МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
EXERCISESEXERCISE 1.Найдите в тексте эквиваленты следующих слов и словосочетаний: 1.организму необходимо 2.быть специально переработанным 3.оно производится 4.по мере ее прохождения 5.небольшое количество 6.можно найти 7.для роста и восстановления клетки 8.обеспечивать энергией 9.для осуществления их функций 10.дополнительный источник энергии 11.желудочный сок 12.ежедневно
EXERCISE 2. Процитируйте предложения из текста со следующими словами и словосочетаниями: 1.to provide 2.utilized 3.to be of any use 4.to be known as 5.certain substances 6.vitamins and minerals 7.to be found 8.body cells 9.fatty acid 10.a layer 11.insulation 12.sweat
EXERCISE 3. Ответьте на вопросы по тексту 1.What does the body require for life? 2.Can food be utilized in the form in which it is eaten? 3.How is the processing of the food by the body called? 4.What are enzymes? 5.What does our food consist of? 6.Where are proteins found? 7.What are proteins necessary for? 8.What do carbohydrates provide body cells with? 9.Where is body fat stored? 10.How does body fat act? 11.How much water is it necessary to drink daily?
EXERCISE 4. Задайте вопросы к выделенным словам: 1. Saliva is always present in the mouth. 2.Hunger and the thought, smell, sight and taste of food all stimulate an increased flow of salivafrom the glands. 3. Saliva glands only produce saliva. 4. They must not be confused with the glands, which produce hormones.
EXERCISE 5. Переведите на английский язык предложения: 1.Для его функционирования организму необходима энергия. 2.Пища должна быть специально переработана для потребления организмом. 3.Пищеварение осуществляется при помощи ферментов, вырабатываемых организмом. 4.Кроме белков, углеводов и жиров пища содержит витамины и минеральные вещества. 5.Белки необходимы для роста и восстановления клетки. 6.Углеводы превращаются в глюкозу в процессе пищеварения. 7.Жир является дополнительным источником энергии. 8.Многие продукты питания содержат в себе большое количество воды.
EXERCISE 6. Задайте по 10 вопросов по тексту”Digestion”. EXERCISE 7. Перескажите текст ”Digestion”. ACTIVE VOCABULARY Read and learn the following words and word combinations: 1. harmlessбезвредный 2. dangerous опасный 3. subdivide подразделять 4. shape очертание, форма 5. decayed teeth гнилые (испорченные) зубы 6. chainцепь 7. clusterгроздь 8. strainштамм 9. gumboilфлюс 10. acute острый 11.. gingivitis воспаление десен 12. exist существовать 13. surviveвыживать 14. resistantрезистентный, устойчивый Читайте також:
|
||||||||
|