом залежно від потреб зацікавлених сторін; б) реальні цінності, якими живе організація; в) процес залучення, навчання і використання творчих талантів. 4. Конкурентних переваг організація може добитись за допомогою: а) спеціалізації; б) максимальних ресурсів; в) горизонтальної побудови структури. 5. Принцип підпорядкованості – це: а) структура і наявність відповідних засобів комунікативного процесу; б) ситуація, за якої різні керівники координуватимуть свої завдання одному виконавцю; в) відсутність будь-якої невизначеності. 6. До переваг чіткого визначення посадових обов’язків відносяться: а) відсутність можливості проявити свою індивідуальність; б) надлишкова жорсткість і закономірність при організаційних змінах; в) правильне координування дій. 7. До недоліків матричної структури відносяться: а) відсутність злагодженої неформальної взаємодії між функціональними та лінійними керівниками; б) чітка структура з відповідними функціональними зв’язками; в) обмежені можливості прориву вузьких місць та поточних проблем. 8. У креативних організаціях існують такі формальні структурні елементи: а) боротьба за ресурси; б) мінімум рівнів ієрархії; в) жорстка структура. 9. До структурних форм, які впливають на креативність організації, відносяться: а) бюрократична структура; б) трубопровід ідей; в) венчурні групи. 10. До структурних форм, які впливають на креативність організації, відносяться: а) віртуальна організація; б) трубопровід ідей; в) принцип підпорядкованості. 11. Модель організаційної культури Хенді виділяє наступні шаблонні типи культури: а) зовнішнє середовище, поведінка працівників; б) владна культура, рольова культура, культура задачі, культура особистості; в) відповідні канали комунікацій, гнучкість структури. 12. Принцип елегантності креативного лідерства передбачає: а) поведінка окремих членів групи спрямована на створення її основоположних принципів або цінностей; б) пошук шляхів для подолання бар’єрів; в) мінімальне використання таких елементів, як влада, вплив і повноваження. 13. Міжособовий і соціальний інтелект – це: а) комунікабельність, вміння проводити переговори, ефективне налагоджування контактів; б) образне мислення, використання аналогій у міркуваннях; в) вміння активно слухати і розмірковувати та виступати перед аудиторією. 14. Візуально-просторовий інтелект – це: а) вміння активно слухати, здатність до письмового викладення думок; б) образне мислення, цілісне сприйняття ситуації, використання аналогій у міркуваннях; в) відчуття ритму, сприйнятливість до емоцій та інтонацій. 15. Внутріособовий або інтуїтивний інтелект – це: а) відчуття ритму, сприйнятливість до емоцій та інтонацій; б) аналітичний склад мислення, здатність до вирішення проблем, структурний підхід; в) керування внутрішніми цінностями, що виходять з інтуїції і мають потребу бути несхожими на інших. 16. До основних принципів, які лежать в основі більшості креативних методик, належать: а) клімат, визначення проблеми, відсторонення від проблеми; б) непрямий метод стимулювання креативності; в) різні види інтелекту. 17. Визначити основні рівні інформаційної культури: а) владна культура, рольова культура, культура особистості; б) функціональна культура, культура обміну, культура пошуку і культура відкриттів; в) культура, стиль, цінності. 18. Зіткнення протилежних думок і поглядів у процесі генерування та прийняття ідей приводить до: а) виникнення деструктивних конфліктів; б) розбіжностей, що переростають в особистісні та емоційні протистояння, які стають «хронічним захворюванням» організації; в) виникнення довіри – довіра до сміливого прийняття на себе ризику, який сприяє креативності. 19. Конфлікт, як зіткнення протилежних поглядів, необхідний для: а) стимулювання креативності; б) протистояння між керівником і його підлеглими; в) виникнення деструктивних конфліктів.
Читайте також:
|
||||||||
|