МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тести до теми 61. Культура, стиль лідерства і цінності – це: а) роль лідера і стиль лідерства, а також реальні цінності, якими організація живе; б) формальні організаційні структури, а також тіньова сторона організації; в) системи заохочень, визнання та напрям кар’єрного зростання. 2. Структури і системи – це: а) навички і ресурси: процес залучення, навчання і використання творчих талантів; б) формальні організаційні структури, а також тіньова сторона організації; в) культура, стиль лідерства і цінності. 3. Навички і ресурси – це: а) необхідність знаходити баланс між структурованістю і хаосом залежно від потреб зацікавлених сторін; б) реальні цінності, якими живе організація; в) процес залучення, навчання і використання творчих талантів. 4. Конкурентних переваг організація може добитись за допомогою: а) спеціалізації; б) максимальних ресурсів; в) горизонтальної побудови структури. 5. Принцип підпорядкованості – це: а) структура і наявність відповідних засобів комунікативного процесу; б) ситуація, за якої різні керівники координуватимуть свої завдання одному виконавцю; в) відсутність будь-якої невизначеності. 6. До переваг чіткого визначення посадових обов’язків відносяться: а) відсутність можливості проявити свою індивідуальність; б) надлишкова жорсткість і закономірність при організаційних змінах; в) правильне координування дій. 7. До недоліків матричної структури відносяться: а) відсутність злагодженої неформальної взаємодії між функціональними та лінійними керівниками; б) чітка структура з відповідними функціональними зв’язками; в) обмежені можливості прориву вузьких місць та поточних проблем. 8. У креативних організаціях існують такі формальні структурні елементи: а) боротьба за ресурси; б) мінімум рівнів ієрархії; в) жорстка структура. 9. До структурних форм, які впливають на креативність організації, відносяться: а) бюрократична структура; б) трубопровід ідей; в) венчурні групи. 10. До структурних форм, які впливають на креативність організації, відносяться: а) віртуальна організація; б) трубопровід ідей; в) принцип підпорядкованості. 11. Модель організаційної культури Хенді виділяє наступні шаблонні типи культури: а) зовнішнє середовище, поведінка працівників; б) владна культура, рольова культура, культура задачі, культура особистості; в) відповідні канали комунікацій, гнучкість структури. 12. Принцип елегантності креативного лідерства передбачає: а) поведінка окремих членів групи спрямована на створення її основоположних принципів або цінностей; б) пошук шляхів для подолання бар’єрів; в) мінімальне використання таких елементів, як влада, вплив і повноваження. 13. Міжособовий і соціальний інтелект – це: а) комунікабельність, вміння проводити переговори, ефективне налагоджування контактів; б) образне мислення, використання аналогій у міркуваннях; в) вміння активно слухати і розмірковувати та виступати перед аудиторією. 14. Візуально-просторовий інтелект – це: а) вміння активно слухати, здатність до письмового викладення думок; б) образне мислення, цілісне сприйняття ситуації, використання аналогій у міркуваннях; в) відчуття ритму, сприйнятливість до емоцій та інтонацій. 15. Внутріособовий або інтуїтивний інтелект – це: а) відчуття ритму, сприйнятливість до емоцій та інтонацій; б) аналітичний склад мислення, здатність до вирішення проблем, структурний підхід; в) керування внутрішніми цінностями, що виходять з інтуїції і мають потребу бути несхожими на інших. 16. До основних принципів, які лежать в основі більшості креативних методик, належать: а) клімат, визначення проблеми, відсторонення від проблеми; б) непрямий метод стимулювання креативності; в) різні види інтелекту. 17. Визначити основні рівні інформаційної культури: а) владна культура, рольова культура, культура особистості; б) функціональна культура, культура обміну, культура пошуку і культура відкриттів; в) культура, стиль, цінності. 18. Зіткнення протилежних думок і поглядів у процесі генерування та прийняття ідей приводить до: а) виникнення деструктивних конфліктів; б) розбіжностей, що переростають в особистісні та емоційні протистояння, які стають «хронічним захворюванням» організації; в) виникнення довіри – довіра до сміливого прийняття на себе ризику, який сприяє креативності. 19. Конфлікт, як зіткнення протилежних поглядів, необхідний для: а) стимулювання креативності; б) протистояння між керівником і його підлеглими; в) виникнення деструктивних конфліктів.
Читайте також:
|
||||||||
|