МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Читання твору та його види.3. Аналіз літературного твору. 4. Підсумкові заняття. Література: 1. Бандура О., Волошина Н. Вивчення художнього твору // Українська література в загальноосвітній школі. - 2003. - №5. – С.2-6. 2. Бандура О.М., Волошина Н.Й. Шляхи аналізу художніх творів і вимоги до нього // Українська література в загальноосвітній школі. – 2003. - №6. – С. 2-6; № 7. – С. 2-7. 3. Бугайко Т.Ф., Бугайко Ф.Ф. Навчання і виховання засобами літератури, - К.: Рад. школа, 1973. – 176 с. 4. Градовський А.В. Компаративний аналіз у системі шкільного курсу літератури: методологія і методика. – Черкаси: БРАМА, 2003. – 291 с. 5. Жаборюк А. І слово може бути мертвим: до проблеми виразного читання // Дивослово. – 2003. - №1. – С. 51-53. 6.Заонєгіна М.П., Коржупова А.П. Шляхи аналізу художнього твору // Українська мова і література в школі. - 1973.- №7 - С. 37-42. 7. … І вічна таїна слова: Аналіз великого епічного твору: Посібник для вчителя / В.Марко, Г.Клочек, В.Панченко та ін.; Від. ред. В.Марко. – К.: Рад. школа. – 1990. – 205. с. 8. Ігнатенко Н. Аналіз тексту твору на основі його багаторазового перечитування // Рідна школа. - 2000. - №12. – С. 39-42. 9… Ісаєва О.О Теорія і технологія розвитку читацької діяльності старшокласників у процесі вивчення зарубіжної літератури: Монографія. – К., 2003. – 380 с. 10. Ісаєва О.О. Організація та розвиток читацької діяльності школярів при вивченні зарубіжної літератури: Посібник для вчителя. – К.: Ленвіт, 2000. – 184 с. 11. Капська А.Й. Виразне читання на уроках л-ри в 4-7 класах. - К., 1980. – 120 с. 12. Крупа М. Відбір художнього твору для лінгвоаналізу // Дивослово. - 2001. - №7. –С. 18-22. 13. Косенко Н. Опорні схеми для аналізу літературних творів // Дивослово. - 2001. -№4.- С. 55. 14.Лісовський А. Художня розповідь тексту// Дивослово. - 1994.- №1. – С.41-43. 15.Мірошниченко Л. Шляхи аналізу художнього тексту: класифікація, стисла характеристика // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України.-2001. - №5. - С. 15-17. 16.Наукові основи методики літератури / За ред. Н.Й.Волошиної. - К.: Ленвіт, 2002. - с.202-203. 17.Пасічник Е.А. Методика викладання літератури в середніх навчальних закладах.-К.:Ленвіт,2000.-С.202-237. 18.Резька Т. Інтерпретація як вид роботи з текстом на уроці української літератури // Освіта України. - 2002. - №96. - С.4-10. 19. Ситченко А.Л. Навчально-технологічна концепція літературного аналізу: Монографія. – Київ: Ленвіт, 2004. – 304 с. 20. Степанишин Б.І. Естетичне виховання учнів у процесі аналізу літературного твору. Загальномистецькі й літературно-методичні засади аналізу художнього твору / Дума про школу: Літературна освіта й естетичне виховання учнів 5-12 класів загальноосвітньої школи / Б.Степанишин, - Рівне: «Формат-А», 2004. – С.159 – 176, 163-168. 21. Телехова О.П. Українська література. Методичні рекомендації до вивчення шкільного курсу: Посібник для вчителя. – Харків: Веста, 2001. - 272 с. 22. Токмань Г.Л. Методика викладання української літератури в старшій школі: екзистенціально-діалогічна концепція. – К.: Міленіум, 2002. – 320 с. 23.Токмань Г. Шкільний аналіз художнього твору // Дивослово. - 2001. - №10. - С. 22-26. 24. Токмань Г. Л. Якщо мій досвід знадобиться … Шкільний аналіз літературних творів, зокрема епічних …// Урок української. – 2005. - №1-2. – С. 35-39. 25. Фролова К.П. Аналіз художнього твору. Деякі методи вивчення тексту художнього твору: Посібник для вчителів. – к.: Рад. школа, 1975. – 175 с. 26. Чеховська Л. Зрозуміти поезію (Урок лінгвістичного аналізу поетичного тексту), 10 клас // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях, коледжах. – 2006. - №2. – С. 23-28. Основним видом навчального процесу з літера¬тури як шкільного предмета є вивчення художнього твору. Усі його етапи тісно пов'язані між собою: підготовка до сприймання твору, читання його, аналіз, підсумкове заняття. Основні етапи роботи над художнім твором, ураховуючи жанр твору та вікові особливості учнів, можна розташувати так: Ліричні твори Читайте також:
|
||||||||
|