МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
EXERCISESEXERCISE 1 Найдите в тексте эквиваленты слов и словосочетаний:
1.Состоять из 2.Быть скрытым 3.Называться 4.Быть нечувствительным к боли 5.Содержит кровеносные сосуды и нервные окончания 6.Быть покрытым чем – либо 7.Наружный слой 8.Мягкая фиброзная ткань EXERCISE 2 Процитируйте предложения со следующими словами и словосочетаниями: 1.Visible 2.The function 3.To be composed of 4.The hardest substance in the body 5.Very sensitive to pain 6.Soft tissue 7.Alveolar process 8.To be attached EXERCISE 3. Ответьте на следующие вопросы: 1.What does a tooth consist of? 2.How is the junction of crown and root called? 3.What is every tooth composed of? 4.What do you know about enamel? 5.Where does cementum meet enamel? 6.What is cementum? 7.Is dentine sensitive to pain? 8.What does pulp contain? 9.What supporting structures can you name? EXERCISE 4 Вставьте артикли, где это необходимо: 1.… tooth consists of a crown and one or more roots. … crown is …visible part, … root is … hidden part. 2.… tooth is composed of enamel, dentine, cementum and pulp. 3.Enamel is … hardest substance in the body. 4.Cementum is … outer covering of …root. 5.Dentine occupies … interior of the crown and root. 6.… vessels and … nerves of the pulp enter … root apex through the apical foramen. 7.… space occupied by the pulp is called … pulp chamber. 8.29 9.Every tooth is inserted into … jaw by its roots. 10.… part of the jaw containing the teeth is known as the alveolar process. 11.It is covered with … soft tissue called gum. 12.… tooth is attached to its socket in the jaw by … soft tissue called the periodontal membrane.
EXERCISE 5. Вставьте предлоги или наречия:
1.Every tooth consists…a crown and one or more roots. 2.It is insensitive … pain. 3.Any damage caused … decay or injury is permanent. 4.Cementum is similar … structure to bone. 5.Dentine occupies the interior … the crown and root. 6.Vessels and nerves of the pulp pass … the root canal … the crown dentine. 7.A tooth is inserted … the jaw … its root. 8.Any tooth is attached … its socket … the jaw … a soft fibrous tissue called the periodontal membrane.
EXERCISE 6. Задайте вопросы к выделенным словам в ответах:
1. The root is the part hidden inside the jaw. 2.The microscope shows that it consists of long solid rods. 3.Cementum is similar in structure to bone. 4.Cementum meets enamel at the neck of the tooth. 5.Dentine is very sensitive to pain. 6.The pulp is purely soft tissue. 7.The alveolar process is covered with gum. 8.Periodontal membrane acts as a shock absorber.
EXERCISE 7. Переведите на английский следующие предложения: 1.Коронка, шейка и корни составляют зуб. 2.Место перехода коронки в корень называется шейкой. 3.Эмаль – самая твердая часть человеческого тела. 4.Цемент соединяется с эмалью у шейки зуба. 5.Дентин очень чувствителен к боли. 6.В отличие от других структур зуба, пульпа – это рыхлая ткань. 7.Зуб удерживается в десне корнем и периодонтом. 8.Альвеолярный отросток покрыт мягкой тканью, называемой десна. 9.Периодонтальная мембрана действует как амортизатор.
EXERCISE 8. Задайте 10 вопросов к тексту « Structure of teeth». EXERCISE9. Приготовьте пересказ текста « Structure of teeth». Читайте також:
|
||||||||
|