Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Для студентів з поглибленим вивченням біології

 

Лебедин 2010

 

Зміст

Модуль V. Тип Молюски або М'якуни……………………………………………….3

Тема 1. Клас Двостулкові молюски. Клас Черевоногі молюски……...3

Тема 2. Клас Головоногі молюски.………………………………………..10

Тема 1. Клас Двостулкові молюски. Клас Черевоногі молюски.

План

1. Морфофізіологічна характеристика класу Двостулкові молюски.

2. Розвиток морських і прісноводних двостулкових молюсків.

3. Морфофізіологічна характеристика Черевоногих молюсків.

4. Особливості будови у зв'язку з розвитком асиметрії.

5. Розмноження, розвиток та практичне значення.

 

Відомо близько 130 тис. молюсків, поширених по всій земній кулі, крім територій, укритих багаторічним снігом і льодовиками, у тому числі на Україні - понад 400.

Переважна більшість молюсків живе в солоних водоймах морів та океанів, окремі з них - навіть на глибині понад 10000 м. Населяють вони і прісні води рік, озер. Деякі вийшли на сушу (можна знайти й на висоті 4000 м). Близько 100 видів веде паразитичний спосіб життя.

В ембріональному і постембріональному розвитку молюсків і кільчастих червів є ряд спільних ознак: спіральне дроблення яйця, спосіб утворення шару мезодерми, подібна личинка, у деяких молюсків метамерне розміщення окремих органів. Тому вважа­ть, що предками молюсків були малорухливі тварини з групи давніх малосегментованих анелід, що жили на дні моря. Проте існує й інша точка зору щодо походження молюсків: її прихильки допускають, що молюски беруть початок від плоских червів, зокрема турбелярій, вважаючи найпримітивнішими формами так званих безпанцирних, або борозенчасточеревих, молюсків представники першої точки зору висловлюють думку, що спрощення у будові цих молюсків - явище вторинне). На думку О.П. Маркевича (1964), найкраще обґрунтований погляд М.О. Ліванова, який вважає, що спільними предками кільчастих червів і молюсків були немертиноподібні тварини. Отже, питання про походження молюсків потребує подальшого вирішення.


Читайте також:

  1. Аналіз особистих досягнень студентів, перспектив навчання на подальшому етапі
  2. БІОЛОГІЇ.
  3. Визначення індивідуальних властивостей уваги та уяви студентів
  4. Визначення радіобіології як науки.
  5. Вимоги щодо активності роботи студентів
  6. ВНЕСОК У РОЗВИТОК МІКРОБІОЛОГІЇ ВІТЧИЗНЯНИХ УЧЕНИХ
  7. Для надання першої допомоги при травмах у кабінеті (лабораторії) біології обов'язково треба мати аптечку, яка зберігається у спеціальній шафі з червоним хрестом на дверцятах.
  8. ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ
  9. ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ
  10. ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ
  11. Для студентів всіх спеціальностей




Переглядів: 579

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Курс лекцій з зоології безхребетних 26 сторінка | Будова і життєві функції

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.