Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Правовий статус підприємства як суб’єкта підприємництва

Правовий статус підприємства регламентується ЦК України, згідно зі ст. 191 якогопідприємство є єдиним майновим комплексом, що використовується для здійснення підприємницької діяльності, та ГК України, згідно зі ст. 62 якого підприємствосамостійний суб‘єкт господарювання, створений компетентними органами державної влади або органом місцевого самоврядування чи іншим суб‘єктом для задоволення суспільних або особистих потреб шляхом систематичного здійсненнявиробничої, науково-дослідної, торговельної, іншої підприємницької діяльності в порядку, передбаченому ГК та іншими законами.

Ознаки підприємства:

● належність до основної ланки економіки;

● безпосереднє здійснення підприємницької діяльності;

● можливість функціонування на основі будь-якої форми власності;

● установчий документ, зазвичай статут або модельний статут, якщо інше не передбачене законом, в якому фіксується мета, завдання, права, обов’язки, організаційна структура, структура та порядок управління, відповідальність, реорганізація та ліквідація;

● функціонування на базі відокремленого майна, яке становлять виробничі і невиробничі фонди, а також інші цінності, вартість яких відображається у самостійному балансі і закріплюється за підприємством на основі певного правового титулу;

● наявність господарської правосуб’єктності;

● наявність статусу юридичної особи з одночасною забороною мати у своєму складі інших юридичних осіб;

● можливість мати філії чи представництва, які відкриваються без створення юридичної особи;

● порядок управління підприємством залежить від типу підприємства – унітарного (управління здійснюється одноособовим керівником, що призначається власником майна підприємства) чи корпоративного типу (управління здійснюється за допомогою створених учасниками зборів);

● державна реєстрація підприємства здійснюється згідно з положеннями Закону «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців».

 


Читайте також:

  1. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  2. IV група- показники надійності підприємства
  3. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  4. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  5. А) Капітал підприємства, його кругообіг та обіг.
  6. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  7. Автопідприємства вантажних автомобілів
  8. Адміністративно-правовий захист об’єктів інтелектуальної власності
  9. Адміністративно-правовий захист права інтелектуальної власності
  10. Адміністративно-правовий спосіб захисту прав
  11. Адміністративно-правовий спосіб захисту прав
  12. Адміністративно-правовий статус іноземців та осіб без громадянства.




Переглядів: 440

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ознаки юридичної особи | Види та організаційно-правові форми підприємства

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.