МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Мольєр і світовий театрМольєр — реформатор високої комедії — Спираючись на традиції народного театру, Мольєр розробив своє розуміння природи та призначення сміху: смішне варто видобувати із зображуваної дійсності; сміх, що викликає комедія, цінний не тільки сам по собі, він має впливати на суспільство — шляхом висміювання вад людей досягається їхнє виправлення, тому сміх набуває надзвичайного суспільного значення. — Театр, на думку Мольєра, має відображати дійсність, вади людей, тобто не тільки розважати, а ще й виховувати. — Використовує у своїх п'єсах не тільки словесні образи, а ще й співи, музику, танці, що зумовило появу опери та балету. — Мова комедій Мольєра наближена до розмовного стилю. — Дійові особи п'єс — не міфічні та історичні герої, а люди з реального життя. — Персонажі чітко поділяються на позитивних і негативних, хоча драматург зробив крок у напрямку до реалізму, утверджуючи тип так званого «багатозначного образу». — Основним критерієм оцінки в комедіях французького драматурга був розум, здоровий глузд. — Герої зображалися схематично, вони були статичними, універсальними типами, що також відповідало вимогам класицизму. — Письменник умів майстерно поєднати комічне і трагічне, що надавало його персонажам особливої привабливості та виразності. — Творчість французького комедіографа відзначається всеосяжністю зображення реальності. У його п'єсах різнобічно висвітлюється життя усіх представників суспільних прошарків. — Мольєр домагався природної гри акторів, щоб глядач у сценічних персонажах міг впізнати себе. — Мольєр розвивав техніку сценічної мови, в якій велику роль відігравав темп, інтонації, паузи тощо. — У театрі французького комедіографа переважала синтетична манера гри, тобто актор мусив уміти не тільки говорити, а й співати, танцювати, представляти пантоміми. — «Висока комедія», створена Мольером, поєднується з трагедією багатьма своїми рисами: її головний герой охоплений, як правило, величезною пристрастю, непереборною жагою — звідси його не менша, ніж у героїчного героя, цілісність, звідси ж суб'єктивна впевненість у правоті своїх дій. Історичне значення творчості Мольєра визначається впливом його драматургії на розвиток французької комедіографії від Ж. Ф. Реньяра до П. О. Бомарше, вона дала поштовх народженню національної реалістичної драматургії в Англії (У. Конгрив, У. Уїчерлі, Г. Філдінг, Р. Шерідан), в Іспанії (Р. де ла Крус, Н. Ф. Де Моратін), в Італії (Дж. Джільї, Я.Неллі, К. Гольдоні), у Німеччині (X. Вейзе, ранні п'єси Г. Е. Лессінга, И. В. Гете). У сценічній історії п'єс Мольєра значне місце займають вистави сучасного французького театру. ПИТАННЯ ДЛЯ САМОКОНТРОЛЮ 1. Яке місце займав жанр комедії у ієрархії жанрів класицизму? Чим це було зумовлено? 2. Що вплинуло на формування Мольєра як творчої особистості? 3. Чи схвалював творчість великого комедіографа король? Що є цьому підтвердженням? 4. Чи дотримувався Мольєр вимог класицизму під час створення своїх комедій? Чим це зумовлено? 5. Чи справедливим є твердження про те, що Мольєр підніс комедію на новий рівень розвитку? Читайте також:
|
||||||||
|