МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Російські письменники-реалісти : А. Чехов, Ф. Достоєвський, Л.Толстой.Письменники-реалісти ХХ ст. внесли величезний вклад у світову культуру (Томас Манн, Роллан, Франс, Ґолсуорсі, Шоу, Стендаль, Фолкнер, Бунін та ін..). Реалізм в музиці проявився в творчості Дж. Верді, М. Глінки, П. Чайковського. Імпресіонізм. Живопис Ренуара, К.Моне, Е.Мане, Е.Дега тощо. Постімпресіонізм. Надзвичайно обдаровані художники і яскраві особистості Франції створили новий напрям у мистецтві к. ХІХ - п. ХХ ст. – імпресіонізм. (враження) Сам термін «імпресіонізм» походить від назви картини Клода Моне «Враження. Сонце, що сходить» . У творчості глави імпресіоністичної школи втілилась основна проблема й основне досягнення імпресіонізму – проблема світла і повітря. Світ у Моне позбавляється матеріальності і перетворюється у калейдоскоп кольорових плям («Скирти», «Руанський собор» тощо). Іноді виникнення терміну пов’язують з естетичним кредо Едуарда Мане: «Митець прагне лише до того, щоб передати свої враження». Саме навколо Е.Мане почалося формування групи імпресіоністів. Найвідоміші полотна – «Сніданок на траві», «Бар в «Фолі-Бержер»тощо. Характерні особливості імпресіонізму:відтворення суб’єктивних відчуттів і переживань, настрою та швидкоплинних вражень автора від реального світу в його русі та мінливості; Едгар Дега не був послідовним імпресіоністом, хоча тематика його творів типова для імпресіоністів: сцени з театрального життя, переважно балету, зображення жінок, часто оголених, у повсякденному житті, епізоди праці («Урок танців», «Проїзд скакових коней», «У фотографа», «Танцівниці на репетиції», «Пралі», «Абсент»). Люди у Дега відчужені один від одного і самотні. Головні риси імпресіонізму дістали свій розвиток в постімпресіонізмі. Яскравими представниками цього напряму були французькі художники Поль Сезан, Поль Гоген і голландський художник Вінсент Ван Гог. Зміст полотен Сезанапростий – портрети друзів, близьких людей, автопортрети, пейзажи, натюрморти, характерні типажі, нескладні сюжети («Береги Марни», «Натюрморт з корзиною фруктів», «Курець», «Гравці у карти».) Читайте також:
|
||||||||
|