МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Потік ділових туристівТаблиця 1. Рис.2. Структурна частка видів ділового туризму 2010р. Рис.1. Видова структура ділового туризму Понад 70% обсягу ділових поїздок становлять корпоративні поїздки (так званий corporate travel) – як індивідуальні ділові поїздки, так участі у заходах, проведених промисловими і торговими корпораціями. На інсентив-тури (від англійського слова incentive - стимул) – поїздки, організовувані компаніями з метою мотивації співробітників, зайнятих переважно просуванням і продажем виробленого цієї компанією товару припадає 2% ринку ділового туризму. Поїздки для участі у з'їздах, конференціях, семінарах під егідою політичних, економічних, наукових, культурних, релігійних та інших організацій, становлять близько 16% ринку ділового туризму. І, нарешті, 11% обсягу ділового туризму займають поїздки із єдиною метою відвідин торгово – промислових виставок, ярмарків (рис.2).
Експерти відзначають наступні тенденції розвитку вищезазначених складових MICE в найближчому майбутньому: - як і раніше превалюватимуть індивідуальні ділові поїздки і їх кількість продовжить неухильно зростати; - підвищуватиметься попит на відвідини різних галузевих виставок; - буде чітко простежуватися ріст конгресного туризму, при цьому все більше будуть затребувані послуги з організації мінівиставок, презентацій, а також семінарів і тренінгів під час проведення конференцій; - досить бурхливими темпами розвиватиметься сектор інсентів-туризму; - зберігатиметься тенденція скорочення тривалості ділових заходів до 2-3 днів і середньої кількості учасників. До особливостей ділового туризму можна віднести те, що специфіка даного виду туризму проявляється у взаємовідносинах між туристами і організаторами – професіоналами організації ділових поїздок, тобто по суті в алгоритмі створення продукту ділового туризму. В ньому задіяні шість груп учасників: 1. туристи; 2. постачальники туристських послуг (засоби розміщення та харчування, підприємства транспорту, об’єкти проведення заходів, розваги); 3. розпорядники або планувальники зустрічей, які планують заходи і вирішують організаційні питання: визначають цілі і зміст зустрічей, проводять переговори, здійснюють фінансовий контроль, приймають рішень про непередбачені витрати тощо. Ці функції можуть виконувати внутрішні департаменти будь-якої корпорації, незалежні спеціалізовані компаній або туристичні фірми; 4. менеджери напрямків, або професійні організатори зустрічей, ті що організовують прийом та обслуговування делегацій на місці. 5. професійні організатори МІСЕ-заходів – спеціалізовані компанії з організації різного роду зустрічей, які формують пакет послуг постачальників та посередників – «конференцпакет» і пропонують його діловому туристу. Вони є центральною фігурою процесу створення продукту ділового туризму; 6. різного роду посередники (туроператори, турагенти, спеціалізовані МІСЕ-посередники, що забезпечують технічну підтримку ділового заходу, підрядчики тощо). Особлива роль в розвитку ділового туризму належать конвеншн-бюро – спеціалізовані маркетингові компанії, які представляють і просувають туристську територію на ринку подорожей. Ці МІСЕ-посередники володіють повною інформацією про інфраструктуру ділового туризму, індустрію гостинності, компанії, що спеціалізуються на обслуговуванні ділових туристів, і всі заходи, що відбуваються в даному місці. Діловий туризм розвивається в більш ніж 150 країнах світу. Статистика ВТО свідчить, що діловий турист витрачає втричі більше за звичайного середнього туриста. Сезон ділового туризму співпадає з сезоном ділової активності в країнах Західної Європи. Традиційно ділові поїздки припадають на вересень-листопад і з лютого по червень. За даними Всесвітньої Туристичної Організації до світової кризи цей сектор туристичної індустрії забезпечував щорічно більше 600 млн. ділових поїздок, майже 300 млрд. доларів фінансового обороту та 2,4 млн. робочих місць. Всесвітня Рада по подорожам та туризму прогнозує що до 2020р. обіг даного сектору зросте в 5 разів до 2 трлн. дол. За даними американської організації «Круглий стіл ділового туризму» збільшення обігу в цій сфері на один мільярд доларів, призводить до створення 100 робочих місць. За цими ж прогнозами країнами–лідерами по кількості відвідувань туристами будуть такі країни як: США, Китай, Іспанія, Великобританія. На сьогодні, країнами-лідерами на ринку ділового туризму є країни Європи. На їх частку припадає більше 51% всіх MICE-заходів. Друге місце займають країни Північної Америки, перш за все США, на частку яких припадає 17%. Третє місце займають країни Азіатсько-Тихоокеанського регіону, де ринок ділового туризму в останні роки розвивається найбільш швидкими темпами. На їх частку припадає близько 15% всіх MICE-заходів. 10% ринку ділового туризму належить країнам СНД, 7% – країнам Латинської Америки Тепер спробуємо проаналізувати стан справ в Україні щодо розвитку сектору ділового туризму. З величезної кількості туристичних підприємств України лише не великий відсоток турфірм надає послуги з ділового туризму. Вони надають бізнес-туристам різноманітні послуги, починаючи із зустрічі в аеропорту, транспортування по місту, бронювання місць в готелях, оренди конференц-залів, офісного обладнання, організації харчування, культурного та спортивного дозвілля і закінчуючи придбанням авіаквитків у зворотний бік. В даний час відповідати потребам ділових туристів в Україні прагнуть не лише туристичні компанії, готелі, але й авіакомпанії – поліпшення розкладу авіарейсів допомагає діловим туристам оптимальним чином побудувати свій графік, скориставшись, наприклад, нічним перельотом. Також наявність нічних та експрес-поїздів між регіональними центрами країни є позитивним моментом в плануванні бізнес-подорожей. Розвиток світових новітніх технологій в електроніці та супутникового зв’язку вже сьогодні вимагає від організаторів національного конгресового туризму проводити в Україні ділові конференції з використанням сучасних інноваційних технологій. В останні роки, відбувається зменшення потоку бізнес-мандрівників в Україну (табл.1), на що в першу чергу вплинула світова економічна криза 2008 року. (тис. осіб)
Із загального потоку туристів, лише 5,3% в 2006 році та 3,3% в 2010 році були туристи, які відвідали Україну з ділової метою. В натуральних показника за ці роки відбулося падіння на 316,6 тис осіб або на 31,3%. Найбільша кількість ділових туристів приїжджає з Росії та Польщі, що становить 23,8% та 15,8% відповідно. (табл.2, ). Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|