МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Читання твору та його види.3. Аналіз літературного твору. 4. Підсумкові заняття. Література: 1. Бандура О., Волошина Н. Вивчення художнього твору // Українська література в загальноосвітній школі. - 2003. - №5. – С.2-6. 2. Бандура О.М., Волошина Н.Й. Шляхи аналізу художніх творів і вимоги до нього // Українська література в загальноосвітній школі. – 2003. - №6. – С. 2-6; № 7. – С. 2-7. 3. Бугайко Т.Ф., Бугайко Ф.Ф. Навчання і виховання засобами літератури, - К.: Рад. школа, 1973. – 176 с. 4. Градовський А.В. Компаративний аналіз у системі шкільного курсу літератури: методологія і методика. – Черкаси: БРАМА, 2003. – 291 с. 5. Жаборюк А. І слово може бути мертвим: до проблеми виразного читання // Дивослово. – 2003. - №1. – С. 51-53. 6.Заонєгіна М.П., Коржупова А.П. Шляхи аналізу художнього твору // Українська мова і література в школі. - 1973.- №7 - С. 37-42. 7. … І вічна таїна слова: Аналіз великого епічного твору: Посібник для вчителя / В.Марко, Г.Клочек, В.Панченко та ін.; Від. ред. В.Марко. – К.: Рад. школа. – 1990. – 205. с. 8. Ігнатенко Н. Аналіз тексту твору на основі його багаторазового перечитування // Рідна школа. - 2000. - №12. – С. 39-42. 9… Ісаєва О.О Теорія і технологія розвитку читацької діяльності старшокласників у процесі вивчення зарубіжної літератури: Монографія. – К., 2003. – 380 с. 10. Ісаєва О.О. Організація та розвиток читацької діяльності школярів при вивченні зарубіжної літератури: Посібник для вчителя. – К.: Ленвіт, 2000. – 184 с. 11. Капська А.Й. Виразне читання на уроках л-ри в 4-7 класах. - К., 1980. – 120 с. 12. Крупа М. Відбір художнього твору для лінгвоаналізу // Дивослово. - 2001. - №7. –С. 18-22. 13. Косенко Н. Опорні схеми для аналізу літературних творів // Дивослово. - 2001. -№4.- С. 55. 14.Лісовський А. Художня розповідь тексту// Дивослово. - 1994.- №1. – С.41-43. 15.Мірошниченко Л. Шляхи аналізу художнього тексту: класифікація, стисла характеристика // Всесвітня література в середніх навчальних закладах України.-2001. - №5. - С. 15-17. 16.Наукові основи методики літератури / За ред. Н.Й.Волошиної. - К.: Ленвіт, 2002. - с.202-203. 17.Пасічник Е.А. Методика викладання літератури в середніх навчальних закладах.-К.:Ленвіт,2000.-С.202-237. 18.Резька Т. Інтерпретація як вид роботи з текстом на уроці української літератури // Освіта України. - 2002. - №96. - С.4-10. 19. Ситченко А.Л. Навчально-технологічна концепція літературного аналізу: Монографія. – Київ: Ленвіт, 2004. – 304 с. 20. Степанишин Б.І. Естетичне виховання учнів у процесі аналізу літературного твору. Загальномистецькі й літературно-методичні засади аналізу художнього твору / Дума про школу: Літературна освіта й естетичне виховання учнів 5-12 класів загальноосвітньої школи / Б.Степанишин, - Рівне: «Формат-А», 2004. – С.159 – 176, 163-168. 21. Телехова О.П. Українська література. Методичні рекомендації до вивчення шкільного курсу: Посібник для вчителя. – Харків: Веста, 2001. - 272 с. 22. Токмань Г.Л. Методика викладання української літератури в старшій школі: екзистенціально-діалогічна концепція. – К.: Міленіум, 2002. – 320 с. 23.Токмань Г. Шкільний аналіз художнього твору // Дивослово. - 2001. - №10. - С. 22-26. 24. Токмань Г. Л. Якщо мій досвід знадобиться … Шкільний аналіз літературних творів, зокрема епічних …// Урок української. – 2005. - №1-2. – С. 35-39. 25. Фролова К.П. Аналіз художнього твору. Деякі методи вивчення тексту художнього твору: Посібник для вчителів. – к.: Рад. школа, 1975. – 175 с. 26. Чеховська Л. Зрозуміти поезію (Урок лінгвістичного аналізу поетичного тексту), 10 клас // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях, коледжах. – 2006. - №2. – С. 23-28. Основним видом навчального процесу з літера¬тури як шкільного предмета є вивчення художнього твору. Усі його етапи тісно пов'язані між собою: підготовка до сприймання твору, читання його, аналіз, підсумкове заняття. Основні етапи роботи над художнім твором, ураховуючи жанр твору та вікові особливості учнів, можна розташувати так: Ліричні твори Читайте також:
|
||||||||
|