МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Список рекомендованої літератури до теми 9Нормативно-правові акти 1. Про відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом: Закон України // Відомості Верховної Ради України. – 1992. – № 31. – Ст. 440 (із змінами, внесеними згідно із Законом № 5405-17 від 04.11.2012). 2. Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб підприємців: Закон України // Відомості Верховної Ради України. – 2003. – № 31-32 – Ст. 263 (із змінами, внесеними згідно із Законом № 5316-17 від 04.11.2012). Підзаконні нормативно-правові акти 1. Положення про Міністерство юстиції України: Указ Президента України // Офіційний вісник Президента України. – 2011. – № 9. – Ст. 548. Список рекомендованої літератури до всіх тем Навчально-методична література 1. Вінник О.М. Господарське право: навч. посібник / О.М Вінник. – 2-ге вид., із змінами та допов. – К.: Правова єдність, 2008. – 766 с. 2. Господарський кодекс України: наук.-практ. коментар. – Вид. 2-ге, допов. та переробл. / за ред. О. І. Харитонової.-Харків.: Одіссей, 2008. – 784 с. 3. Карлін М.І. Підприємницьке право у запитаннях та відповідях: навч. посібник / М.І. Карлін, А.В. Носалюк. – К.: Кондор, 2008. – 365 с. 4. Мілаш В.С. Господарське право: курс лекцій / В.С. Мілаш: у 2 ч. Ч.1. –Харків: Право, 2008. –496 с. 5. Черкашин Д.К. Підприємницьке право: навч. посібник / Д.К Черкашин; ХНАУ ім. В.В. Докучаєва. – Харків, 2011. – 518 с. Нормативно-правові акти 1. Конституція України // Відомості Верховної Ради України. – 1996. – № 30. – Ст. 141. 2. Господарський кодекс України // Відомості Верховної Ради. – 2003. – №№ 18–22. – Ст. 144 (із змінами, внесеними згідно із Законом № 5480-17 від 17.11.2012). 3. Цивільний кодекс України // Відомості Верховної Ради. – 2003. – №№ 40 – 44. – Ст. 356 (із змінами, внесеними згідно із Законом № 4652-17 від 19.11.2012).
Додатки до теми 3 Додаток 3.1
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|