МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
EXERCISES
EXERCISE 1. Найдите в тексте эквиваленты следующих слов и словосочетаний: 1.которые их соединяют 2.основная функция 3.со всеми необходимыми средствами 4.несколько основных систем 5.переносится кровотоком 6.ведущих к ним воздухоносных путей 7.где он поступает в кровоток 8.выводить мочу из почек 9.до тех пор, пока она не выведена 10.вырабатываются вещества – регуляторы
EXERCISE 2. Найдите в тексте предложения, которые содержат следующие слова и словосочетания: 1.main systems of the body 2.the skeletal system 3.to move about 4.a complex information system 5.to be pumped through the blood vessels 6.transportation system 7.a number of associated glands 8.to convey oxigen 9.until it is discharged 10.a large number of activities
EXERCISE 3. Ответьте на следующие вопросы:
1.What are the functions of the skeletal and muscular system? 2.What is carried by the blood stream? 3.What is the chief function of the blood? 4.What does the nervous system consist of? 5.What is the main function of the respiratory system? 6.What does the urinary system consist of? 7.How do the kidneys produce urine? 8.How is the urine discharged from the body?
EXERCISE 4. Составьте предложения из разбросанных слов: 1.The, system, begins, digestive, mouth, the, with. 2.Function, to remove, major, the, of, urinary, the, system, urine, is. 3.Is, the, system, of, complex, one, the, nervous, most, systems, all, of, body, human 4.Lymph, are, blood, and, the, tissues, body, of, liquid, the. 5.Includes, muscles, the, and, musculoskeletal, system, bones, joints.
EXERCISE 5.Вставьте пропущенные слова:
1.Another important function of the kidney is to maintain the … balance of water, salt and acid in the body fluids. 2.The brain is the … center for regulating and coordinating body activities. 3.Respiration is the …process of breathing.
4.The blood and lymphatic systems have many … . 5.Joints are the places where … come together. 6.The endocrine system is composed of … located in different regions of the body.
EXERCISE 6. Вставьте артикль там, где необходимо. 1. … main systems of … body have groups of organs working together to perform complex functions. 2. … mouth, esophagus, stomach, small and large intestines are organs which compose … digestive system. 3.There are some organs within … each system. 4. … circulatory system is also called … cardiovascular system. 5.The main function of … respiratory system is to convey … oxygen and to remove …carbon dioxide
EXERCISE 7. Переведите на английский язык следующие предложения: 1.Организм человека насчитывает несколько систем. Это группы органов, совместно функционирующие для выполнения сложных функций организма человека. 2.Пищеварительная система начинается в полости рта. 3.Нервная система – это самая сложная информационная система. 4.Главная функция мышечной системы – это осуществление движения. 5.Суставы – это места соединения костей. 6.Эндокринная система состоит из желез, расположенных в различных частях организма человека. 7.Скелетная система состоит из костей, а также связок и хрящей, соединяющих их. 8.Сердечно – сосудистая система выполняет транспортную функцию в организме
EXERCISE 8. Перескажите текст, пользуясь планом на с.65.
Читайте також:
|
||||||||
|