МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Відродження національної системи виховання і педагогіки в період становлення незалежності УкраїниКорінне оновлення освіти стало можливим з прийняттям “Акту продержавну незалежність” України (1991 рік). У грудні 1992 року відбувся Всеукраїнський з’їзд працівників освіти. Поряд з обговоренням поточних проблем і ускладнень освітянського життя з’їзд розглянув концепцію “Освіта (Україна ХХІ століття)”. Концепція перетворилася на державну національну програму “Освіта (Україна XXI століття)”, яка в листопаді 1993 року прийнята Кабінетом Міністрів і підписана Президентом України. Програма розрахована на розбудову української освіти до 2000 року і в перспективі - на початок XXI століття. У програмі визначені стратегічні завдання реформування освіти в Українській державі: · відродження і розбудова національної системи освіти як найважливішої ланки виховання свідомих громадян Української держави, формування освіченої, творчої особистості; · виведення освіти України на рівень освіти розвинених країн світу шляхом докорінного реформування її концептуальних, структурних, організаційних засад Передбачається створення на рівноправній основі недержавних навчально-виховних закладів, глибока демократизація традиційних навчально-виховних закладів. Визначені також пріоритетні напрями, основні шляхи і принципи наступного реформування освіти. Основними принципами освіти в Україні визначається: · рівність умов кожної людини для повної реалізації її здібностей, таланту, всебічного розвитку; · гуманізм, демократизм, пріоритетність загальнолюдських духовних цінностей; · організаційний зв’язок з освітою та національною історією, культурою, традиціями; · незалежність освіти від політичних партій, громадських і релігійних, організацій; · науковий, світський характер освіти; · інтеграція з наукою і виробництвом; · взаємозв'язок з освітою інших країн; · гнучкість і прогностичність системи освіти; · єдність і наступність системи освіти; · безперервність і різноманітність освіти; · поєднання державного управління і громадського самоврядування в освіті. Реформування відбувається у кожній з ланок системи освіти. В Україні встановлюється така структура освіти: · дошкільна освіта, що здійснюється у сім’ї та дошкільних закладах освіти; · загальна середня освіта, що здійснюється в середній загальноосвітній школі трьох ступенів: 1) початкова школа, що забезпечує початкову загальну освіту; 2) основна школа, що забезпечує базову загальну середню освіту; 3) старша школа, що забезпечує повну загальну середню освіту. Для розвитку здібностей, обдарованих і талановитих дітей створюються профільні класи (з проблемним вивченням окремих предметів або початкової допрофесійної підготовки), спеціалізовані школи, гімназії, ліцеї, колегіуми, а також різні типи навчально-виховних комплексів, об’єднань. · позашкільна освіта; · професійно-технічна освіта; · вища освіта, що здійснюється у вищих закладах освіти, до яких встановлено чотири рівні акредитації і відповідні їм освітньо-кваліфікаційні рівні: - молодший спеціаліст; - бакалавр; - спеціаліст; - магістр. Вони надають базову вищу освіту і повну вищу освіту; · післядипломна освіта, яка забезпечує одержання нової кваліфікації, нової спеціальності та професії; · аспірантура, докторантура; · самоосвіта. Таким чином, прийняттям Закону України “Про освіту” (1991 року) та Закону України “Про внесення змін і доповнень до закону УРСР “Про освіту” (1996 року) в Україні створені умови для відродження і розвитку національної культури і освіти: 1) сформовано новий зміст освіти, орієнтований на національну культуру, історію, традицію та впроваджено державну українську мову; 2) закладено правові основи для демократизації, багатоукладності освіти.
Читайте також:
|
||||||||
|