МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Етнопедагогіка - основа сучасної національної системи вихованняУкраїнська етнопедагогіка є власне національною виховною системою, що сформувалася завдяки поєднанню народного, національного і загальнолюдського, завдяки зв'язку минулого і загальнолюдського, минулого з сучасним в історії нашого народу. Ця система є сьогодні надійним фундаментом національного реформування нашої освіти і виховання, розв'язання тих завдань формування особистості громадянина України, які чітко визначені в Концепції громадянського виховання та Концепції 12-річної загальноосвітньої школи. А ці завдання, відповідно до названих документів, такі: • сформувати свідомого громадянина, патріота, професіонала, людину з притаманними їй особистісними якостями й рисами характеру, світоглядом і способом мислення, почуттями, вчинками та поведінкою; • сформувати такі особистісно значущі якості, як національна свідомість, духовність людини. Домінантою виховного процесу має стати формування в учнів патріотизму з новим змістовим наповненням. Це виховання почуття любові до рідного краю, свого народу, держави, відповідальності за їх майбутнє, відкритості до сприймання різноманітних культур світу, освоєння духовних цінностей людства - гуманізму, свободи, справедливості, толерантності, культури миру, національного примирення, збереження природи, всебічний розвиток індивідуальності дитини.
Література для самостійного опрацювання 1. Волков Г.Н. Этнопедагогика. - Чебоксари, 1966. 2. Измайлов А. Народная педагогика. - М., 1991. 3. Державна національна програма «Освіта» («Україна XXI століття»). - К., 1994. 4. Концепція безперервної системи національного виховання. - К., 1994. 5. Концепція виховання у національній системі освіти // Освіта України, 1996. 6. Концепція національного виховання // Освіта. — 1996. — 7 серпня. 7. Скуратівський В.Т. Берегиня. - К., 1987. 8. Стельмахович М. Українська народна педагогіка. - К., 1997. 9. Сявавко Є. Українська етнопедагогіка в її історичному розвитку. -К, 1974. 10. Українська народна педагогіка в школі: Методичні рекомендації. -К., 1990. Контрольні запитання і завдання 1. За якими критеріями народ визначав рівень вихованості людини? 2. Визначте основні компоненти змісту виховання в народній педагогіці: а) людини; б) громадянина; в) сім'янина. 3. Складіть логіко-структурні таблиці: «Чинники формування особистості в українській народній педагогіці», «Методи і прийоми народного виховання». 4. Чому етнопедагогіка є основою сучасної національної системи виховання? Аргументуйте відповідь. ТЕМА 3. Виховний ідеал української народної педагогіки ПЛАН
1. Суть виховного ідеалу. Традиційний український ідеал людини.
2. Тип досконалої людини в українській козацькій педагогіці.
3. Виховний ідеал у творчості педагога і психолога Г. Ващенка.
4. Сучасний ідеал українського національного виховання.
Читайте також:
|
||||||||
|