МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Культура мовленняКультура мовлення — це духовне обличчя людини. Вона свідчить про загальний розвиток особистості, ступінь пршіучення її до духовних багатств рідного народу й надбань усього людства. Основою мовленнєвої культури є грамотність, тобто дотримання загальноприйнятих літературних норм у користуванні лексичними, фонетичними, морфологічними, синтаксичними і стилістичними засобами мови. Але цим поняття мовленнєвої культури не вичерпується. Мовлення має бути не тільки правильним, а й лексично багатим, синтаксично різноманітним. Щоб цього досягти, слід вслухатися в живе мовлення, вдумливо читати політичну, художню, наукову літературу, звертаючи при цьому увагу на вживання окремих слів, на особливо вдалі висловлювання, на побудову речень, користуватися словниками. Треба активно розвивати своє мовлення: усно й письмово викладати думки, виправляти себе, перебудовувати сказане, шукати найкращі й найдоцільніші варіанти висловлювання (3 посібн.).
Завдання 6. Доберіть синоніми до поданих слів: Абсолютний, авторитетний, базар, безкоштовний, витрата, громада, дебати, етикет, заява, заповіт, закон, контракт, ліцензія, нелегальний, офіційний, партнер, план, плата, рецензія, професія, скарга, угода, фінанси, хибити, частка, юридичний, юрист, юстиція. Завдання 7. Виправте і запишіть правильні відповідники поданих слів. З п'ятьома (на вибір) складіть речення. Співставляти, таможня, виступаючий, всезагальний, багато-численний, казна, повістка дня, предложено, груз, підписка, получка, бувший, слідуючий, государство, прийомна, початкуючий, оточуюче середовище. Завдання 8. Доберіть українські відповідники до слів іншомовного походження. Анархія, апеляція, баланс, бартер, дебати, домінувати, електо-рат, ідентичний, компенсація, лаконічний, лімітувати, симптом. Завдання 9. Запишіть фразеологізми, поясніть їх значення та джерела походження, скористайтеся фразеологічним словником. По всіх швах. Авгієві стайні. Святе Письмо. А судді хто? Каїн і Авель. Закопані таланти. Вік живи — вік учись. Ахіллесова п'ята. Альфа й омега. Сім раз відміряй. Гордіїв вузол. І мертвим, і живим. Взяти під обстріл. Сіяти розумне, добре, вічне. Видно пана по халявах. Сміх крізь сльози.
Завдання10. Випишіть 20 термінів свого фаху і їх тлумачення. Методичне забезпечення: 1. Бондарчук К. С. Українська мова. — К.: Центр навчальної ітератури, 2005. - 288 с. 2. Глущик С. В., Дияк О. В., Шевчук С. В. Сучасні ділові апери: Навчальний посібник — К.: А.С.К., 2003. — 400 с. 3. Зубков М. Сучасна українська ділова мова. 2-ге вид., доповнене. — X.: Торсінг, 2002.— 448 с. 4. ПентилюкМ. І. Культура мови і стилістика: Пробний підруч. для гімназій гуманіт. профілю. — К.: Вежа, 1994.— 240 с. 5. Український правопис /HAH України, Ін-т мовознавства ім. О. О. Потебні; Інститут української мови — стереотип, вид. — К.: Наук, думка, 2002. - 240 с. 6. Шевчук С. В. Ділове мовлення: Підручник. — К.: Літера ЛТД, 2003. - 480 с. 7. Шевчук С. В. Українське ділове мовлення. — К.: Літера ЛТД, 2003. - 480 с. 8. Ющук І.П. Практичний довідник з української мови. — К.: Освіта, 2000-254 с.
Читайте також:
|
||||||||
|