МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Пізнє Відродження (Постренесанс)Пізнє Відродження (Постренесанс) - це хронологічно: 50-ті-рр. XVI - поч. XVII ст. Цей історичний і культурний період мав особливі риси, викликані соціальними змінами в Італії і в Європі в цілому. Гуманізм відродження стикається з такими фактами соціальної дійсності, як падіння абсолютних монархів, знищення міст-комун, загострення класових протиріч, гармонійне і героїчне світосприйняття Ренесансу набуває трагічного характеру. Пізній Ренесанс, т.ч. називають ще «трагічним гуманізмом».У мистецтві реалістичні форми зображення поступаються алегорії і символізму, адже митець перестає розуміти реальний світ, втрачає ідеал, міняє стиль і манеру, урізноманітнює і удосконалює форму. Так виникає новий художній напрям, який дещо пізніше буде названий «мистецтвом бароко» - незвичайне, химерне, несподіване, шокуючи. Другим напрямком постренесансної культури став пантеїзм - що стверджував весь матеріальний світ одушевленим. Філософію пантеїзму створив Джордано Бруно, філософ і поет. Він заперечував існування Бога, як конкретної особистості, а визнавав наявність душі в кожній істоті, рослині. В кожному предметі. Був переслідуваний владою і церквою, змушений був покинути Італію, жив у Франції, Англії, Німеччині. Повернувшись на батьківщину, був ув'язнений на 8 років і спалений живим. Популярним у XVI ст. був маківеалізм. Започаткував цю філософію Ніколо Макіавеллі, письменник, філософ, військовий теоретик. Поділяючи віру гуманістів у могутні творчі можливості людини, він вважав рушійною силою історії політичну, соціальну боротьбу. Як досягти гармонії в суспільстві? Чи сумісні влада і мораль? Чи може насильство бути гуманним? На ці питання, що тривожили його він прагну, проте, звичайно не зміг відповісти. Свою відповідь на такі питання, спробували дати представники утопізму: англійський гуманіст, письменник Томас Мор (твір «Утопія») у XVI ст. і італійський поет і філософ Томмазо Кампанела («Місто Сонця») у XVII ст. вони, кожен по-своєму, створюють образ ідеального суспільства, де немає класової боротьби і приватної власності, де людина розкріпачена, а суспільство ідеальне. Проте життя довело нездійсненність, неймовірність їх ідей, назвавши їх утопією. Тема 7. Культура Нового часу і Просвітництва. План. 1.Історичні умови розвитку культури в 17 – 18 ст. 2 .Культура Реформації і Просвітництва. Діячі Реформації (Ян Гус і Мартін Лютер). 3.Стилі художньої культури: бароко і класицизм. 4. Творчість скульптора Л. Берніні; живопис Д.Веласкеса, А Дюрера, М. Караваджо, П. Рубенса. 5..Епоха Просвітництва. Раціоналізм як джерело ідеології епохи Просвітництва. 6..Криза культури Нового часу.
Читайте також:
|
||||||||
|