МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тести до теми 71. Спонукання менеджера і підлеглого до творчості випливають з: а) потреб, переконань, ідеалів, інтересів і настроїв; б) психологічної установки; в) соціальних сподівань менеджера. 2. Психологічна система «керівник-підлеглий» формує: а) тісний контакт із підлеглим; б) духовний світ підлеглого; в) «бар’єр надмірної довіри». 3. Тісний контакт із підлеглими – це: а) формування знань, навичок і вмінь; б) психологічний стан налаштованості на діяльність; в) потрібна умова спілкування і передавання інформації. 4. Експресивність у спілкуванні – це: а) спроможність яскраво і конкретно висловлювати думки і почуття, своє ставлення до почутої інформації; б) формування знань, навичок і вмінь; в) потрібна умова спілкування і передавання інформації. 5. Новизна інформації – це: а) вміння добирати і вживати слова, словосполучення, синтаксичні конструкції тощо; б) певні ідеї, проблеми, дії, змістові завдання і задачі, які потрібно розв’язати під час роботи; в) тісний контакт із підлеглими. 6. Лідерство – це: а) психологічний стан налаштованості на діяльність; б) спроможність яскраво і конкретно висловлювати думки і почуття; в) поведінка організації, спрямована на створення або зміну її основоположних принципів і цінностей. 7. Креативний лідер – це: а) провідник концепцій: він чутливо відчуває ідеї й уміє їх так впровадити в організації, що вони отримують підтримку і ресурси, необхідні для їхньої реалізації; б) управлінець, заклопотаний стилем, процесом; в) наявність в організації менеджера концепцій. 8. Креативний лідер – це: а) система корпоративних цінностей, яку сповідує керівник організації; б) керівник, який володіє вмінням змінювати стиль керівництва, переходячи від одного до іншого, не втрачаючи довіри підлеглих; в) керівник, який має у своєму розпорядженні доступ до ресурсів та фінансів. 9. Креативна діяльність проявляється у: а) формуванні знань, навичок і вмінь; б) наявності креативного лідера в організації; в) швидкості, точності, гнучкості, оригінальності мислення, багатій уяві тощо. 10. Лідер – це: а) людина, яка бачить у своїх думках мету, а також прагне уявити весь процес її досягнення; б) особа, яка боїться хаосу і від страху впадає в агресію; в) особа, наділена психологічними установками. 11. Менеджер концепцій за мету своєї діяльності має: а) розвиток тісного контакту з підлеглими; б) створювати центр творчості, який допоможе організації вибрати напрям руху та служитиме джерелом його енергії; в) створювати умови для спілкування і передавання інформації. 12. Адаптивне навчання – це: а) процес, який може привести до навчання; б) навчання, пов’язане з тим, для чого навчаються; в) навчання, пов’язане з одержанням інформації та її наступним адаптуванням і використанням. 13. Трансформаційне навчання – це: а) навчання, пов’язане з тим, для чого навчаються, тобто кінцевою метою; б) навчання з метою змінити поведінку; в) процес, який може привести до навчання. 14. Процес управління змінами включає такі етапи: а) формування знань, навичок і вмінь; б) розуміння змін, розробка стратегії змін, впровадження змін; в) генерування та оцінка ідей. 15. Впровадження змін – це процес: а) який може привести до навчання; б) спонукання менеджера і підлеглого до творчості; в) визначення основних шляхів і засобів реалізації стратегічного плану змін. Читайте також:
|
||||||||
|