МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Тема 9. Географiя дiлового туризму1. Видова структура дiлового туризму. 2. Географiчна характеристика конгресно-виставкового туризму. 3. Географiя центрiв та країн розвитку конгресно-виставкового туризму. 4. Характеристика iнсентив туризму. 5. Географiя центрiв дiлового туризму в Україні та світі. Виклад основного матеріалу. Останнім часом в усьому світі прискореними темпами розвивається діловий туризм, оскільки він є найбільш прибутковим і має величезне значення для приймаючої країни з економічної точки зору. Діловий туризм – це порівняно нове явище, він зародився в 80-х роках ХХ ст., на хвилі глобалізації і пов’язаною з нею інтенсифікацією ділових, наукових та культурних обмінів, а також зміною частки середнього класу. За цей час в індустрії ділового туризму склалася стійка організаційна структура, з’явилися і оформилися асоціації, наукові і навчальні заклади, спеціалізовані друковані видання. Щорічно в світі здійснюється більш як 100 млн. бізнес-подорожей, що складає 20% від усіх туристичних подорожей. Діловий туризм є одним з найприбутковіших і перспективних видів туризму, який характеризується високим і стабільним ростом та відносною стійкістю до впливу економічних, політичних, кліматичних, погодних та інших чинників. Він є комплексним фактором розвитку на глобальному та локальному рівнях, і має значення: - економічне, оскільки сприяє розвитку економіки світу в цілому і країн (регіонів), зокрема; - соціальне – розвиток ділового туризму обумовлює створення нових робочих місць і підвищення рівня освіти; - культурне – сприяння ділового туризму в пізнанні навколишнє світу, країн і націй, встановлення взаєморозуміння, співробітництва між країнами; - інноваційне – розвиток ділового туризму супроводжується активним застосуванням нововведень. Отже, у державних програмах розвитку економіки багатьох країн він на пріоритетних місцях. Майже 50% доходів авіакомпаній, 60% доходів готелів складає обслуговування саме цієї категорії туристів. Поїздки відбуваються з метою відвідування об'єктів, що належать фірмі або представляють для неї особливий інтерес; для проведення переговорів, для пошуку додаткових каналів постачання чи збуту тощо. Цей вид туризму вимагає найрізноманітнішого сервісу, значної кількості додаткових послуг та якості їх надання. Звертання до туристичних фірм у всіх подібних випадках дозволяє організувати поїздку з найменшими витратами, заощаджуючи час. Крім того, до сфери ділового туризму відноситься організація різних конференцій, семінарів, симпозіумів тощо. У таких випадках великого значення набувають спорудження при готельних комплексах спеціальних залів, установка устаткування для зв'язку. Діловий туризм – це складне поняття. В його структурі виділяють два сегменти – класичні ділові поїздки (КДП), і сегмент назву якого утворює англомовна абревіатура – "MICE" (переговори (Meetings), інсентив-заходи (Incentives), конференції (Conventions), виставки (Exhibitions). Діловий туризм дуже багатогранний. Два його сегменти відрізняються як за змістом, так і за формальними ознаками. За цільовими установками КДП – це «робота на виїзді» (командировки з певними службовими цілями – реалізація бізнес функцій компаніями та фірмами) або поїздки для укладання нових контракті в галузі бізнесу. МІСЕ-заходи – це, як правило, «обслуговування» бізнес-діяльності фірми (обмін досвідом, презентація товарів та послуг, підготовка майбутніх договорів тощо), тобто це робота на перспективу, або здійснення допоміжних функцій (заохочення співробітників тощо). Цільові відмінності відображаються в специфіці організації КДП і МІСЕ-поїздок. Концепція поїздки в сфері МІСЕ значна складніша, ніж концепція КДП. Для її розробки запрошуються спеціальні компанії-організатори, на відміну від КДП, яка розрахована на невелику кількість учасників (її можна назвати індивідуальною), МІСЕ-заходи збирають, як правило, широке коло осіб. В цілому структура ділового туризму багатогранна: ділові поїздки приймають найрізноманітніші форми, поєднуються між собою (одна поїздка може переслідувати декілька цілей), комбінуватися з загальноприйнятими формами класичного туризму та рекреацією. Іноді важко відділити один сегмент ділового туризму від іншого (рис 1.)
Читайте також:
|
||||||||
|