МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
EXERCISESEXERCISE 1 Найдите в тексте эквиваленты следующих слов и словосочетаний: 1.полость, содержащая основные органы пищеварения 2.отделено от грудной клетки 3.после проглатывания 4.первый этап пищеварения 5.попадает в тонкий кишечник 6.где завершается пищеварение 7.вырабатывает свои ферменты 8.первый отдел кишечника 9.не переваренные остатки пищи 10.ведущий от кишечника к прямой кишке 11.вся система труб 12.проникать через стенку 13.она скапливается в желчном пузыре EXERCISE 2. Процитируйте предложения из текста со следующими словами и словосочетаниями: 1.the main organs 2.below the chest 3.to lie below 4.the stomach enzymes 5.the partially digested food 6.digestion is completed 7.to manufacture 8.to receive some help 9.in the loop of the duodenum 10.to pass into 11.nearly two metres long 12.waste food remnants 13.to be eliminated from the body 14.the digested food 15.known as 16.underneath the liver
EXERCISE 3. Ответьте на вопросы: 1.What is the abdomen? 2.Where is it situated? 3.Where does the stomach lie? 4.How long does food stay in the stomach? 5.What does the partially digested food enter? 6.Where is digestion completed? 7.What does the small intestine manufacture? 8.Where does pancreas lie? 9.What does it produce? 10.What is the large intestine? 11.How long is it? 12.What does the large intestine do? 13.Can you characterize the alimentary canal? 14.What carries the digested food to the liver? 15.Where does the liver lie and what does it do? 16.How is digestive juice called? EXERCISE 4. Задайте вопросы к следующим утверждениям: MODEL: I have already translated the test. (your friend) Has your friend translated it too?
1.The small intestine has manufactured its own enzymes. (pancreas) 2.The abdomen has been described in this text. (the stomach) 3.Some enzymes have passed into the duodenum. (the digestive juice) 4.The first stage of digestion has taken place in the mouth. (the second stage) 5.The blood has carried the digested food to the liver. (pancreatic juice)
EXERCISE 5. Поставьте глаголы в правильную форму.(Present Simple, Past Simple, Present Progressive and Present Perfect) 1.I (to be) a medical student. I (to have) an English class now. We (to do) just Exercise 6 and now we (to do) exercise 7. 2.“You (to buy) the necessary food already?” “Yes, I have,” 3.“He (to come) just to the office. It’s a quarter to nine.””And he (to come) to the office yesterday?” “He (to come) at five minutes to nine yesterday.” 4.I (to translate) the next an hour ago, but my friend (not to translate) it yet. 5.He (not to go) to college yesterday. He (to be) ill. 6.“You (to be) in the library today?” “No, I (to be) there yesterday.”
EXERCISE 6. Переведите на английский язык следующие предложения: 1.Брюшная полость расположена непосредственно под грудной клеткой. 2.Желудок лежит под диафрагмой и получает пищу, которая уже прошла через пищевод. 3.В желудке пища остается несколько часов. 4.Из желудка пища попадает в тонкий кишечник, происходит ее полное переваривание. 5.Толстый кишечник имеет длину около двух метров. 6.Здесь происходит всасывание воды и минеральных веществ из не переваренных остатков пищи. 7.Вся система, которую проходит пища от полости рта до ануса, называется пищеварительным трактом.
EXERCISE 7. Работа в парах. Задайте 10 вопросов к тексту “The abdomen”. EXERCISE 8. Перескажите текст “The abdomen”
Читайте також:
|
||||||||
|