Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Поняття «правовідносини», їх структура.

Залежно від наявного часу і рівня сформованості в учнів навичок групової роботи та роботи зі схемами розгляд даного питання проводжу, використовуючи розповідь учителя і метод роботи в групах.

У ході своєї розповіді формулюю визначення правовідносин як відносин, що регулюються нормами права, та зазначаю, що для правильного розуміння та аналізу будь-яких правовідносин важливо вміти розбиратися в них, виокремлювати складові елементи — суб’єкти (ті, хто бере участь у правовідносинах), об’єкти (те, щодо чого виникають правовідносини: майно, послуги, авторство, реалізація певних прав особи тощо), зміст правовідносин. Повідомляю учням про поняття «юридичні факти» — обставини, унаслідок яких виникають, змінюються, припиняються правовідносини.

Робота в групах.

Об’єдную учнів у групи (5—7 осіб). При цьому бажано, щоб у кожну з них входив учень, який підготував приклад цікавої ситуації із домашнього завдання. Звертаю увагу на схему «Юридичні факти» та пропоную скористатися нею при роботі над завданням.

— Проаналізувати наведені під час перевірки домашнього завдання приклади, коли соціальні відносини регулюються різними видами соціальних норм, та визначити їх складові.

Керую роботою в групах, допомагаю учням навідними запитаннями: хто брав участь у подіях (тобто є суб’єктом правовідносин); стосовно чого проходили події (тобто що є суб’єктом правовідносин); які саме факти привели до виникнення правовідносин тощо.

Представники кожної групи доповідають про підсумки своєї роботи, чітко визначивши елементи структури правовідносин.

Проміжне закріплення.

Проводжу у формі бесіди за запитаннями.

1) Дайте визначення правовідносин.

2) Які елементи правовідносин ви можете назвати?


Читайте також:

  1. II. Поняття соціального процесу.
  2. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  3. А/. Поняття про судовий процес.
  4. Адміністративний проступок: поняття, ознаки, види.
  5. Адміністративні правовідносини: поняття, ознаки,
  6. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  7. Акти з охорони праці, що діють в організації, їх склад і структура.
  8. Акти застосування юридичних норм: поняття, ознаки, види.
  9. Аналіз ступеня вільності механізму. Наведемо визначення механізму, враховуючи нові поняття.
  10. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
  11. АРХІВНЕ ОПИСУВАННЯ: ПОНЯТТЯ, ВИДИ, ПРИНЦИПИ І МЕТОДИ
  12. Аудиторські докази: поняття та процедури отримання




Переглядів: 555

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ | Фізичні та юридичні особи. Правоздатність та дієздатність.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.