МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Тести до теми 71. Спонукання менеджера і підлеглого до творчості випливають з: а) потреб, переконань, ідеалів, інтересів і настроїв; б) психологічної установки; в) соціальних сподівань менеджера. 2. Психологічна система «керівник-підлеглий» формує: а) тісний контакт із підлеглим; б) духовний світ підлеглого; в) «бар’єр надмірної довіри». 3. Тісний контакт із підлеглими – це: а) формування знань, навичок і вмінь; б) психологічний стан налаштованості на діяльність; в) потрібна умова спілкування і передавання інформації. 4. Експресивність у спілкуванні – це: а) спроможність яскраво і конкретно висловлювати думки і почуття, своє ставлення до почутої інформації; б) формування знань, навичок і вмінь; в) потрібна умова спілкування і передавання інформації. 5. Новизна інформації – це: а) вміння добирати і вживати слова, словосполучення, синтаксичні конструкції тощо; б) певні ідеї, проблеми, дії, змістові завдання і задачі, які потрібно розв’язати під час роботи; в) тісний контакт із підлеглими. 6. Лідерство – це: а) психологічний стан налаштованості на діяльність; б) спроможність яскраво і конкретно висловлювати думки і почуття; в) поведінка організації, спрямована на створення або зміну її основоположних принципів і цінностей. 7. Креативний лідер – це: а) провідник концепцій: він чутливо відчуває ідеї й уміє їх так впровадити в організації, що вони отримують підтримку і ресурси, необхідні для їхньої реалізації; б) управлінець, заклопотаний стилем, процесом; в) наявність в організації менеджера концепцій. 8. Креативний лідер – це: а) система корпоративних цінностей, яку сповідує керівник організації; б) керівник, який володіє вмінням змінювати стиль керівництва, переходячи від одного до іншого, не втрачаючи довіри підлеглих; в) керівник, який має у своєму розпорядженні доступ до ресурсів та фінансів. 9. Креативна діяльність проявляється у: а) формуванні знань, навичок і вмінь; б) наявності креативного лідера в організації; в) швидкості, точності, гнучкості, оригінальності мислення, багатій уяві тощо. 10. Лідер – це: а) людина, яка бачить у своїх думках мету, а також прагне уявити весь процес її досягнення; б) особа, яка боїться хаосу і від страху впадає в агресію; в) особа, наділена психологічними установками. 11. Менеджер концепцій за мету своєї діяльності має: а) розвиток тісного контакту з підлеглими; б) створювати центр творчості, який допоможе організації вибрати напрям руху та служитиме джерелом його енергії; в) створювати умови для спілкування і передавання інформації. 12. Адаптивне навчання – це: а) процес, який може привести до навчання; б) навчання, пов’язане з тим, для чого навчаються; в) навчання, пов’язане з одержанням інформації та її наступним адаптуванням і використанням. 13. Трансформаційне навчання – це: а) навчання, пов’язане з тим, для чого навчаються, тобто кінцевою метою; б) навчання з метою змінити поведінку; в) процес, який може привести до навчання. 14. Процес управління змінами включає такі етапи: а) формування знань, навичок і вмінь; б) розуміння змін, розробка стратегії змін, впровадження змін; в) генерування та оцінка ідей. 15. Впровадження змін – це процес: а) який може привести до навчання; б) спонукання менеджера і підлеглого до творчості; в) визначення основних шляхів і засобів реалізації стратегічного плану змін. Читайте також:
|
||||||||
|